נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

Cathey - תמונה
Cathey 2 ביקורות
אכזבה
1.3
18/03/15

אכלתי במסעדה הזאת מספר פעמים. בכל פעם התאכזבתי מחדש (אך עדיין נתתי להם הזדמנות לשיפור). יחס אדיש ומזלזל מצד המלצרים, האוכל נורא יקר ולא שווה את המחיר (אכלתי בבתי קארי יותר טעימים... וזולים). הייתי שם ביום שני שעבר עם בעלי לארוחה, כמתנה ליום הנישואים. הזמנתי מראש שולחן לשניים על יד הקיר, אך כשהגענו סירבו לתת לנו את השולחן שביקשנו (יש לציין שהמסעדה הייתה כמעט ריקה)... ולא הציעו לנו משהו אחר במקום. לא נחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilana - תמונה
ilana 3 ביקורות
חוויה מהנה . אוכל טעים. בילוי ואוירה טובה
3.5
11/03/15

הגענו לטנדורי לחגוג יום נישואין שלנו ויומולדת לבן משפחה. רינה המליצה לנו על המנות ואכן כל אחד מהם היה טעים ומוצלח. צופרנו בכוס יין. האוירה הודית נעימה בסהכ. האוכל טעים וגם נראה מזמין... ומגרה. המחירים אומנם גבוהים אך הגענו עם קופון שצמצם לנו את העלויות. לסיכומו של דבר. היה כיף נהנינו!!!.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal N - תמונה
Eyal N 3 ביקורות
אוכל הודי טוב מעוד
3.5
14/02/15

אתמול, אני האישה ובילדים חגגנו לי יום הולדת. האוכל היה מעולה, השירות מוקפד ומקצועי, האווירה הודית. מי שמחפש שירות מהיר, זה לא המקום, אבל מי שמתגעגע לאוכל הודי טוב, זה בהחלט המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 3 ביקורות
חוויית שירות מהגרועות שנתקלתי בהן - לא מומלץ!
1.0
01/10/14

הגעתי עם אישתי ביום רביעי 1/10/14 בערב. המתנו למארחת שלא הייתה בעמדה וקיבל אותנו מלצר. במשך עשרים דקות המתנו לקבל שירות וחווינו התעלמות מוחלטת מצוות המקום. יש לציין כי המסעדה הייתה מלאה... וישנו רק מלצר אחד! כשפנינו לבעלת המקום היא ענתה שהיא אינה מלצרית. לקחנו את עצמינו והלכנו משם. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון מבקר מתחיל
גרוע ביותר ! - לא מומלץ בכלל
1.0
10/06/12

ביקרנו במסעדת טנדורי הרצליה בתחילת חודש יוני 2012. היו 3 מלצרים על קומה מלאה ועוד 3 שולחנות בקומה העליונה. נדרשנו להמתין זמן רב מאוד עד שמישהו יעשה טובה ויגש אלינו. כשפנינו לאחד המלצרים... בבקשה עזרה, הוא פשוט נפנף אותנו בתנועות ידיים בוטות וסימן לכיוון מלצרית אחרת. פשוט סיוט ובושה וחרפה למקום הזה. המליצו לנו על מנה שנקראת "כדורי גבינה", אבל בפועל היתה מורכבת מתפוחי אדמה. המלצרית שלנו, שהיתה גם המארחת (עד כמה שהדבר מוזר) התעקשה שמדובר בכדורי גבינה "שיש להם טעם של תפוחי אדמה". מלצרית אחרת פשוט גילתה לנו שמדובר בתפוחי אדמה, כמו שחשבנו. חשנו מרומים ומושפלים. כשאמרנו זאת למלצרית שלנו, היא התנצלה, אך לא הציעה פיצוי. בנוסף, מחירי המנות יקרים ביותר. משקה לאסי (כוס יוגורט עם פרי) - 30 ש"ח. מנה של 4 תפוחי אדמה ברוטב ("כדורי גבינה") - 55 ש"ח. לא שווה את הכסף! בסוף נאלצנו לקום ולבקש חשבון, כי אחרת היינו ממתינים לנצח.המקום לא מומלץ בכלל. פשוט תחסכו לכם את עוגמת הנפש ולכו למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rph  - תמונה
rph מבקר מתחיל
משפיל .
1.0
30/05/12

ממש ממש לא מומלץ ביקרתי עם חברי הטוב השבוע במסעדה שנינו אנשי שירות , בעברנו עבדנו שנים במסעדות נחשבות . כשנכנסתו אף אחד לא קיבל אותנו המלצרית לא הייתה מקצועית , לא ידעה מה יש מה אין... הזמנו בירה רק אחרי רבע שעה נזכרה להגיד שאין לחצה עלינו ממש לחצה שנזמין את הראשונות עם העיקריות הסברנו לה שיש לנו זמן אבל היא המשיכה ללחוץ קיבלנו מנה ראשונה " הכי מומלצת " מרכזת את כל המנות הראשונות מנה מטוגנת הכל הגיע ממש יבש לא חם והרוטב היה אנמי , לאחר מכן הזמנו ציקן טיקה מסאלה , שאלנו את המלצרית אם המנה מגיעה עם לחם היא אמרה שלא והמליצה על אורז כבש , בחשבון כבר הבנו שרק האורז עלה 79 ש"ח רק האורז היא אפילו לא טרחה להגיד את המחיר , הזמנו לחם שום - לא הגיע , לאחר ששאלנו וכבר הספקנו לבטל הגיע , החזרנו אותו בטענה שכבר מאוחר מדי - סיימנו את הראשונות המלצר אמר שאין מה לעשות ובכל זאת הוא לקח אותו . קיבלנו את הלחם אחרי כל המנות ואפילו לא הורידו לנו אותו מהחשבון אני כבר לא מדבר על האוכל המלוח ברמות היסטריות אני ממש ממש לא מגזים פשוט הייתה חוויה ממש לא נעימה. יצאנו בהרגשת מרמה , גם הזוג שלצידנו טען כך . מצטער על הבוטות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
אוהבים לחגוג אירועים בטנדורי
5.0
18/04/12

משפחתנו מגיעה במיוחד מחיפה למסעדת טנדורי לחגוג אירועים משמחים עוד מאז שהיתה מסעדה רק בכיכר דיזנגוף. ביקרנו ברחבי העולם בכמאה ארצות וגם סעדנו במסעדות מרובות כוכבי מישלן. אתמול חגגנו שוב... יום הולדת ונהנינו כרגיל. המסעדה מעוצבת יפה וכמעט בכל הפעמים שהיינו, בעלת המסעדה היתה נוכחת במקום והשרתה אווירה טובה. אבל הסיבה העיקרית למאמץ ולכדאיות הנסיעה להרצליה הינה הטעם המצויין של מנות הקארי ההודי: אנו ממליצים בחום על עוף טיקה מסאלה, עוף מקאני ועל עוף פטריות (קצת חריף). אנו מצפים לחזור ולחגוג במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 2 ביקורות
פשוט לא להתקרב ! אין דרך אחרת לומר זאת.
1.0
09/03/12

אני משתמש באתר מימיו הראשונים, למעלה מעשור, ומעולם לא טרחתי לייצר משתמש או לכתוב חוות דעת. אבל במקרה של טנדורי - הייתי חייב ! שרות מזעזע, לא מקצועי, לא שרותי, לא נעים, שתי מלצריות על... מסעדה מלאה, זמן הגעה של 20 דקות בכל פעם. מנהל (כך נראה) שאפילו לא טורח להתיייחס ללקוחות. כשאנחנו היינו לא הייתה שתייה קרה - בירה, קולה- הכל בטמפרטורת החדר...מחירים מופקעים בצורה יוצאת דופן בשביל רמת המקום ואיכות האוכל. בקיצור - לא להתקרב - תתאכזבו על ההוצאה המיותרת, על הבילוי/ערב שנהרס ועל הטעם(פשוטו כמשמעו) שנשאר בפה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
בשמת - תמונה
בשמת 2 ביקורות
יקר בצורה יוצאת דופן
2.3
01/11/11

זוהי מסעדה שככל הנראה לא מחוברת למציאות. לא סתם היא ריקה ושקטה. האוכל אמנם היה נחמד מאוד, אבל המנות היו יקרות וקטנטנות. לדוגמא: מנות תבשילי ירקות מגיעות בקערות קטנטנות ועולות למעלה מ... 50 ש"ח!! צלחת אורז לבן פשוט ללא שום תוספת - 30 ש"ח?!?! לא מומלץ. חבל מקום עם המון פוטנציאל לא ממומש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
12/10/11

אני חייבת להסכים עם הגולש הקודם בנוגע לדג טנדורי. מנת דג עולה 72 ש"ח. מנת בת 5-6 חתיכות בגודל שיפוד. ללא אורז וללא שום תוספת אחרת. לפני שנים הייתי מזמינה את המנה הזו באופן קבוע והיא... היתה מדהימה למרות שהיא מאוד יקרה אבל בפעמיים שלוש האחרונות, הדג היה יבש (לדעתי נסיכת הנילוס), בעל טעם לוואי ולא טרי בכלל. נדמה לי ש72 ש"ח זו החוצפה בהתגלמותה לשלם על דג לא טרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה