נגישות
נגישות

סוזאנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על סוזאנה

אלירן - תמונה
אלירן 5 ביקורות
לא משהו
2.3
09/11/13

היתי שם אתמול. תפריט האוכל , למי שלא אוכל בשר , הוא דל ומסתכם בסלטים או במנות מטוגנות (כרובית מטוגנת ,פילו מטוגן) הזמנו מזטים של לאבנה(שהיה סביר) ושל כרובית( שהיתה מטוגנת וטבעה במלא... שמן ) השירות היה בסדר , לא יותר. המלצרים הם אכן ללא שום הבעת פנים כפי שמישהו ציין כאן . המחירים לדעתי קצת יקרים ביחס למנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי ולירון - תמונה
עדי ולירון מבקר מתחיל
מסעדה נפלאה!
4.5
30/09/13

היינו בסוזנה במוצאי שבת והיה פשוט מעולה. לקחנו מאזטים ולביבות כרישה לפתיחה, ולעיקריות פילו חציל וגבינת עיזים ודג מוסר בקרם שום. הכל היה טעים מאוד. אני ממליץ בחום על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה מבקר מתחיל
נחמד
2.8
29/09/13

הזמנו מקום מראש לזוג (קיבלנו אישור והכל) כאשר הגענו משום מה המארח היה מופתע לראותינו. המתנו על הבר 50 דקות עד שסידרו לנו שולחן. לא היה פיצוי או יחס מיוחד על המקרה.. כנראה שקורה לעיתים... קרובות מידי. האוכל היה נחמד, בעיקר הדג. השירות היה סביר , מלצרים ללא הבעת פנים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaacov - תמונה
Yaacov 6 ביקורות
מקום נעים עם אוכל מעניין
3.3
22/09/13

היינו בערב חג, הזמנו מקום מראש וטוב שכך, המסעדה די היתה מלאה. השרות מעולה, כך גם האווירה. מנות עצמן מעניינות אך קטנות ויקרות ביחס לגודלן - למשמל מנת פתיחה של פלאפל, המוגדרת כ"מזאטים... חמים" - 4 כדורי פלאפל על צלוחית של טחינה ב-23 שקלים. גם מנות ביניים שמתחילות באזור ה-40 ש"ח קטנות. יש לציין שקיבלנו הסבר על גודל המנות במהלך ההזמנה, כך שלא הייתה זאת הפתעה, אך בכל זאת אין יחס הוגן בין מנה לתמחור שלה. מנות עיקריות מגיעות בגודל רגיל וגם טעימות - שוק אווז היה עשוי היטב עם תוספת של חיטה טעימה, גם קציצות כבש לא איכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נגה - תמונה
נגה 6 ביקורות
מנות טעימות אבל קטנות
4.0
07/07/13

יש הרבה מנות בייתיות וטעימות, מתאים מאוד לאורחים מחו"ל, כמו שאנחנו היינו. המנות קטנות יחסית, מנה עיקרית אינה מספיקה לאדם. מומלץ להזמין כמה מנות לשלוחן ולחלוק כדי שכל אחד יאכל מנה וחצי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dor - תמונה
dor מבקר מתחיל
כבר לא מה שהיה
1.8
16/06/13

האוכל היה יבש ומוגש בצורה ממש לא מהנה. המקום מוזנח, הרצפה מלוכלכת מאד. השרותים מטונפים ואף אחד לא דואג לנקיונם. זה לא מה שהיה פעם. צריך לרענן גם את התפריט וגם את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
נהנינו מאוד
4.8
20/01/13

הלכנו לשם ביום שמש, השמש חדרה דרך החלון המלצריות היו מקסימות ממש ולקינוח האוכל באמת היה מעולה. סיום מושלם לטיול בנווה צדק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות בובר - תמונה
רות בובר מבקר מתחיל
יום שבת חורפי
1.8
06/01/13

נכנסנו לסוזאנה ביום שבת בשעה 13:00 לאחר הצגת ילדים, זכרתי את המסעדה עוד מימיי רווקותי בת"א כמקום נעים ,אוכל טוב, ואווירה נעימה ,ובעד כך רציתי לחזור עם ילדי. הפעם המצב היה שונה, אוכל... ברמה בינונית, מנות ילדים קטנות ויקרות מאוד, המקום צפוף ,אין מספיק מלצריות לתת שירות הולם, בצפיפות והרעש שהיה במקום ,אין מה לחפש אווירה, מחד מאכזב מאוד וחבל...מאידך מזל שנווה צדק עשירה היום במבחר מסעדות נפלאות ,וסוזאנה לא היחידה בנוף כפי שהיה לפני כ 15 שנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מאוד טעים, קצר יקר
3.8
19/12/12

מרגיש מוזר לשלם סכומים כאלה על ממולאים, או קובות. בס"כ מדובר באוכל ביתי שבכל מסעדת פועלים מגישים בגרושים. אני לא מצפה למחירי רצפה כי בכל זאת מדובר במסעדה בנווה צדק, אבל קצת פרופורציות.... האוכל מצויין, המנות גדולות וכייפיות והאווירה נהדרת. להוריד קצת את המחירים והמקום מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liora.sh - תמונה
liora.sh מבקר מתחיל
מאכזב
2.0
20/10/12

הזמנו מקום ללא מעשנים דרך האתר, קיבלנו אישור על ההזמנה, אך כשהגענו הושיבו אותנו במקום המותר לעישון ורק לאחר תלונות רבות הועברנו. האוכל הזכור לנו כמעולה היה בינוני ומטה, הסלט עם ירקות... קלויים הכיל ירקות שלא ניקלו מספיק וגם היו קרים. לסיכום התאכזבנו ממקום שזכור לנו כמהנה ומאוד טעים...חבל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה