נגישות
נגישות

קופי בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

227 ביקורות וחוות דעת על קופי בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
20/04/05

אתמול ב 19/04/05 נכנסו לאכול בשעה 10 בערב . המקום היה מלא והכל נראה טוב והאוירה היתה טובה מאוד. התחלנו להזמין ניתן לומר שהתפריט מאוד מגוון גם של האוכל וגם של היין! הזמנו מנות ראשונות... שהיו פצצה (למעט הטרין כבד אווז שאני אישית אוהב כבד אווז חם וחבל שאין מנה כזו) מהלחם ועד הקינוח לא היתה תקלה אחת השירות של עדי המלצרית היה מאוד מקצועי והיחס ומפנק(תודה לצוות על הקינוח ) החזה עוף היה טעים והפילנ בקר מומלץ! בקיצור שווה ביקור לכל מי שמעוניין להגיע למקום בכדי לאכול אוכל טוב עלו לגר תנו טעימה ולא תתאכזבו בתיאבון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/03/05

חברי שי ואני מגיעים כל שבוע אחר הצהריים בשעה 1730 ככה על יין ואוכל קל,אחלה שירות,לא מלא,חבל שהאנטי פסטי מתחיל משעה 1900 . אחלה מלצרים ,לא מלא ,מטפלים בך בכייף.פלפלים קלויים,סלט... קיסר,מבחר יינות טוב מאוד,ריזוטו פירות ים ,לחם טוב מאוד ובסך הכל ארומה ועידון. ככה נפגשים-לוגמים יין טוב על קיבה קלה והמפגש קולח לחוויה נעימה. מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאור - תמונה
נאור מבקר מתחיל
4.7
21/03/05

הזמנתי שירות משלוחים הביתה. הכיף התחיל בשיחת הטלפון האדיבה והנדיבה עם גילעד ועד לאוכל הטעים שהגיע כמנות יפות ("שמנות"). ולא להאמין , למי שחשב שהמקום פלצני ויקר , טעה ובגדול. תענוג לקבל... מהם שירות. תודה רבה , נאור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
2.7
21/03/05

אוכל ברמה אך צפוף מאוד - איזור ללא עישון קטן מאוד, אין חוצץ מאיזור העישון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/03/05

שווה שווה. כל המנות היו מצויינות עד כדי להפתיע מחירים לא בשמיים וכיף אמיתי לשבת - רק שהיה כל כך מלא שהעיקריות הגיעו באיחור רב ויותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלין - תמונה
אלין מבקר מתחיל
4.7
03/03/05

כבר המון זמן שאנחנו מתכננים לאכול בקופי בר. ובכן, החלטתי להפתיע את בעלי ליום הולדתו. קיבלנו שולחן זוגי רומנטי. האוכל היה מעולה, מומלץ: קוסקוס פירות ים/אנטרקוט. קיבלנו אנטי פסטה על חשבון... הבית ליום ההולדת. יצאנו במחיר בסר גמור לאוחה כזו, והשארנו טיפ ממש לעניין, המלצרית פינקה אותנו מאוד. מומלץ בחום. ותאמינו לי אני מבינה באוכל,יש לי קייטרינג ביתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/02/05

יום שישי אני והחברות החלטנו לפנק את עצמנו בארוחה טובה ואני קבלתי המלצות חמות על קופי בר. אין ספק שהאוכל ברמה גבוהה מאוד, אני הזמנתי בר פילה עם מנגולד שיצאה מ ש ג ע !! כולם המליצו על... האנטי פסטי כמנה ראשונה, אך אנחנו לא התלהבנו מהמנה בכלל, עדיף לקחת סלט או מנה ראשונה אחרת. השירות היה מהיר, מקצועי ואדיב מאוד. לתשומת לבכם: חובה להזמין מקום לפחות יום לפני כי המקום היה מלא עד אפס מקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/01/05

היום חגגתי את יום הולדתי אצלכם וברצוני להודות לכם על ערב נפלא וטעים. השרות היה 10 והפינוק ליום הולדתי עוד יותר. פינוק שהתחיל באנטי פסטי על חשבון הבית והסתיים בקרם ברולה גם כן על חשבון... הבית. על כן תודי לכם ותמשיכו לפנק את האורחים שלכם בחגיגותיהם ואת ההמלצות חבריי כבר בטוח יישמעו. אז שוב תודה רבה. אורלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
03/01/05

המקום מעוצב בטעם , האוכל משגע אחד המקומות הטובים שאכלתי בהם מקום טוב לחגוג יוםהולדת מלצרים נחמדים ומפנקים שירות ברמה גבוהה ממליצה בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/01/05

הכל פשוט מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה