נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

Tzah Valency - תמונה
Tzah Valency מבקר מתחיל
רומא בתל אביב
4.0
06/02/12

חזרנו לארץ אחרי שנים של מגורים באיטליה. המקום היחיד שמזכיר לי את רומא, את האוכל הפשוט, הביתי והכל כך טעים זה אצל ארנסטו!! פרחי קישואים מצוינים, ארטישוק אלה ג'ודיאה מעולה ומתפצפץ,... והפסטות. מנות גדושות ומפנקות ברטבים פשוטים כמו בכל בית איטלקי. מי שמחפש מנות ששוחות ברוטב יתאכזב. מי שרוצה אוכל איטלקי א-מ-י-ת-י יקבל עולם ומלואו. בכל פעם שיציף אותי זכרון נעים וגעגוע לאיטליה זה המקום שלי. מצאתי את הבית האיטלקי בארץ. תודה ארנסטו על אוכל מעולה ועל אוירה כיפית ונעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michele Meoni - תמונה
Michele Meoni מבקר מתחיל
ארנסטו
5.0
02/02/12

אוכל טעים וחוש הומור מצויין שהנעים את זמננו בביקורנו בתל אביב! אוכל איטלקי אמיתי במיוחד spaghetti cacio e pepe. התחלנו עם ארטישוק אלה ג'ודיאה וקינחנו עם טירמיסו נפלא! תודה ארנסטו,... הרגשנו כמו בביתנו באיטליה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיוה - תמונה
זיוה מבקר מתחיל
היה מאכזב
1.5
24/01/12

הארטישוק שרציתי שיזכיר לי את סבא שלי מרומא, פשוט הזכיר לי את הטעם הרע של השמן. פרחי הקישואים שהזמין בן זוגי, היה מגבינה חסרת טעם ודביקה. דג הדניס- לקח 30 דקות להכין אותו, חבל שבזמן הזה... לא הוציאו ממנו את כל העצמות ונתנו לי להלחם בהם. זהו, לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/01/2012
בנוגע לארטישוק, אני לא יודע איזה ארטישוק של סבא שלך את מתכוונת, אבל זהו ארטישוק מיוחד שמגיע מרומא, המבושל בדיוק במידת העשייה הנכונה, "אלא ג'ודיה" (בסגנון יהודי), ללא שום דבר נוסף עליו, לא נמצא כמוהו בישראל, הארטישוק מיובא במיוחד מאיטליה. אולי העובדה שהוא שומני, זה בגלל שהוא בטיגון שמן עמוק? כמובן שכשאמרת למלצר כי הוא לא טעים לך, הוא חייך מפני שחשב שאת צוחקת עימו, זאת הפעם הראשונה שמישהו אומר על הארטישוק הזה משהו כזה. בנוגע לקישוא- זהו פרח קישוא ולא קישוא רגיל, מיוחד רק לארנסטו ממולא במוצרלה! בנוגע לדג- בתפריט מצוין כי זמן הבישול שלו הוא 30 דק', העצמות העיקריות בדג הוצאו והוא הוגש כ-פילה, במידה ומצאת בדג עוד עצמות נוספות, עלייך לדעת כי בדגים תמיד יהיו עצמות. מי שלא יודע לאכול דג, לא מומלץ להזמין דג. בכל זאת בעקבות העצמות שהיו בדג, לא חויבת על המנה. כנראה שמסעדת ארנסטו, היא מסעדה יותר מדי אותנטית בשבילך, תודה ושלום!
תמונה של Tzah Valency
Tzah Valency
06/02/2012
הארטישוק מטוגן בצורה נפלאה, פרחי הקישואים ממולאים בגבינת מוצרלה עדינה. פשוט מצוין!!!
Svetlana Vainbrand - תמונה
Svetlana Vainbrand 15 ביקורות
לא מדהים בכלל...
2.8
16/12/11

חגגנו היום יום הולדת בארנסטו. ההתחלה הייתה מבטיחה - העיצוב נורא מזכיר מסעדות אירופאיות, קצת צפוף אבל לא נורא. הראשונות היו טעימות מאוד, אבל מנת פירות ים זוגית איכזבה בגדול - קטנה ופשוט... לא טעימה. הקינוח (נפוליאון) בינוני. לא נראה לי שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit Shneor Halawi - תמונה
Galit Shneor Halawi מבקר מתחיל
ויוה איטליה
4.8
03/12/11

היינו זוג לארוחת ערב שישי, מ-דהי-ם. טעים, אותנטי, רומנטי, איטלקית קטנה ומטריפה. מומלץ,מומלץ,מומלץ...הזמנו 4 מנות עיקריות, 2 קינוחים, 2 כוסות יין.לא הכי זול, סביר+ ושווה כל אגורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
ארוחה מאכזבת
1.5
17/11/11

הגענו למסעדה בעקבות המצלה באתר. השירות מזעזע. האוכל מאכזב. מסעדה רועשת וצפופה. המחרים גבוים ביחס למה שמקבלים.לא מצליחה להבין את ההמלצות החמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
4.3
22/10/11

אתחיל בזה שזו היתה הפעם השלישית שלנו בארנסטו. ארנסטו מנוהלת ע"י משפחה של עולים מאיטליה ואני יכולה גם להוסיף משני טיולים שלי באיטליה ועוד כמה של בעלי, שארנסטו היא יותר טרטוריה איטלקית... ממסעדה וזו מחמאה ענקית. למי שאיננו בקיא, טרטוריה היא מסעדה איטלקית משפחתית שבה מגישים אוכל ביתי. זו בד"כ מסעדה שכונתית שאליה מגיעים לקוחות קבועים מן הסביבה והיא מהווה מעין בית שני. האוכל בארנסטו נהדר! איטלקי אמיתי שאינו מתחנף לטעם הישראלי. אציין גם כי בכל הפעמים שאכלנו שם היו גם איטלקים וזה נדבך נוסף שמעיד על איכות האוכל. המחירים שווים לכל נפש. ברור שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/10/11

באמת שאין על המסעדה הזו. הוריי ואני באים בד"כ ל"ארנסטו" כדי לחגוג אירועים מסויימים או סתם כי מזמן לא אכלנו אוכל איטלקי טוב. האווירה נעימה והאוכל באמת גן עדן, תמיד יוצאים מהמסעדה בהרגשת... סיפוק עילאית וטיפה מתנדנדים מהיין- אין דבר יותר מזה. אתם מעולים, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
18/09/11

חברה הגיעה אלי וראתה את מסעדת ארנסטו בדרך, אז הלכנו לאכול. היא היתה סקפטית. אני אכלתי את המנה ה-מ-ע-ו-ל-ה !! - טליאטה די מאנזו (או משהו כזה). היא אכלה רביולי גבינה ברוטב שמנת ופטריות.... לא הצלחתי להחליף איתה מילה כי היא לא הפסיקה להלל את המנה. מצוינת, מעולה, הגבינה בפנים זה משהו שלא אכלתי עדיין, הבצק טעים בטירוף..אלו רק חלק מהדברים שהיא אמרה. אני, לא הצלחתי לדבר כי לא רציתי להפסיק ללעוס. היה פשוט טעים! ארנסטו מדהים. חם ולבבי, חייכן, מפנק. לא רצינו ללכת, אבל לא היה נעים להישאר יותר ממה שכבר משכנו שם..היא תחזור לבקר אותי, ואני יודעת לאן נלך כדי לאכול...אתה מלך ארנסטו. פשוט תישאר ככה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
vd25 - תמונה
vd25 מבקר מתחיל
1.0
17/09/11

היינו אתמול בערב לאירוע משפחתי. 5 איש. אוכל לא טעים . אפילו הפוקצ'ה לא טעימה. הפסטות לא טריות (כמצופה ממסעדת פסטות), טובעות ברטבים לא מוצלחים. שירות גרוע. רבע שעה למנה ראשונה . יצאנו ב-... 500 שקל , לסתם אוכל . לא מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה