נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

Or Poran - תמונה
Or Poran 7 ביקורות
2.4
20/05/06

אני נוטה להסכים עם מספר תגובות שנרשמו כאן, משהו לא טוב קורה בקופי בר. מזה זמן רב אני נוהג לאכול שם ארוחות בוקר ביום שישי. ביום שישי האחרון ישבנו שם, הפתענו לגלות מספר דברים.1. מחיר... ארוחת הבוקר עלה, ניחא.2. כשהגיע החשבון, גילינו שהחליטו לחייב אותנו בתוספת על סלסלת לחם נוספת שקיבלנו. דבר שמעולם לא היה. כששאלנו לפשר הדבר את המלצרית היא טענה בתוקף שכך היה מאז ומעולם. כששאלתי את מנהל המשמרת הוא הסביר לי שזה נוהל חדש מהיום (כשלפני רגע המלצרית טענה שכך היה מאז ומעולם). לטענותיי שאם הם "משנים נהלים" יש לי זכות לדעת על כך לפני שמחייבים אותי, הוא לא רצה ממש להקשיב.לשיקולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
18/05/06

מסעדה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
16/05/06

הגעתי עם אשתי לארוחת צהריים. עוד לפני שהספקתי להגיד גלמן - גלמן מיד קיבלתי אנטיפסטי ולחם על חשבון הבית, מלצרית אדיבה בשם אנה עם מבטא דרום אמריקאי האירה לי את היום עם שירות מדויק וקולע.... הפילה היה משובח ואין על הריזוטו פירות ים, תענוג!!! ואיך אפשר בלי קרם הבורלה האגדי. תוסיפו לזה שתי כוסות קפה הפוך מהטובים ששתיתי ואז תבינו איך המקום נמצא על המפה הקולינרית 13שנה!!! וכל פעם מרגש מהתחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
04/05/06

היינו 2 זוגות בארוחת צהריים בשבת 29/4/04. באנו מוקדם והמסעדה לא היתה מלאה מה שלא עזר למלצרים שלא ידעו איך להסתדר עם נוכחות דלה במסעדה, זה המשיך עם מנות טעימות אך מנת פילה בס שהייתה לא... עשוייה המנה חזרה למטבח אך חזרה כמו שנשלחה. כשהפנינו את העניין לתשומת לב המלצרית נשלחה לשולחנינו אחראית המשמרת אשר נזפה בנו על כי אנחנו לא מבינים באוכל או בכך שהדג עשוי אבל אנחנו "טיפשים" מלהבחין בכך, מיותר לציין שזו לא הפעם הראשונה שלנו במסעדה, חבל ששירות לא מקצועי עם גישה מתנשאת מקלקל אוכל טעים שאולי יהיה כיף לחזור אליו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/04/06

ביום שבת האחרון, בצהריים חגגנו יום הולדת ל6 בקופי בר, כרגיל מלא וסואן. האוכל היה מצויין! למנות ראשונות אנטיפסטי - נחמד, סלט עם גבינה - בסדר וכבד - מצויין. לעיקריות קורדון בלו מעולה,... המבורגר, דג דניס, שניצל, פסטה, מולים הכל מצויין ובכמות משביעה בהחלט. לקינוח: פירות טריים עם רוטב תות וגלידה, מנה ענקית - מנצחת! תות בשמנת "כמו פעם" - בסדר, עוגת שוקולד - סטנדרטית וקרם ברולה מתנה על חשבון הבית - חלום. השרות טוב ותקתק כרגיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי מבקר מתחיל
2.3
24/03/06

טוב ,אז האוכל טעים וההמבורגר ביין מעולה , אבל ביחס ובשירות יש להם דבר אחד אן שניים ללמוד. משפחתי מבלה או יותר נכון נהגה לחגוג ארועים משפחתיים באופן קבוע בקופי בר, אולם לא עוד. אם לאחר... הזמנה של 11 איש שעולה על 2000 ש"ח, מסעדה לא מוכנה לאפשר לשני זוגות מבוגרים להשאר מעבר לזמן שהוקצב, ועוד המארחת מעיזה להרים את קולה ולדבר בגסות רוח וחוצפה ללקוח, אז למרות המבורגר המעולה, הם עדיין צריכים ללמוד משהוא אחד או שניים על טיב שרות, והלכות נימוסים. במשפט אחד המבורגר והביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי 5 ביקורות
4.3
27/02/06

היינו 6 אנשים ביום שישי האחרון, בזמן ההמתנה הוגשה לנו לימונדה עד לקבלת השולחן, המקום היה מלא. מנות ראשונות הזמנו את הקרפצ'ו פילה, מולים בשמפניה שהיו ברוטב פשוט נהדר (במיוחד עם לחם הבית)... וסלט עלים עם "גבינה כחולה" וענבים. לעיקריות הזמנו פילה בקר, אנטריקוט 400 גרם עם חמאה מתובלת, אנטריקוט 300 גרם עם שום קונפי, שרימפס בחמאה וכבדי עוף עם בצל על עלי רוקט. כל המנות היו פשוט מצויינות ומשביעות (בלשון המעטה) לסיום קינחנו בקרם ברולה ובגלל שחגגנו יום הולדת גם קיבלנו מנת שוקולד פולק שבקושי הצלחנו כבר לסיים... סה"כ החשבון הסתכם ב900 ש"ח לערך (כולל בקבוק יין). מקום מומלץ ביותר, האוכל פשוט מעדן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
29/01/06

הגענו במוצ"ש 7 אנשים, למזלנו מצאו לנו מייד מקום. האוירה והשירות מאוד נעימים, האוכל מוקפד, אין אף פיספוס. הבעייה היחידה- העשן של "פינת המעשנים" מתפזר בכל החלל ולמי שרגיש (או בהריון...)... זה די מפריע. חוץ מזה- היה נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.7
10/01/06

שמעתי המון על המקום. מקום מעוצב ממש לטעמי, שירות חובבני מינוס, מנות ראשונות מעולות (ביחוד הפיסאלדייר עם קממבר, שאני אכלתי). התאכזבתי מהעיקריות, לא רציתי המבורגר וכבד לסוגיו (ממש מתעבת... כבד), לא נשארו הרבה אופציות.... הזמנתי פסטה פנה עם חזה עוף, ממש לא להתעלף, למרות שהמנה גדולה ונדיבה. לסיכום, מקום מעוצב מקסים, מנות ראשונות טובות, השאר ממש לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/11/05

קרם ברולה פשוט פצצתי. ספגטי מעולה. פנה פויו מצוין, כמו כן פילה הבקר. הכל טוב, טעים ומוקפד. אחלה מלצריות ומלצרים, הכל טרי ובמקום. כל הכבוד לשפים!

עוד פרטים
הוספת תגובה