נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על אלומה

Omri - תמונה
Omri מבקר מתחיל
חוויה קולינרית
5.0
15/05/15

אני כותב את החוות דעת הזאת בעודי יושב במסעדה אחרי הקינוח כדי ששום חלקיק של טעם לא ישכח לי במהלך חוות הדעת! אכלתי בהרבה מסעדות שף מהמפורסמות והיקרות בארץ והרבה הרבה זמן לא ישבתי במסעדה... כזאת האוירה מדהימה השירות מדהים והאוכל ברמה גבוהה מאודדדד אני מקווה שתהנו כמו שאנחנו נהננו!!! שווה שווה ווה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris - תמונה
Boris 7 ביקורות
אוכל מעולה ואווירה נעימה וכיפית.
4.5
21/02/15

אכלנו פילה בקר שהיה מהטובים שאכלנו וניוקי שהיה מצויין. המקום נחמד והאווירה נעימה אך השירות איטי אם כי חביב וחייכני. מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
izhak - תמונה
izhak 9 ביקורות
פנינת חמד מפתיעה
4.8
31/03/14

הגענו בהמלצת הצימר. האוכל מעולה, טעים להפליא ומוגש ויזואלית כראוי למסעדת שף. השף עצמו מוכשר יצירתי ונגיש להמלצות. המקום מאוד רומנטי ומבודד והתענוג לא יקר יחסית למסעדה ברמה האת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vivi - תמונה
Vivi מבקר מתחיל
פנטסטי!
4.3
28/03/14

אתמול אכלנו ארוחת ערב באלומה. המקום חמוד ונעים, האוכל- ליגת אלופות!!! לא זוכרת שאכלתי מנות כל כך מעולות מזמן ואנחנו זוג שאוכל בהרבה מסעדות. אכלתי מוסר ים על מצע בטטות וערמונים- להתענג!... ובעלי אכל פסטה שחורה שנעשית במקום עם פירות ים- כל כך טעים! מאד ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת 11 ביקורות
פשוט מעולה
4.3
16/03/14

בילנו ערב שישי נהדר באלומה - המקום קלאסי ולא יומרני, השירות מקסים והאוכל מצויין - קרפציו טרי וטעים, מנת חציל חמימה ומצויינת, ובשרים עשויים בדיוק במידה הנכונה. הבחירה הכי טובה לארוחת ערב... רומנטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eytan - תמונה
Eytan 5 ביקורות
נהננו, מהאוכל והשירות
4.3
10/10/13

באנו בשעות הצהריים לחגוג אירוע משפחתי. מ א ו ד נהננו מהמקום (לא פעם ראשונה שלנו), מהאוירה, השירות והאוכל. ממליצים בחום לבקר את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני מבקר מתחיל
לא משהו
2.8
27/05/13

אין יותר מדי מה לכתוב על המסעדה המקום נחמד. אבל האוכל לא כל-כך טעים (לקחנו מה שהמליצו לנו). המחירים מאוד גבוהים ביחס למה שמקבלים. אחרי שחזרנו הביתה אכלנו שוב. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natali - תמונה
natali 3 ביקורות
חוויית אוכל מדהימה
4.8
02/04/13

מסעדה מדהימה עם אווירה מושלמת. האוכל טעים מאוד ומיוחד. גודל המנות מספק והשירות אדיב ונעים. נהננו מכל רגע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
alex - תמונה
alex מבקר מתחיל
מעולה!
5.0
16/03/13

ביקרתי באלומה עם בן זוגי לפני שנה, וכל כך נהנינו שהחלטנו לחזור לשם שוב אתמול. אני שמחה לספר שגם הפעם, החוויה שלנו הייתה יוצאת מגדר הרגיל - אוכל מעולה, מדוייק עד לפרט הקטן ביותר, בתוספת... אווירה נעימה ושירות מקסים ואדיב - הוציאו אותנו עם חיוך ענק והבטחה לעצמנו לחזור שוב גם בנופש הבא. שווה כל שקל! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagai - תמונה
Hagai 5 ביקורות
פשוט מצויין!
5.0
10/03/13

אלומה מפתיעה מאד. תפריט ספיישלים ייחודי ומיוחד, האוכל מוקפד , טעים , מורגש שעשוי מחומרים טריים, פשוט כיף. המחירים סבירים ונמוכים מהרבה מסעדות באזור. האוירה רומנטית והשירות מקצועי ואדיב... עד מאד. מומלץ!.

עוד פרטים
הוספת תגובה