נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

יונה - תמונה
יונה 5 ביקורות
סביר לא יותר
2.3
04/05/14

לפני כמה ימים חגגנו יום הולדת לבת שלנו ואכלנו בארנסטו. ישבנו במרפסת, מקום מקסים ונעים לשבת בו אך מאוד התאכזבנו מהשירות (המלצר היה מאוד לא נחמד ואפילו אגרסיבי). האוכל היה סביר אבל לא... נפלנו מהכיסא. המנות האחרונות היו טעימות יותר מהעיקריות. המחיר היה יחסית גבוה ולא מוצדק (בהתייחס לאיכות האוכל)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran Aharon - תמונה
Moran Aharon מבקר מתחיל
מעולה
5.0
16/01/14

היינו לפני כחודש הזמנו ניוקי עבודת יד מעולה ראגו ולזניה ראגו מצויינת ...היום חוזרים שוב כי ממש נהנו בלי הפוזה התל אביבית שנמאסה .מקום של אוכל איכותי ממש כמו באיטליה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוקי - תמונה
שוקי מבקר מתחיל
האיטלקיה הכי טובה בת"א אם לא בארץ
4.8
05/09/13

לאחר ביקורים חוזרים אני שמחה לכתוב על מסעדת "ארנסטו" ברחוב בן יהודה בתל אביב כמסעדה האיטלקית הטובה ביותר בתל אביב אם לא בארץ...אוכל איטלקי אותנטי, אוירה עממית, האוכל עשוי בצורה מדוייקת... וטעימה להפליא.. כל מנה 10, כיף גדול!!!תמורה מלאה לכסף (שגם בסעיף זה אפשר לומר שהמחירים בהחלט הוגנים).. בקיצור, מומלץ מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
diana - תמונה
diana מבקר מתחיל
מהמם!
4.8
20/08/13

ממש אוירה כמו באיטליה, מסעדה ביתית, שירות נפלא, אוכל מהמם. לא צריך יותר פשוט כייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ely - תמונה
Ely מבקר מתחיל
בדיוק כמו ברומא !!!
4.8
09/05/13

מסעדה איטלקית אמיתית ממש כאילו הינו ברומא ברובע טרסטברה. היינו 4 סועדים שכל אחד לקח מנת פסטה שונה , וכל המנות היו מצויינות. השירות ניתן ע"י מלצרים הדוברים גם איטלקית אשר רק תורם... לאוירה ולתחושה של איטליה. ממלוץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rosetta Iamin - תמונה
Rosetta Iamin 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
03/12/12

,חברים המליצו המון ואז החלטנו לצאת לארוחת ערב אצל ERNESTOלראשונות לקחנו CARPACCIO ו פרחי קישואים- ממש מנות מעולות . שניה: רביולי ריקוטה ו תרד , ממש ללקק את האצבעות, לא אכלתי משהו דומה... בשום מקום . החבר שלי לקח "לזניה ראגו" - מנה טובה מאוד, פשוט הלזניה הטובה ביותר שאכל כך הוא אמר. לקינוח אכלנו קרם ברולה ו TIRAMISU וזה היה גם מעולה.השירות היה טוב מאוד.מומלץ מאוד . אנחנו נחזור. תודה שוב .רוסטה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar Zommer - תמונה
Nofar Zommer מבקר מתחיל
מסעדה ממוצעת ותו לא
2.3
30/11/12

שלום לכולם, אז נכון שהצוות מדבר איטלקטית ויש אווירה יאפית כזו אבל המנות אם כי גדולות במהותן די בינוניות בטעמן. בהחלט לא המסעדה המתימרת לזכות בתואר במשך כמה שנים ברציפות. יותר מכל הרגיזה... אותי העובדה שעל מנת אנטיפסטה וברוסקטה שעלותה 45 שח והיא מכילה בעיקר חצילים שרופים גבו מאיתנו עוד 6 שח כי זה מוגש עם 4 ברוסקטות ואנחנו היינו 5 איש אז הוסיפו לנו. שערוריה, הזוי ולא לעניין אני לא אתקרב לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחום - תמונה
נחום מבקר מתחיל
BRAVO BRAVISSIMO!!!!!
5.0
13/09/12

אם בן משפחה עומד להגיע לארץ ועוד מחו"ל מבקש לסעוד אצל "ארנסטו" היכן שסעד לפני 6, 3 שנים וגם לפני שנה... זה אומר הרבה. ישבנו אמש והזמנו חמש מנות שונות, כל אחת יותר טעימה מהשניה...אין על... ארנסטו!!! טעים ברמה גבוהה, אווירה נעימה, שרות מצויין. אם מסעדה איטלקית אז לסעוד מנות ש"מדברות" איטלקית טהורה...כל הכבוד!!! הנאה מושלמת רוויה ביין איטלקי מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארי - תמונה
ארי 7 ביקורות
מצוין
4.8
15/07/12

היינו 3 אנשים בערב שבת, מאוד נהנינו. המנות מאוד טעימות, לא גדולות ולא קטנות. הזמנו מנה ראשונה לשולחן שהייתה יחסית גדולה וטעימה- אנטיפסטי מעורב וברוסקטה, מנות עיקריות ממבחר הפסטות-... מצוינות!, קינוח לשולחן- עוגת נפולאון טעימה. הגיע לפחות מ100 שקל לאדם, יצאנו מרוצים ושבעים. השירות היה נעים, אדיב וזריז, האוירה נחמדה מאוד. בהחלט נחזור למקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
irit - תמונה
irit 2 ביקורות
מסעדה מדהימה באמת
4.3
24/06/12

הייתי כבר 4 פעמים בארנסטו ובכל פעם אכלתי משהו חדש ועד כה לא התאכזבתי משום מנה. חוץ מהאוכל הטוב, האווירה במקום נעימה מאוד, ויש הרגשה שרוצים שתצא מבסוט ובאמת ככה יצאתי. המחיר לא זול אבל... שווה את זה, מומלץ בחום!!! אני יחזור לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה