נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

 - תמונה
3 ביקורות
1.3
31/08/11

משהו לא טוב קרה למסעדה שכה אהבנו. האוכל היה ברמה נמוכה מאוד, בעיקר הדג בטנדורי שהרגיש כדג מעובד ולא טרי. מנת העוף מקאני הרגישה כאילו נבחר נתח ירוד של חזה עוף. הנאן שהזמנו לא הגיע כלל... וכלל. הייתה טעות במנת הילדים והילדות נאלצו לחכות זמן רב (ובדרך הוציאו לנו את המיץ). הופעתי לגלות שלא זכינו לשום התייחסות רצינית נוכח ההערה שלנו בנוגע לרמה הנמוכה של מנת הדג. אני מתקשה להבין מדוע בכלל שאלו אותנו בנוגע למנות ללא מענה למשוב. אחת המלצריות נראתה טרודה מאוד ורמת השירות שלה הייתה מזעזעת. לצערי, זה היה הביקור האחרון שלנו במסעדה לאחר נאמנות של יותר מ-10 שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 6 ביקורות
4.7
20/03/11

אני חייב לספר שחגגנו אני וחברה שלי שנתיים במסעדה הנפלאה הזאת. האוכל מדהים! מסעדת גורמה. השירות היה מאוד אדיב והאווירה כאילו אנחנו אוכלים ארוחת ערב רומנטית במומבאי... ושוב אני חייב לשבח... את האוכל הבלתי נשכח הזה.... תודה רבה צוות טנדורי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי מבקר מתחיל
3.7
17/10/10

האוכל ההודי מטובל וטעים, השירות היה גרוע ביותר, חזרנו על הבקשות מס' פעמים . שכחו סכום, שכחו את הרטבים, שכחו את השתיה והכי חשוב שכחו להזמין עבורנו את המנה הבשרי. לא נחזור לטנדורי

עוד פרטים
הוספת תגובה
ימית - תמונה
ימית מבקר מתחיל
1.3
16/10/10

אחרי שבעבר הייתי אי אילו פעמים בטנדורי ונהניתי מאד, הפעם ממש ממש התאכזבנו... השירות היה מאד לא נעים, הפינוקים של פעם נעלמו, האוכל "נזרק" על השולחן, היה יקר בצורה לא פרופורציונלית (בטח... היום כשיש הודיות ממש זולות ומשובחות) ובמקום החוויה הרומנטית שציפינו לה (זה היה יום הנישואים שלנו ובגלל זה הלכנו לטנדורי ולא לאחת ההודיות הזולות) ממש חיכינו רק ללכת משם. קינוח כבר אכלנו במקום אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר ויפית - תמונה
אופיר ויפית 4 ביקורות
1.3
29/08/10

מאכזב ביותר! מלצרים לא מתייחסים, פרצופים חמוצים, שירות מתחת לכל ביקורת, מבישה ביותר.מרק עדשים שהגיעה שרוף ביקשנו להחליף והאחראי לא הסכים וגם שילמנו על זה! פשוט הרגשה גועלית. לטנדורי אני... ומשפחתי לא חוזרים לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/07/10

. אחת האכזבות הכי גדולות שחוויתי. שירות מתחת לכל ביקורת. מההתחלה לא היה תקין שום דבר במסעדה.. היינו משפחה שלמה 7 נפשות..המשיך שישבנו בשולחן מלוכלך . הזמנתי מנות ראשונות וקיבלתי מנות... אחרות שלא הזמנתי בכלל. המלצרית שלקחה מאיתנו הזמנה לא נראתה יותר עד סוף הארוחה. לא פינו את המנות הראשונות והשולחן מלוכלך . .קיבלתי מנות עיקריות שלא הוזמנו בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליז - תמונה
ליז מבקר מתחיל
1.3
10/06/10

אחרי שקראתי את ההמלצות החמות על העיסקית של טנדורי בהרצליה, חשבנו שחייב לנסות. היינו שם אתמול בצהריים ומאוד התאכזבנו, מנה בשרית אחת בלבד: צ'יקן טיקה. מגוון תוספות תעשיתיות ולא מוקפדות.... היו כ - 3 סוגים של סלט ירקות, כולם היו תפלים מאוד, או ללא רוטב כלל. לקינוח היתה סוג של דייסה מתוקה מאוד, וג'לי אדום ובתוכו חתיכות אננס. שתי המנות האחרונות היו מאוד לא אסטטיות, ולא ממש טעימות.לסיכום לא שווה 69 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/05/10

לפני 12 או 15 שנה זה היה מקום עכשיו זה פשוט מאכזב, אוכל מאכזב מאוד גברת רינה תעשי בדק בית במסעדה שלך

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miki Belo - תמונה
Miki Belo 4 ביקורות
4.3
12/05/10

אחת לכמה שנים אנחנו מתפנקים בטנדורי, הרצליה.אתמול, לכבוד יום הנישואין הזמנו והגענו..האוכל היה מה שנקרא "מתתי והגעתי לגן-עדן"..רינה פושקרנא ביקרה שם אתמול, רציתי להודות לך באופן אישי... אתמול,לגשת ולומר לך תודה על שהבאת את הטעמים, הריחות והניחוחות של הודו המופלאה אלינו.. רק שהתביישתי לגשת.. היית עסוקה עם אורחים..בכל אופן, מומלץ בחום, תמיד ובכל אירוע..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
07/03/10

המקום יפה ומרשים מאוד! האוכל טעים למרות שטעמו לא היה אחיד, כאשר חצי מהעוף היה עסיסי והחצי השני יבש מאוד, וכך גם האורז. הקינוחים היו מתוקים יתר על המידה ומעט מוזנחים.מה שטעון שיפור במקום... הוא השירות!!! המלצרים לא מקצועיים בעליל, לא קשובים ואין להם מושג מה קורה בכלל במסעדה, גם ללכת עם פרצוף חמוץ לא עוזר! פתיחת היין היה מזוויעה, כאשר היינו צריכים להעביר בנינו כוסות יין שהמלצר מזג בערימה על השולחן!

עוד פרטים
הוספת תגובה