נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

Nathan Josman - תמונה
Nathan Josman 18 ביקורות
היו ימים מוצלחים יותר
3.5
23/02/20

שבתי למסעדה אחרי מספר שנים. בזכרוני אידי היה סמל של איכות ללא פשרות. מצאתי מסעדה בינונית ויקרה. סלמון בתנור, ברבוניות : מנות שהגיעו נטולי ליווי. סלמון עם פירה עדשים (סתמי) וברבוניות עם... מספר עלים שלא ידעו מה עושים שם. פאיות (הזמנו 2): שילובעייף של אורז עם פריות ים. זה לא פאיה. טעם תפל. הלחם היה קשה, , משהו מוזר. סלט דודו: עגבניות שידעו ימים טובים יותר עם קצת חריף ושום. מנה גרועה. קינוחים של פונדק דרכים. בקיצור : עצוב. חבל שקלקלו את הזכרון היפה שהיה לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
אווירה אבל לא אוכל
3.8
01/02/20

אידי היה עבורינו מיתוס של מסעדה נפלאה לפני הרבה שנים; אירחתי פה הרבה אורחים מחול ותמיד היה נפלא. אבל זה היה לפני הרבה שנים. יצא לנו להיות באשדוד היום, אישתי ואני, לארוחת צהריים והתרגשנו... איך האווירה והשירות נשארו כמו שהיו תמיד. אבל האוכל, אוי לנו, מה זה היה ?? הזמנו הכי בסיסי איקרא שהיה בה יותר מיונז מדג, שרימפס ים ברוטב שום שהרוטב היה דליל וכמעט ללא טעם, ומרק דגים שהיה פשוט מאכלי ים במים רותחים. אני בטוח שבעלי המסעדה לא טעמו מהמרק הזה כסר הרבה זמן ושהטבח פשוט דילל במים את הרוטב לשרימפסים. חבל מאוד, מקום שמתיימר. אוכל ברמה נמוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
מאכזב מאוד כשאתה מקבל פילה לברק בגריל כשהוא מכובס
2.5
17/08/19

הרבה זמן רצינו להגיע למסעדה. יום שישי בצהריים אישתי ואני הגענו והיתיישבנו על שולחן ל-4. המסעדה היתה כמעט ריקה. שאלנו את המלצרית על איזה דג היא ממליצה והיא אמרה בפסקנות פילה לברק.... בינתיים במסגרת הארוחה העיסקית קיבלנו סלטים. האיקרא היתה טובה,סלט החצילים והכרוב היו טפלים ולא מטובלים,לחומוס היה טעם לוואי וסלט העגביות עם בצל ושום היציל את המצב. הלחם היה נחמד ונאפה במקום. היזמנו גם 2 כוסות של גוורצטרמינר מצויין. האכזבה האמיתית היתה במנות העיקריות. היזמנו מנה זהה וגם שלי וגם של אישתי פילה הדג היה ממש מכובס. לא ניתקלתי אף פעם בחובבנות כזאת במנת הדגל של מסעדה. מאכזב מאוד וממש לא מתאים. זה שיצא למסעדה שם אל תתרשמו משהו שאולי היה בעבר לא עובד שם. פעם ראשונה ואחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gaby Natan - תמונה
Gaby Natan 4 ביקורות
האיכות לא מצדיקה את המחיר. לא שווה.
1.8
16/02/19

דג הלוקוס היקר בטירוף הגיע לא מבושל. המלצר טעה במנות והגיש לי קודם דג דניס. האיקרא הייתה מלוחה מידי. הלחם קשה. כאמור יקר ולא ממש טעים. 400 שקל לשני אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 3 ביקורות
מדהים ומומלץ
5.0
27/01/19

אוכל , שרות, אוירה ממעלה ראשונה. פינוק אמיתי , יחס חם ומחיר הוגן לתמורה. למרות שהמסעדה הייתה בתפוסה מלאה המנות הגיעו בסדר ובמהירות הנדרשת. חוויה לכל המשפחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
לא משהו שיחזור אליו
3.3
08/01/17

הגענו 5 חברות למסעדה אחרי שהזמנו מקום. אוירה אפרורית וקצת מדכאת. הכל בצבעים כהים והבנו שיש קשר לים אבל כל האביזרים של הים תלויים ויש חשש שהם יפלו על ראשינו. בכל אופן הוזמנו 4 מנות דגים... ומנת רביולי כבדה מאוד לא ממש מומלץ. המלצרית נראתה קצת ישנונית. המחיר יקר מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina 3 ביקורות
מאכזב
2.5
05/12/16

המיקס אורז עם פירות ים שלקחנו הייה לא עשיוי עד הסוף, האורז בפנים הייה מאוד קשה. האווירה היתה נינוחה ורומנטית השרות הייה אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oleg - תמונה
Oleg מבקר מתחיל
לא עמד בציפיות
3.5
13/11/16

לא עמד בציפיות. 11.11,16 ביקרנו במסעדה רביעיות באשדוד. היינו שם בפעם הראשונה. אם לסכם במשפט אחד זה מוצג בכותרת. אני אנסה להסביר בקצרה. לטעמי מנה יקרית (שרימפס ברוטב שום ושמנת) לא היה... מספיק טעים. השרימפס היה מעט יבש ומלוח מדי,כמות הרוטב היתה לא מספיקה. ממרק פירות ים גם לא התרשמתי. המחיר שפורסמו באתר של המנות החמות הם לא כמו המחירים באתר אינם תועמים למחיר בפועל או העובדה בקבוק הליטר רגיל מי 0.7 עלה 30 שקלים. אני רוצה לציין למען האמת הוא לא רע ואת השירות מהיר מספיק. Не оправданые надежды 11.11,16 посетили рыбный ресторан Иди в Ашдоде. Были там первый раз. Если сказать одной фразой то она вынесена в заголовок. Постараюсь вкратце объясниться. На мой вкус заказанное блюдо ( Креветки в сливочно-чесночном соусе которое заказал лично я ) было не достаточно вкусно. Креветки были суховаты и пересолены, соуса было не достаточно. Суп из морепродуктов тоже не произвёл впечатления. Но если о вкусах не спорят то цена вещь объективная. Отпущу цену на горячие блюда(это очень субъективно). Но очень не понравилось что цены на сайте не соответствуют действительности (проверил сегодня на ивритском сайте) или то что за бутылку простой воды 0.7 литра с нас взяли 30 шекелей (да 30 я не ошибся). Цены одним словом явно не соответствуют еде и особенно месту где она подаётся.Обстановка напоминает больше закусочную чем дорогой ресторан. Правды ради хочу отметить не плохое и достаточно быстрое обслуживани.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bella - תמונה
Bella מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה
5.0
07/06/16

אכלנו בצהרים באוירה רגועה ונעימה. שירות מעולה ואוכל מצויין, טעים ומשביע. הסלטים שהוגשו בתחילה איכותיים וטריים מאד וכך גם המנה העיקרית. אכלנו הדניס שהוגש בצורה אסטטית לעין וטעימה מאד... לחיך. מנה אחרונה פבלובה עם גלידה ופירות יער היתה מהטובות שאכלתי. המשיכו כך !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
דגים ופירות ים אוכלים באידי
4.0
25/03/16

חגגנו יום הולדת לחברה באידי. מסעדת דגים ופירות ים מיוחדת, וטעימה. המנות לא ענקיות אבל טעימות ומשביעות, השירות אדיב ומהיר. העיצוב נראה קצת כמו בשנות ה-80, ולא עבר שדרוג מאז. הזמנו גם... מנות פתיחה וגם מנות עיקריות ואף אחד לא נשאר רעב, אבל גם לא היה עודף. נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה