נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
30/10/09

היתה ארוחה מאוד נעימה אבל השרות מאוד מאוד לא מקצועי.בקבוק סודה קבלתי אחרי 3 בקשות הגיע לאחר 20 רקות.מנות אחרונות אחרי 45 דקות .לא השאיר טעם לחזור למקום שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
10/10/09

עם זכרונות נעימים משנים עברו הגענו לארוחה משפחתית של בופה בצהריים. הבופה הפעם היה מאכזב מאוד, דל במגוון, ירוד ברמת הבישול והטעם, לא מחומם כפי שצריך. התחושה היתה של שאריות שחוממו. כאשר... חלק מהתבשילים בבופה אזלו לקח לא מעט זמן עד למילוי מחודש. ארוחת הילדים שכללה שניצל וצ'יפס היתה כמעט ברמה לא אכילה. תוסיפו שרות חובבני מאוד ותקבלו חוויה מאכזבת שאינה נותנת תמורה לתשלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/08/09

נפילה! אכזבה! יותר מדי זמן בשביל כלום אווירה גרועה מלצרים חובבנים יקרנים בצורה בילתי רגילה בשביל אוכל איום ושירות חובבני ועצה אחרונה אם אתם מביאים את הילד שלכם אל ובשום אופן... תזמינו חזה עוף למנת ילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/08/09

מסעדה מעולה עם אוכל מדהים! רינה פושקרה תמיד נמצא ומפנקת את האורחים ואיזה אוכל גן עדן! במיוחד הצ'יקן מסאלה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
06/07/09

אכלנו היום במסעדה. התחושה היתה כאילו נוכחותינו מפריעה למלצרים. אפילו את הסכו"מ היינו צריכים לבקש מספר פעמים עד שמי מהמלצרים נעתר לבקשתינו. האוכל היה מחומם, לא טעים והמבחר מצומצם.... כש"נשלחנו" לקופה לשלם, שני מלצרים נגשו אלינו ודרשו במפגיע דמי שרות. בקצור נפילה. בעיקר עבור מי שעשה את כל הדרך מרחובות על מנת להנות מאוכל הודי. אגב, הגב' פושקרנה היתה נוכחת במסעדה במשך כל זמן שהותינו, לא ממליצים!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/12/08

לא מזמן יצאנו למסעדה כזה,אוכל אחלה חבל על הזמן נזכרנו איך הטעים מקורי כשהיינו בהודו,אוכל אמיתי,צלחות(ברזל) של הודו,המפה על שולחן,תרבות,אוויר של הודו אמיתי אמיתי הכל מוצרים כולל תבלינים... של יבואן מהודו גם עובדים הודים היינו במסעדה נזכרנו שכהיינו בהודו כ"כ התגעגענו לחזור ולטייל בהודו הבאתי ציון 10 10 רק נקודה אחת המחיר יקר מאד סיכום 200ש"ח לזוג בערך

עוד פרטים
הוספת תגובה
nitsale - תמונה
nitsale 10 ביקורות
2.3
25/10/08

היינו היום מוצאי שבת 25.10, לאחר שהזמנו מקום ל-4איש לשעה 19.30, לא אמרו לנו בטלפון שעומדת להיות שם מסיבה ובוודאי לא אמרו לנו שהיא תהייה רועשת במיוחד, התקבלנו בסבר פנים מאוד יפות והזמנו... (כבר לא זוכרת מה) האוכל היה נפלא אבל מסתבר שאנשי השגרירות ההודית חגגו את ראש השנה ההודי וכל הקומה העליונה הייתה סגורה עבורם, הייתה מוזיקה רועשת ביותר ולמרות שביקשנו מספר פעמים שיחלישו רינה סירבה להחליש, ראינו שגם משולחנות אחרים ניגשו וביקשו להחליש והיא המשיכה לסרב, המוזיקה הייתה בעוצמות נוראיות, אמרנו שאם לא יחלישו נעזוב מבלי לשלם, למלצרים לא היה איכפת והמלצר האחראי הלך להגיד לרינה שאנחנו עומדים לעזוב מבלי לשלם אם לא יחלישו את המוזיקה והיא אמרה שלא איכפת לה אז הלכנו מבלי לשלם, אנחנו ממש לא גאים בכך אבל אנחנו לא מוכנים שיתנהגו אלינו באופן מבזה שכזה, אנחנו לבטח לא נגיע לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir - תמונה
nir מבקר מתחיל
4.7
06/06/08

היינו שם אתמול ב-5.6.08 .הזמנו פאלאק פאניר שהיה נהדר כמו תמיד, עוף ברוטב (צ'יקן מסאלה) שהיה טוב, שתי הבנות שלנו (3 ו-10) קיבלו ארוחות ילדים וגם רצועות עוף בגריל שהיו נהדרות.המלצרים... פיטרלו בנימוס והיו זמינים על כל בקשה (והיו הרבה כאלה), קיבלנו גם שקית הפתעה עבור הבנות. מילאו לנו מים קרים בכוסות בכל פעם שהתרוקנו, היחס היה אדיב סימפטי ומקצועי.רינה - שמכירה אותנו מזה שנים, היתה לבבית והסבירה לנו למה לא הצלחנו לבשל פאלאק פאניר בבית. בקיצור - היה כיף - וגם המחיר היה סביר.כדאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
26/07/07

אתמול היינו במסעדה. היה חם ומחניק, ריח לא נעים. הזמנו מנות ראשונות שהגיעו לא טריות. הסמוסה עוף היה ללא עוף ולא הצדיק את המחיר.העוף טיקה טבע במרק של רוטב ולא מצאתי אותו עד היום.האוכל לא... היה מתובל. השירות של המלצרים היה גרוע. ורינה רק הלכה וצרחה בטלפון או על אנשים. בקיצור פעם ראשונה ואחרונה, יקר בטירוף ובלתי נסבל!א-כ-ז-ב-ה. לא להתקרב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/05/07

משהו רקוב בממלכת טנדורי.ביקרנו אתמול בערב במסעדה בפעם הראשונה והאחרונה והתאכזבנו מאוד.השרות היה אדיב ומעט התעכב (אבל זה סביר כאשר הולכים למסעדה בשישי בערב). המנות הכילו בעיקר רוטב והיה... צורך לחפש את האוכל, המחירים לא סבירים וחסרי פרופורציה. למשל 60 ש"ח לדוגמיות של עוף?!הגישו לנו מנה שלא הזמנו ולא התנצלו ואף ניסו לשכנע אותנו להשאיר את המנה כי היא טעימה. אם בכל זאת אתם הולכים אל תזמינו סלט ירקות, אפילו בשיפודיות הסלט יותר איכותי. אנחנו כבר לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה