נגישות
נגישות

טנדורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על טנדורי

silvia - תמונה
silvia מבקר מתחיל
אוכל מצוייין :)) ממליצה למי שאוהב אוכל הודי אמיתי
5.0
14/12/18

מקום מדהים עם אווירה מיוחדת ! האוכל טעים עם מגוון מנות מעולות!! קיבלנו שירות מצויין מהמלצר ובעלת המקום פשוט מקסימה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sima borkovski - תמונה
sima borkovski מבקר מתחיל
מאכזב ביותר למרות שהאוכל היה טעים.
2.3
18/08/18

חווית הביקור במסעדת טנדורי. כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. מלכתחילה היה לי חשוב לבחור מסעדה טובה והזמנתי מקום כבר מיום רביעי. כבר שהגענו היינו צריכים לחכות 10 דק כדי שיושיבו אותנו. לאחר... מכן היינו צריכים לבקש פעמיים מים. לאורך כל הארוחה השירות היה פשוט נוראי. היינו צריכים לחכות 40 דק למנות העקריות ולאחר מכן אף מלצר לא עבר לבדוק אם הכל בסדר או לפנות את השולחן. רצינו להזמין קינוח - יום הולדת אתם יודעים..אבל השירות הרע והאיטיות בהגעת המנות שברו אותנו. גם את החשבון נאלצנו לבקש פעמיים. לסיכום, שוב הייתה חוויה רעה כתוצאה מהשירות הגרוע. מסעדות לא מבינות את החשיבות של שירות כחלק מחווית האירוח. הצוות לא היה מיומן, לא היו מספיק מלצרים ולא הייתה מארחת. כשעזבנו חיכו בפתח המסעדה הרבה אנשים, חלקם משפחות עם ילדים קטנים שחיכו שמישהו יתייחס אליהם אבל כאמור לא הייתה מארחת. זו פעם ראשונה שלא השארנו טיפ ומיותר לציין שלא יראו אותנו שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפה - תמונה
יפה 6 ביקורות
טעים אבל יקר וללא תודעת שרות
2.3
05/04/18

תודעת שירות נמוכה מאד, לא קיבלנו יחס, לדוגמא, ביקשנו קש ולימון לשתיה ורק בפעם השלישית קיבלנו. דוגמא נוספת, פינו את השולחן מהאוכל והכלים ואיש לא ניגש חבדוק אם אנחנו רוצים קינוח או שתיה,... רק לאחר פניה לעובד מזדמן ביקנו וקיבלנו שתיה חמה . אוכל ברובו טעים אבל יקר מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galia - תמונה
Galia 10 ביקורות
אכזבה
1.8
14/02/18

התאכזבנו וחבל. כשהיינו במסעדה בפעם הראשונה לפני כשנה וחצי היה לנו ברור שזו המסעדה שלנו. גילנו חעצמנו אוכל טעים ומיוחד. בפעם שניה לפני חצי שנה הרושם היה אחר, מרשים פחות. אך עדיין רצינו... לחזור. והפעם זו הייתה אכזבה. השירות מזעזע. האוכל היה קר ולא טעים. ממש ממש חבל. יותר לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanron2 - תמונה
ilanron2 31 ביקורות
שומרים על הרמה הגבוהה והטעם לאורך זמן
4.5
26/05/17

נהננו לחזור שוב לטנדורי מקום שמייצג את האוכל ההודי הכי מוצלח בארץ, לטעמנו. הפעם, בנוסף למנות הטעימות, גם פינקו אותנו ביין. השירות היה אדיב, האווירה, כרגיל, מעט רועשת, והמחיר על הצד... הגבוה. המנות לא מי יודע מה גדולות - אבל יצאנו בהחלט שבעים, עם יחס של מנה עקרית אחת לסועד (חלקנו בכל) כל זה לא גרע מהחוויה שלנו - נהפוכו. נחזור בכיף !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מריון - תמונה
מריון 2 ביקורות
מעליב
1.0
08/01/17

רכשתי 2 גרופונים היום. לאחר ההגעה שלי למסעדה אמרו לי שלא מוכנים לקבל את הקופונים לא מודפס. הדרך שדברו איתי היה מאוד מעליב!!! הרגשתי סוג של שמחה בטון הדיבור של האחריי במסעדה. בחיים לא... חוזרת למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranco - תמונה
moranco 16 ביקורות
מסעדה הודית מועלה
5.0
02/11/16

אנחנו הרבה פעמים אוכלים במסעדת טנדורי בהרצליה פיתוח מאוד אוהבים את המנות ואת השירות הפעם הגענו עם הילדים למסעדה הזמנו מנת ילדים אחת ל- 2ילדים ואז בעלת הבית החליטה לפנק אותנו במנה... נוספת מתנה כולל שתיה ואפילו הביאה מתנה לילדים חוויה כיפית כמובן בלי קשר לזה נשוב לשם עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Na - תמונה
Na 2 ביקורות
תחושה אותנטית, טעים ומהנה
4.5
23/08/16

הגענו לטנדורי לחגוג יום נישואין שלנו. רינה והלצר המליצו לנו על המנות והן היו טעימות. למרות שלא הזמנו קיבלנו כוס יין. האוירה מאוד נעימה והתחושה אוטנטית. קבלנו הסבר מרינה על כך על כך... שסגנון האוכל הוא אוטנטי של צפון הודו. האוכל שהזמנו היה טעים, המנות נדיבות ומוגשות יפה. המחירים בינוניים. סה"כ היה מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Coral - תמונה
Coral מבקר מתחיל
אין תודעת שירות
1.3
12/02/16

הייתי מספר פעמים בטנדורי עם בן זוגי. כל פעם החלטנו לסלוח על תודעת השירות הנוראית: כשהגענו פעם ראשונה וביקשנו הסבר על המנות (פעם ראשונה שיצא לנו לבקר במסעדה הודית) המלצר היה חסר סבלנות... ורצה לקחת הזמנה כמה שיותר מהר, רק שנחליט מהר ולא נעכב אותו בהסברים מיותרים. בפעמים נוספות שביקרנו במסעדה בכל פעם שצריך מלצר אין למי לפנות עד שלא קמים במיוחד וקוראים לו לשולחן. החלטנו להתעלם מכך כי האוכל מאוד טעים ואותנטי. היום ביקרנו במסעדה פעם נוספת בבופה של שישי שהיה מאוד מאכזב ולא טעים. בתום הארוחה ביקשתי מהמלצר שיארוז לי את המנה שלא סיימתי (שאינה הייתה חלק מהבופה!!). המלצר, לתדהמתי, השיב לי שהם לא אורזים בשישי בצהריים שיש בופה ואלו הם חוקי המסעדה (מי שמע על דבר כזה?!). ארוחה בעלות גבוהה שחלק נכבד ממנה נזרק לפח. תודעת שירות מתחת לכל ביקורת. האוכל טוב ברובו וחבל שהשירות הורס. לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iana - תמונה
Iana מבקר מתחיל
למי שמבין באוכל הודי
5.0
08/04/15

אני ומשפחתי אוכלים כל חודשיים בערך במסעדה הזאת כבר מעל 20 שנה. כמעט בכל מקום בעולם שאנחנו מגיעים אנחנו אוכלים במסעדה הודית.וטנדורי הינה מסעדה מעולה השומרת על אוטנטיות ואוכל הודי אמיתי... . אפילו את המלצרים שלהם אנחנו מכירים כבר כמה שנים. אנחנו חוזרים שוב ושוב. זה כמו להגיע לבית של אמא ולדעת שממתינה לנו האוכל האהוב אלינו . לא סתם המקום קיים כל כך הרבה שנים . שירות מעולה וסופר מקצועי שלא רואים בדרך כלל בארץ . לאכול בטנדורי זו חוויה אמיתית !! המחיר זול . לא לשכוח שזו מסעדת שף ( שפית ) .

עוד פרטים
הוספת תגובה