נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/06/08

לא אדבר על המלצריות שלא מציעות כלום ולא ממליצות על שום דבר, כאילו היו שם לקישוט. חוסר תפקוד מוחלט.האוכל היה מאכזב, אבל יחסית למחיר (היינו בזמן העסקיות) אמרנו יאללה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/06/08

השרות היה מתחת לכל ביקורת, לתפריט המתנו 20 דקות ולמנות הראשונות 20 דקות נוספות.המנות ראשונות היו טובות אך חלקן מזעריות (ויקרות).את מנת האטריות עם פרות ים שהזמננו קיבלנו ללא הפירות... (ואחרי 10 דקות הביאו את המנה הנכונה) שהיתה מנה די מגעילה (שהזכירה לי את המסעדות הסיניות של שנות השמונים האפלות).כשנאלצנו להמתין גם לחשבון נעשינו כבר ממש עצבניים.כמובן שהמלצרים אפילו לא חשבו לשאול אם בא לנו קינוח.לא נראה לי שאבקר שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדווה - תמונה
אדווה מבקר מתחיל
3.0
27/03/08

למרות ההמלצות המאכזבות יצא הגורל וישבתי לאכול באונמי. למען האמת הופתעתי מרמת הסושי - האורז היה טעים, הדגים היו טריים להפליא...רמת השירות הייתה סבירה ולא יותר, האווירה מעט מלחיצה, למרות... שהמקום בנוי נחמד (כשהיפנים מכינים את הסושי במרכז המסעדה) והעיצוב מוקפד משהו.בכל אופן, אם בא לכם סושי וזו המסעדה שיש מול עיניכם נחמד להכנס. הסושי שווה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
08/03/08

It wan't my first time at Onami both time i really enjoyed myself. THe service is great and the food is great. When I saw the bad reviews before i went my first reaction was that... management changed and Onami is not as i remember it but that wasn't the case. My advise to those who gave a negative review, PLEASE, PLEASE STAY HOME and don't go to restaurants.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
26/02/08

אם השף היה יפני הוא לבטח היה מבצע חרקירי למקרא הביקורת - אבל חייבים לומר את האמת!הסושי זה לא סושי - אפילו האורז בסושי חסר טעם.האוכל גרוע, השירות היה חייכני אבל אנחנו כמעט בכינו - מה... שהזמנו לא הגיע או שהגיע אחרי כמה תזכורות. חלק מהמנות היו "כאילו" מה שהוזמן, לדוגמא: בקונוס של הסלמון סקין, מצאנו מקרל, אבל הסלמון סקין לא היה. חבל, מסעדה יפנית מחוייבת לכללים וסטנדרטים וכאן באונאמי עושים מזה צחוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eitan - תמונה
eitan 10 ביקורות
4.3
04/02/08

חייבים להזמין מקום מראש, כבר קרה שהגענו ללא הזמנה ונותרנו בחוץ. מקבלים אותך בקריאה יפנית שלא כל כך הבנתי. אבל נחמד. האוכל מפתיע וטעים, וזה אחרי שעשינו טעימות מכל מיני מנות אפשריות.... קיבלנו גם יין קינוח (יין שזיפים) על חשבון הבית והיה מצויין. בסה"כ מקום שבטוח עוד אשוב אליו ואפילו בקרוב. מחירים סבירים ביותר תמורת האיכות והתענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/02/08

וכמו תמיד אונאמי היא היפנית מס.1 בארץ!!! האוכל , השירות והאוירה. קסם של מקום תודה רבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ada Gilkarov - תמונה
Ada Gilkarov 17 ביקורות
4.7
16/01/08

הייתי שם אתמול עם חברה, והיה מצויין. האגאדשי טופו מעולה (ורק בשבילו שווה להגיע), הסושי בסדר והקינוח מלבי פשוט טעים. חייבת לציין לשבח את הברמן (לא שאלתי לשמו) שמוציא כל מנה בהקפדה יתרה.... נהניתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
atara - תמונה
atara 16 ביקורות
1.3
06/01/08

מצטרפת לדעות האחרונות של אלה שהתאכזבו !ו גם אנחנו!. איפה אונאמי של פעם ? האוכל פשוט לא טעים והמנות הוגשו קרות -איטריות עם פרות ים. והשרות ?! מחכים הרבה זמן עד שנגשים, המנות מוגשות לכל... אחד בנפרד בהפרש של 10 דקות !היינו 7 + 2 ילדים. לא הציעו מנות אחרונות עד שבקשנו וגם להם חיכינו כמעט 25 דקות .לא נחזור לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
22/11/07

היינו אתמול למרות שראינו שההמלצות לא משהו, לא ברור למה החלטנו ללכת בכ"ז אבל עשינו זאת. הזמנו מרק מיסו שהיה סביר, אגדשי טופו שהיה מעולה ( זו כנראה גולת הכותרת במקום, פשוט הדבר היחיד שהיה... טעים), בעלי הזמין שיפודים למיניהם שהיו טעימים ולמנה עקרית סטייק אנטריקוט שהיה בסדר. הסושי היה מתחת לכל ביקורת, היינו עם שני אורחים מארה"ב שלא כ"כ הבינו למה הבאתי אותם לשם, בנוסף השירות היה די חובבני. בקשנו המלצות לא ממש קבלנו בסוף פיצו אותנו ( פשוט לא נגענו בחלק מהסושי) במנה אחרונה לא משהו גם כן.בחיים עוד לא קרה לי שהשארתי סושי בצלחת, גם לא בסושי מהיר. קרה לנו באונאמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה