נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/06/06

אף פעם - אף פעם - אף פעם לא נפלנו שם.תמיד תמיד - שרות טוב ובנחמדות, אוכל מצויין.בעיה יחידה, עשן הסיגריות מהאגף ההוא...לא משנה - יום שישי הבא אני שם שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נח - תמונה
נח 4 ביקורות
1.7
24/06/06

כגודל הציפיות כך האכזבות.המקום צפוף ורועש והישיבה נעימה רק בחוץ, בשעות שבהן התנועה ברחוב דלילה.האוכל, אין בו דבר הראוי לציון ואף זאת בלשון המעטה.המחירים היו יכולים להיות סבירים, בתנאי... שהאוכל והאוירה היו ראויים.השרות והדאגנות של צוות המלצרים והמארחים, ראויים לציון הטוב היחיד שאותו הענקנו פה אחד למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/06/06

אם אתם רוצים באמת ובתמים להנות ולהרגיש מהו ה"קופי בר" המדובר אתם מוזמנים להצטרף לחוויה המדהימה הזאת בערב, מומלץ עם משפחה או חברים, להזמין מקום מראש. ביליתי עם משפחתי שם באמצע השבוע... בערב, המלצרית קיבלה אותנו עם חיוך מרגיע, המליצה לנו על המנות המיוחדות של אותו היום ואפילו פינקה אותנו בקינוח על חשבון הבית... הייתה חוויה מדהימה, לא רצינו לקום גם מהבטן השבעה וגם מהנוחות והשירות הדאגן והקפדן. תודה לכם קופי בר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 2 ביקורות
3.3
13/06/06

שלום רב,אני חייב להעלות נקודה די כואבת בתור לקוח ותיק.ביום ראשון חגגתי עם אשתי יום הולדת.הזמנו שתייה חריפה שמפנייה ולקינוח שרי ומנות מעניינות.המלצרית ששירתה אותנו המליצה לי בחום על קדרת... המולים. לצערי הרב המנה הייתה פרווה, ללא טעם ובטח לא חמוצה.רק לאחר שהמלצרית שאלה אותי איך היה אמרתי לה שלא היה טעים וזהו. מנהל המשמרת ניגש אלי ואמר אני מבין שהמנה לא הייתה טעימה לך והסברתי לו למה. הנה"ל הבטיח לפצות אותי באומרו נחכה לסוף. לצערי הרב בתור לקוח ותיק גם לא קיבלתי שום פיצוי, שלמתי את כול החשבון כולל הקינוח ויצאתי בהרגשה די קשה.מסעדה ברמה שלכם וכן בתור לקוח ותיק הייתה יכולה להתחשב יותר בעניין ובמיוחד שהחלטתנו לחגוג אצלכם יום הולדת.חבל שככה זה הסתיים, בטעם רע ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
04/06/06

יקר בטרוף. התורים לא ברורים ולא מובנים. מלצר חצוף, באמצע האוכל לקח כמה מפרוסות הלחם שנשארו, הבטיח חדש ולא הביא. שרות איטי למי שכבר סועד, שרות מהיר ליושבים החדשים כדי לתפוס אותם.אבל הכי... מרגיז להציע פילה לאדם שמבקש סטייק סופר וול דאן עשוי היטב איך הגעת לפילה מלצר כי אתה חייב למכור את המנות היקרות ביותר לטיפ גבוה גם ככה אכלנו 4 בלי מנות ראשונות בלי קינוחים בלי יין הגענו ל כ-800 ש"ח. איך? לא יודע, אל תשאלו אותי, זו מסעדה כמו הסיפור המלך הוא ערום באים להראות, אוכלים משהו, משלמים המון המון המון ביחס למה שמקבלים, והגרוע יוצאים רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/06/06

אני ואשתי כל יום שישי בבוקר כבר שנה קבוע במקום.אף פעם לא התאכזבנו. האוכל מעולה, השירות תמיד אדיב וחייכן.תמיד קשובים, מקצועיים ולא מאכזבים.מסעדה מעולה. עוד לא מצאנו משהו ברמה כזו ואנו... הולכים להרבה מסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
03/06/06

ישבנו 2 חברות בבוקר יום שישי בקופי בר לארוחת בוקר. היה מעולה - הארוחה היתה מפנקת וטעימה (בעיקר סלסלת המאפים הנהדרת), האוירה טובה והשירות מקצועי ונעים. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 12 ביקורות
2.7
01/06/06

היינו שניים היום בקופי בר. קרפצ'יו כמנת פתיחה היה טעים, אם כי די סטנדרטי. צלעות החזיר שהוזמנו כמנה עיקרית יובשו מידי ורק רוטב החרדל הציל אותם מכלייה מוחלטת. חברי הזמין פילה מדיום-רייר... שהגיע רייר-אני עדיין מלחך עשב, כלומר, רייר מידי. תוספת הפירה הייתה טובה. המקום יפה ומרווח, אם כי סובל מעודף "משפחתיות" וילדים רועשים, המחירים גבוהים ביחס לתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
30/05/06

המקום פשוט הדרדר קשות וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/05/06

הקופי בר....שמו הולך לפניו, אכן מקום מדהים, ישבנו ביום רביעי האחרון ארבעה חברות, חגגנו יומולדת לאחת החברות,אכלנו מנות ראשונות: קרפצ'יו פילה-מדהים, סלט קיסר-מעולה, סלט קאפרי-מקורי אמיתי... ריזוטו פרימוורה-מדהים ועוד מנות מעולות נוספות שהיו מלוות בשירות יוצא דופן ממלצרית חייכנית ומקסימה שהייתה מקצועית ודייקנית בתיאורי המנות. אין ספק, ה"קופי בר" זה ה-קופי בר...

עוד פרטים
הוספת תגובה