נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על אלומה

Ron Sh - תמונה
Ron Sh מבקר מתחיל
מומלץ בחום
3.8
14/04/12

אחרי טיול בצפון כל היום ,המליצה בעלת הצימר בו היינו לארוחת ערב במסעדת אלומה ,זאת הייתה פעם ראשונה ,פשוט מסעדה נהדרת עם אוכל מדהים וטעים ומוכן ומוגש עם הרבה אהבה ומחשבה .נשוב אליה ונמליץ... לאנשים שאנו יודעים שהם יודעים להינות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer Salvi - תמונה
Tomer Salvi 4 ביקורות
גרוע!!!
2.0
11/04/12

פעם שנייה שנפלנו לפח של מסעדת אלומה, עברו כמה שנים מהפעם האחרונה והחלטנו לתת עוד צ'אנס. האוכל מוגש בקמצנות ובחוסר טוב טעם. הזמנתי אנטריקות שנראה ענק - אבל האמת היא שרובו עצם ושומן. מגיע... עם שורשים של פטרוזיליה וסלרי שהם לא טעימים ולא כ"כ אכילים. בנוסף לכל זה המחיר מוגזם ויצאנו לא שבעים. האווירה עייפה ומתאימה לקהל מבוגר. להגנתה של המלצרית - השירות היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נמרוד - תמונה
נמרוד מבקר מתחיל
כגודל הציפיות - גודל האכזבות!
2.0
12/03/12

בחמישי האחרון הזמנתי את משפחתי לכבוד הולדת 50 לאימי. הזמנתי שבוע מראש ואמרתי שזה ארוע מיוחד. הזמנו 2 מנות ראשונות, 4 עקריות ו - 2 אחרונות, החשבון 750 ש"ח! המנות מצד שני קטנות בטירוף, לא... משביעות והטעם ממוצע ולא טיפה מעבר! למחיר שהם דרשו זה היה פשוט שערוריה, ולמרות שזה היה ארוע מיוחד, אפילו לא טרחו לעשות לנו אווירה חגיגית או לומר מזל טוב שלא לדבר על איזה צ'ופר אחרי שהוצאנו מעל 800 שקל ( כולל טיפ) במסעדה. לא מומלץ, פלצני ובהחלט לא שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat Cohen - תמונה
Liat Cohen מבקר מתחיל
ממש מושלם
4.5
03/01/12

ממש מושלם. ללא ספק המסעדה הטובה בארץ.אמנות בדרגה הגבוהה ביותר,אווירה מדהימה והאוכל טעים וטרי ,נהננו מאוד ,ושווה כל שקל .

עוד פרטים
הוספת תגובה
P - תמונה
P מבקר מתחיל
מביך
1.3
21/11/11

נראה שהשתן עלה עד למעלות הישר למסעדת אלומה. קשה להסביר את החוצפה, חוסר הטעם הטוב והיהרות , שכנראה רק מסעדה עלומה יכולה להרשות לעצמה. קיבלנו שירות קר, תקיף ממלצר אנטי שענה בציניות לכל... שאלה.. המחיר היה יקר בכלל לא פורפורציונאלי למנות. ועבדכם הנאמן אכל בכמה מסעדות משלין בעולם. הביסטרו הזה רחוק מלקבל את היהירות שהוא מבקש לעצמו, מסעדה כזו בתל אביב או בכל מקום בעולם היתה מתרסקת או מתיישרת.. עזבו אותכם אלומה עלומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/10/11

הגענו פעם ראשונה למסעדה כדי לחגוג יום נישואין - ונשארנו בהלם! אוכל שעלה על כל הציפיות, כל מה שנכתב על המסעדה - מתגמד בהשווה עם המציאות. קיבלנו גם שולחן רומנטי במסעדה ,שירות מקצועי וגם... אוכל - שאין מילים להגדיר! את הדג דניס אני לא יכולה לשכוח, כמו האנטריקוט של בעלי. תודה רבה היחס החם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
10/10/11

מנות ראשונות קטנות מאוד ולא מפתיעות , מנה עיקרית טעימה אך משונה ללא פחמימות או סלט (נאלצנו להזמין סלט חסה במחיר מופקע "חסה...") . בשורה אחרונה לא מצדיק את הכסף. (תמורת סכום זהה במרכז... אפשר לאכול במסעדת שף)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
07/09/11

למרות האווירה הנעימה והשירות המקצועי יצאנו לא מרוצים מהמסעדה.לראשונה שמעתי את אשתי אומרת שהיא עדיין רעבה אחרי מנת פתיחה (חצילים בטחינה שחורה) ומנה עיקרית (דג בס) ואכן המנות קטנות ללא... שום תוספת פחמימות (פירה או אורז). הלחם בתוספת תשלום. אני אכלתי סטייק אנטריקוט שהיה טעים אבל אני לא יכול לומר שהתמוגגתי והמחיר 260ש"ח - על מה ?לפני הארוחה התלבטנו בין אלומה למסעדה אחרת בנהריה, ורק למחרת הבנו את ההבדל האדיר בטעם, נדיבות המנות וההרגשה הסופית מהחוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/03/11

המקום הכי מקסים שהייתי בו קבלת פנים מלבבת ואוכל מעולה. הסטייק היה מעדן וגם הראשונות הכול איכותי ועשיר לא לוותר על קרם ברולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 5 ביקורות
4.0
18/03/11

לקח לנו מלא זמן להגיע והדרך היתה לא נעימה במיוחד כי הג'י.פי.אס הוביל אותנו מדרך לא נכונה, אך כשהגענו, קיבל את פנינו המארח/ מלצר/ ברמן שהראה מקצועית ואדיב למופת. המנות הראשונות שבחרנו... היו נחמדות, פחות אהבנו את הסלט חסות, אך המנות העיקריות היו מצוינות והקינוח ערבסק היה מעולה. בקיצור מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה