נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/11/05

טוב אז ככה: אני לא אתחיל לפרט איזה אוכל אכלתי, כי אז כנראה אתם ישר תעזבו את האתר ותרדו למטבח :). טוב אז ככה, אין ספק פשוט ככה, שהקופי בר זאת המסעדה הטובה בת"א, פשוט ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/11/05

אנו לקוחות ותיקים מזדמנים לעיתים קרובות בקופי בר ומתענגים על האוכל הפנטסטי, השרות המפנק ומקצועי שאין לו מתחרים. השרות הטוב נשמר לאורך שנים. תודה למארחת כינרת שתמיד סבר פנים נעימות לה... ולצוות העובדים. כל הכבוד לכם!!! כל כך נעים לחזור אליכם ולהנות מהמטעמים הנהדרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריטה - תמונה
ריטה מבקר מתחיל
4.7
29/10/05

הכל מעולה. כל מילה נוספת רק תיגרע. אנו לקוחות הרבה שנים, הרמה נשמרת. רק משתפרים ומשתפרים.......כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 20 ביקורות
4.3
17/10/05

עכשיו חזרנו מארוחה משפחתית (13 נפשות). האנטיפסטי האלוהי פשוט מעדן! הקרפצ'יו פילה מעולה, מרק בטטה סמיך ונפלא, בס בשום ופטרוזיליה נהדר, פילה דניס פשוט אך קולע כמו כן הוזמן אנטריקוט שעלה... 96 ש"ח - ממש גנבה! המלצרית הייתה קצת פחות מסבירה, ניסתה לדחוף מנות יקרות ואלכוהול! חוץ מזה הכל תענוג, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
25/08/05

מבחר היינות טוב אבל למלצרים אין מושג מה זה מה ומנסים לדחוף יין ישראלי בכוח. הסלטים שחו בחומץ בלסמי. כבד העוף היה נא לחלוטין ברובו וכאשר הערתי על כך למלצרית זה לא עשה עליה רושם בכלל... (פטרה את זה ב"חבל, אולי נחמם את זה במטבח") בקיצור - אפשר לאכול טוב באיזו סטקייה ולבוא להתפלצן ב"קופי בר"

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/08/05

*ההמבורגר +הכבד אווז מעדן מפנק והקינוחים סוף הדרך ממש נהנתי צוות מקצועי בהכנה ובהגשה ממליצה לכולם .... ... אסתי פורטל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דותן - תמונה
דותן מבקר מתחיל
3.7
16/08/05

ללא כל ספק הביסטרו הטוב בארץ, אוכל מוקפד ,שירות אדיב ומקצועי,תפריט עשיר ואוירה מצויינת. ולפי האימרה כי "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" נראה כי את התוצאה הסופית מרכיבים מכלול פרטים קטנים אשר... אינם תמיד נגלים לעיננו ששילובם הסופי מקנה לסועד חוויה בלתי נשכחת בסטנדרטים גבוהים ובאוירה נהדרת. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
11/08/05

אין עליהם , האוכל מעולה והשירות אין שני לו . נדיבים בכל . אוכל טעים ופינוק אמיתי . והמלצריות והאחראית ליזט - ראש גדול , התייחסות רצינית . תמיד אני מוצאת עצמי חוזרת אליהם אפילו אם... המתנתי מעל למתוכנן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/07/05

ביקרנו במסעדה אתמול והיה אחלה. האוכל היה ממש טעים והשירות של המלצר הארגנטינאי היה מעולה...בקיצור שווה את המחיר ..בטוח נחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 2 ביקורות
4.3
24/05/05

ב-23.5.05 ישבתי עם אשתי לארוחת צהריים . עקב תקלה שהבנתי שאינה אופיינית למקום, הגעת האוכל התעכבה מעבר למקובל. לבסוף האוכל הגיע והיה מעולה. ההפתעה היתה שכשביקשתי חשבון ונאמר לי שבשל... העיכוב בהגעת המנות- הארוחה תהיה על חשבון המסעדה ואינני נדרש לשלם דבר. אינני זוכר מתי נתקלתי במסעדות בארץ בגישה כל כך מכובדת, ומקצועית. רק מקום שמנוהל עם תודעת שרות כל כך גבוהה, נוהג כפי שנהגו במקרה זה. כל הכבוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה