נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על אלומה

vardit6789 - תמונה
vardit6789 מבקר מתחיל
חוויית אוכל מדהימה
5.0
26/08/20

חזרנו בשנית ונחזור שוב... חוויית אוכל מדהימה.. שירות אישי לכל אורח.. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב - תמונה
מרב 2 ביקורות
מסעדה מצוינת ומומלצת בחום רב!
5.0
31/07/20

מנות טעימות וגדולות, שרות מצוין! בעל המסעדה מקסים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 2 ביקורות
מסעדה נחמדה בינונית ברמת האוכל
3.0
15/02/20

אכלנו במסעדה זוג. למנות הראשונות הזמנו: קרפצ'יו בקר - מנה ממש לא מוצלחת. פטה כבד עוף - מנה טעימה עם ריבה ממש טעימה. סלט חסות - היתה בעיה בטיבול המנה. עיקריות: מחבת שרימפס - מנה נחמדה... רוטב העגבנות טעים, אך הירקות לא מטופלים כמו שצריך. פילה בקר - מידת העשיה שהיתה אמורה להיות מדיום התקרבה יותר לריר. קינוח: כנפה, מלאבי תאנים וגלידת פיסטוק - מנה טעימה ומומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
naama - תמונה
naama 3 ביקורות
עדיף למצוא מסעדה אחרת
3.5
17/11/17

הגענו ביום שישי בערב, האווירה נעימה אבל לדעתי האוכל לא מצדיק את המחיר. המנות הראשונות אבל היו ממש טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מונטיפייטון - תמונה
מונטיפייטון 11 ביקורות
טוב מאוד אך יקר, כיף למצוא מקום כזה במעמקי הצפון
4.5
23/10/17

באנו בשבת בערב, ריק לגמרי. זה לא היה מאוד נעים אבל הרגענו את עצמנו עם העובדה שזה באמת נמצא בחור ו...ששבת בערב. ההמלצות חמות אז זרמנו. המלצרית היתה אחלה, ידעה לכוון בעדינות והיתה נחמדה... ומחוייכת. לאוכל לקח קצת זמן להגיע אבל מרגע שזה זז, הקצב עלה. האוכל טרי וטעים מאוד, בחלקו עולה על מסעדות מפורגנות אחרות וגם השאר פשוט טוב. טעמים עדינים אך שניתן להבחין בהם בקלות, מנות נדיבות. המחיר יקר. לא ביחס לתמורה אלא ביחס למיקום והמסביב. שתי ראשונות, שתי עיקריות (פסטות לא זולות), שתיה (בירה אחת) וקינוח הסתכמו ב-450 ש"ח. זה חלילה לא הרס כלום ולא השאיר טעם רע, רק קצת הפתיע. בכ"ז נחזור בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בת-חן - תמונה
בת-חן מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מענגת
4.5
17/01/17

הגענו למסעדה 5 זוגות ביום חמישי בערב. מבחוץ המסעדה נראית פשוטה למדי אבל בפנים האווירה נעימה ומזמינה. המלצר ששירת אותנו היה מקצוען ואדיב ביותר. גולת הכותרת היא כמובן האוכל. פשוט... תענוג!!! המנות יפות ומדוייקות .לא גדולות מדי ולא קטנות. הכל היה טרי וטעים בצורה בלתי רגילה. ממליצה בחום להגיע. אחת המסעדות הטובות שבהן ביקרנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
נהננו כל כך
4.5
27/01/16

הביקור הראשון שלנו במסעדת אלומה ענה על כל ציפייה האפשריות , האוכל פשוט מעולה , טעים וטרי במיוחד מנת צלעות טלה עם פריקי . המוזיקה טובה , האווירה הכי טובה שאפשר ,המקום רומנטי , שירות אדיב... וכיף של מקום . ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 2 ביקורות
חביב לא מעבר
2.8
23/12/15

האוכל נחמד ותו לא. רחוק מלהצדיק את המחיר. הזמנו מנה של פילה... הבשר היה חרוך מבחוץ והרוטב לא אכיל בעליל. הזמנו עוד מנה של טורטליני גבינות שהיה נחמד והוגש עם רוטב די קר. בקיצור, הידע... שלהם בהכנת בשר דורש שיפור והמחיר ממש ממש לא מוצדק. מעבר לכך, האווירה טובה, השירות מצויין, המקום נעים והמנת פתיחה שהזמנו של לחם הבית הייתה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron - תמונה
Doron מבקר מתחיל
מאכזב, מאכזב מאוד
1.0
12/09/15

חזרנו למסעדת אלומה לאחר חוויה מצוינת לפני כמה שנים ונדהמנו מהשינוי לרעה. לצערי כל החוויה היתה רעה, מהשירות הלא מקצועי ואף תוקפני ועד לאוכל המחופף. חשוב לי לציין ששנינו אוהבי אוכל ואנו... מבקרים במסעדות רבות, וזו הפעם הראשונה שאנו מרגישים צורך לכתוב ביקורת כה נוקבת. התיישבנו לשולחן ב19:30 לחגוג יומהולדת. הזמנו את לחם הבית, שתי מנות ראשונות ויין. היין הגיע בזמן אבל ללחם היינו צריכים לחכות יותר מחצי שעה! ואף הערנו לצוות שעדיין לקח את הזמן שלו. קיבלנו את הלחם שהיה לא יותר מסביר, והמנות הראשונות הגיעו רק 20 דקות אחרי זה. מנת האספרגוס שבחרנו לא התחברה לכדי מנה באמת, 5 האספרגוס הקטנים היו קרים, והרוטב העשיר שלידם פשוט לא החמיא לסמרטוטיות שלהם ובהחלט לא הצדיקו את המחיר. הסלט הירוק שהזמנו היה פשוט לא אכיל. כשאמרנו למלצרית היא הסבירה ש"זו הנגיעה המיוחדת של השף". אם הנגיעה המיוחדת של השף זה להציף את הסלט בלימון ולפזר גרגרי מלח גס שנתקעו בכל ביס על עלים עייפים זו כנראה פרצופה של המסעדה כולה. חשוב לציין שגם כשאמרנו זאת לצוות הם לא הציעו לפצות בשום דרך אלא רק הצדיקו את "השף". המשכנו למנת הניוקי שהיתה מלוחה בצורה לא אכילה כמעט והבצקניות הענקיות פשוט הרגישו כמו גושי לחם מבושלים. את המנה הזו כן החזרנו והיא הוחזרה לנו עם תוספת רוטב קצת פחות מלוח. עד עכשיו הבנו את העניין, אבל החלטנו לנסות את הקינוח שחשבנו שלפחות הוא יציל את המצב. הלכנו על בטוח עם טעימות השוקולד ושוב התאכזבנו, הקינוח הגיע מעוצב יפה אבל המנה עצמה היתה בטעמי מרגרינה. כאשר פנינו עם תחושותינו לצוות ואף לאחראי המשמרת הוא אמר שאפשר להחליף, אך הם לא מפצים בשום צורה וזאת למרות שכמעט ולא אכלנו מהקינוח הנ"ל. בשלב הזה רק רצינו ללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול 6 ביקורות
יוצא מן הכלל
5.0
05/06/15

חוויה נפלאה. האוירה, בחירת המוסיקה, השירות, ומעל לכל - האוכל - קרפציו קולרבי מדהים, סטיק אנטריקוט מהטובים שאכלתי אי פעם, פילה מוסר ים משגע. נחזור שוב ובשמחה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה