נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/09/11

כמי שחי מספר שנים ברומא,אכלתי במספר רב של מסעדות איטלקיות בארץ, היה בסדר אבל לא יותר, סוף סוף חוויתי אווירה ואיכות רומאית אמיתי, של אוכל רומאי עם מרכיבים אמיתיים שחלקם עד כמה שהבנתי... מיוצרים במקום, אחרי הפעם הראשונה חזרתי פעמים רבות כולל עם אורחים מאיטליה ואיטלקים שעובדים בארץ, אשר הפכו אותה למסעדת הבית שלהם.הטענה היחידה היא שלא ניתן לראות בברור את המדרגות הספרדיות ואת פונטנה די טרוי (מזרקת טרוי)חוץ מזה הכי איטלקי שעד היום אכלתי בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדעון - תמונה
גדעון 4 ביקורות
1.7
21/06/11

יצאנו לחגוג ארוע משפחתי בהרכב של 8 סועדים (גילאי 30-60)חובבי מטבח איטלקי והאכזבה היתה רבה. זה התחיל בפוקאצ'ות קרות ויבשות, המשיך במנות ראשונות בינוניות והסתיים בפסטות שרובן היו מאכזבות.... הישיבה במרפסת על רחוב בן יהודה עם כל הרעש וריחות הדלק והסולר - גם היא לא חוויה מרנינה. אף אחד לא רצה להזמין מנות אחרונות - זאת על מנת לקום ולצאת מהמקום. המחיר היה סביר לארוחה של 8 איש - יצוין שקיבלנו לשולחן יין על חשבון הבית. אנחנו לא נחזור לארנסטו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה ובן - תמונה
דנה ובן 2 ביקורות
4.7
06/05/11

מסעדת ארנסטו היא אחת מהמסעדות האהובות עלינו. איטלקיה אמיתית, משפחתית וחמה! המנות נהדרות רוויות טעמים ותשומת לב. תמיד כיף לקפוץ לשעה לאיטליה ככה באמצע תל אביב. ( פסטה הארביאטה אגב מומלצת... בחום!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/04/11

הגענו אליך בהמלצת גובני ידידך מרומא היה מהנה שמחים לחזור לאיטליה הקטנה חסרה היתה לי לאוירה המוזיקה האיטלקית במסעדות האיטליה כבר לא משמיעים אותה לפחות כאן שוב תודה נחזור CIAO יהודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
4.0
21/03/11

מקום קטן ונעים. ארוחות עסקיות החל מ-35 ש"ח. המינסטרונה היה טוב, הברוסקטה מצויינת, פסטה שמנת פטריות טובה, ופסטה גורגונזלה חלומית. המנות לא גדולות, אבל מספיקות בהחלט. חבל שהמוזיקה... מהרמקולים לא נשמעת היטב. שרות חביב ובייתי. נחמד מאוד, ומומלץ לארוחה טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shiran - תמונה
shiran 2 ביקורות
4.3
06/03/11

הייתי אתמול בפעם הראשונה. המקום פשוט ומקסים. בתפריט מבחר רב של מנות.האוכל היה מצויין! קלאסי. לא פלצני. מנות לא קטנות. בדיוק כמו שהייתי מצפה ממסעדה איטלקית.  הקינוח היה מצויין.אני בהחלט... אחזור. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/03/11

הגענו למקום די במקרה לאחר שלא נמצא מקום במסעדות אחרות והופתענו לטובה. היינו 8 אנשים ובלי יוצא מן הכלל כל המנות היו מעולות. ראשונות, עיקריות וקינוחים - פשוט טעים. בתוספת ליין המצוין... שהומלץ לנו במקום חווינו ארוחה מצויינת באווירה נעימה. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליעד - תמונה
ליעד מבקר מתחיל
4.3
04/03/11

בן זוגי לקח אותי לאכול ביום ההולדת. הרגשתי כאילו התנתקתי מהחיים בתל אביב וקפצתי לאיטליה... פשוט תענוג... הזמנו מנות ראשונות מעלפות פרחי קישואים ופגוטינו ריקוטה ותרד. לאחר מכן קיבלנו את... המנות העיקריות שגם הן לא נפלו מהראשונות ספגטי קרבונרה וטורטליני ממולא בבשרת.. ואווו!! השירות נעים ונינוח. הזמנו לקינוח נפוליאון שהיה טעים אך קצת אכזב מה גם שהרוטב שהוגש לנו היה מר מאוד!..... מומלץ מומלץ מומלץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/02/11

המשך - שמנת ופיטריות כמהין נתן לנו מימד אחר בנושא של טעמים. לקינוח הזמנו טרמיסו וקרם ברולה שיצרו סיום מעולה. לסיכום: חוויה קולינרית מהטובות ביותר, שירות מעולה ומחירים לא יקרים, אנחנו... כמובן נהיה לקוחות קבועים. בברכה, שי ורינת עמית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/02/11

ביום שישי בערב הגענו למסעדה של ארנסטו אני ובעלי. נתקבלנו בסבר פנים יפות ע״י ארנסטו, מיד חשנו באווירה הנעימה שהיתה במסעדה. הומלץ לנו להזמין במנות הראשונות לזניית חצילים שהיתה תאווה לחך,... לבבות ארטישוק טעימים להפליא, וקרפ מעולה במילוי תרד וגבינה עם רוטב עגבניות אחת מהמנות הטעימות ביותר שטעמנו עד כה. החוויה המשיכה עם קבלת המנות העיקריות רביולי בטטה ברוטב שמנת ועגבניות שהיה מענג עד מאוד ורביולי ברוטב

עוד פרטים
הוספת תגובה