נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
23/08/10

ביקרתי במסעדה בשבת האחרונה, אני וכל משפחתי. ילדי המשפחה התלהבו מחווית זריקת הבוטנים על הרצפה, דבר שהעסיק אותם במשך כל הארוחה ונתן לנו המבוגרים הזדמנות ליהנות מבשר משובח. המקום היה עמוס... במשפחות ואנשים, אך הדבר לא הפחית מרמת השירות המעולה, שקיבלנו. השירות מהיר ואדיב, וכלל המלצות. חובה לנסות, אין על הבשר שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליז - תמונה
ליז 2 ביקורות
4.7
23/08/10

וואו! חברים חגגו לי יום הולדת בחיים לא נהנינו כל כך. במיוחד מהשירות האדיב, המסביר והמהיר. סטייק אנטריקוט רמת-הגולן היה מספר אחד! מומלץ בחום-נסו גם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/08/10

הי:) באתי להעביר את התרשמותי הרבה מסטקיית הבוקרים, ולהפתעתי הרבה ראיתי את הביקורת הלא קשורה בעליל של דן.... אז הרשה לי לערער בכל תוקף!!!! סטקיית הסבוקרים זאת המסעדה הטובה ביותץתר שסעדתי... בה בשנים האחרונות. אני ממשפחה של מסעדנים , אנשים קולינריים לכל דעה, חייתי במסעדות, וןסטקיית הבוקרים, היא ללא כל הספק מקום ברמה מהגבוהות שראיתי מכל אספקט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 13 ביקורות
1.3
20/08/10

בהמשך לביקורת הקודמת חשוב לי להוסיף כי חבר אחר שיש לידינו לא נהנה כלל מהסטייק שלו וכי היה לו מרקם מסטיקי. כמות הצ'יפס שהגיע עם המנות היתה עלובה והגיע בתשלום נפרד. הצ'יפס היה קפוא במקור... ומגעיל. בנוסף התקרה במצב תחזוקתי מזעזע והיה שם חור שדרכו טפטפו מים ממערכת הקירור, סביר להניח שחלק מהמנות ספגו את הטפטופ. לסיום אמליץ לכם לא הגיע למסעדה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 13 ביקורות
1.3
20/08/10

אכלנו במסגרת יום הולדת מספר אנשים ועלי לציין שהאוכל פשוט לא היה טעים. ההמבורגר שלי היה יבש והלחמניה התחתונה שעליה הוא הונח התפרקה מרוב שהיתה רטובה. בנוסף ההמבורגר הוגש עם ביצת עין עליו... למרות שלא ביקשתי. כשביקשתי להחליף את המנה ,הביאו לי את אותה המנה עם שאריות הביצה על ההמבורגר ועל הלחמניה. חברי לשלוחן הזמין מעורב שפשוט לא היה עשוי מספיק והטעם של הלבבות היה גועלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/08/10

כשהגענו למסעדה נדהמנו לנוכח הכמות האדירה של האנשים שחיכו בתור, וחבל שלא הכינו אותנו לזה מראש... ביתנו (בת 5) זללה צלעות כבש כאילו והיו כדורי שוקולד... פשוט התענגה על כל ביס וביס.... אשתי נהנתה מאוד משיפודי הפרגית, ואני נדהמתי מהטעם והמרקם של סטייק האנטריקוט שלא מבייש אפילו את הסטקיות הטובות בעולם. האוירה נעימה (למרות הצפיפות), השירות מעולה, המחירים ללא ספק לא פלצניים, בקיצור - חוויה של מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל 3 ביקורות
4.3
27/07/10

ביום 23/07/2010 הזמנתי מקום לקרובי משפחתי מהצפון , הטיפול של גב' חנה ומלצר עדי , היה פשוט מצויין. האוכל האווירה המחשמלת , העלתה את האנדרלין. השירות המעולה , הייחס, חבל שהסתיים, בקושי... יכלו לקום מהמושבים, עקב מנות גדושות , טעימות . כדאי לבוא , להנות מכל רגע וכול דקה.ממליץ בחום .המשיכו כך , יישר כוח לכול המלצרים, צוות ההנהלה לגב' חנה, על הייחס המעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה