נגישות
נגישות

סוזאנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על סוזאנה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
נעים בסוזאנה
4.3
22/01/18

השירות היה מצטיין, המלצר היה קשוב והתחשב בבקשותינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
אוכל טוב בילוי טוב
5.0
22/01/18

אווירה נעימה אוכל טעים ומגוון שירות מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי מבקר מתחיל
טעים מאד, שרות מצויין +, מחיר סביר.
4.5
19/03/17

אני ובן זוגי הגענו למסעדה בשבת בשעת צהריים. השרות היה אדיב ומהיר, האוכל מצויין, המחיר סביר. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובזה - תמונה
חובזה מבקר מתחיל
אוכל טעים, שירות כמו בחדר אוכל של הקיבוץ
2.3
01/10/16

הזמנו מקום ל-11 סועדים ליום שישי בשעה 18:00 בערב (ישבנו בפנים). בשעה שהגענו, המסעדה הייתה כמעט ריקה (לאחר מכן התמלאה). האוכל היה טעים מאד, אבל השירות היה מתחת לכל ביקורת! למרות שהמסעדה,... בזמן שהגענו, הייתה כמעט ריקה. היינו צריכים לקום פעמיים מהשולחן לחפש מלצר שייקח את ההזמנה שלנו. במקום שמלצר אחד (לפחות) יהיה באולם הפנימי, המלצרים היו בחוץ וכל פעם היינו צריכים לחכות זמן רב עד שקיבלנו שירות. גם אחרי שהזמנו את האוכל, מנות הילדים הגיעו אחרונות, לקנקן מים לקח להגיע 10 דק' (שמו אחד ל-11 אנשים), פעם אחת לא שאלנו אותנו אם אנחנו צריכים משהו או אם האוכל לטעמנו, כל פעם היינו צריכים לחפש מלצר והשיא היה שאת מנות הקינוח (3 עוגות שוקולד חם ופאי תפוחים), חיממנו כמה וכמה פעמים במיקרוגל כיוון שכל פעם זה התקרר, עד שמישהו הואיל בטובו להוציא את המנות (ישבנו קרוב למטבח וראינו את המיקרוגל וכמה פעמים מנות הקינוח נכנסות לחימום). אומנם האוכל היה טעים, אבל השירות היה ממש ברמה נמוכה וחבל, נמוך עד כדי כך, שהחזרנו את הקינוחים בגלל שחיממו אותם מס' פעמים, המלצרית ממש נזפה עלינו, איך אנחנו מעיזים להחזיר את הקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
אחלה חוויה
4.0
01/05/16

ירדתי באמצע יום עבודה לאכול צהרים בסוזאנה על מנת לספוג קצת שמש ואוירת נווה צדק- ללא ספק סוזנה מספקת את זה :). המסעדה לא היתה מלאה ומיד קיבלנו את פנינו ונתנו לנו שולחן. המלצרית היתה ממש... נחמדה ועזרה לנו להחליט על המנות.הארוחה העסקית אטרקטיבית והמנות היו מאוד מאוד טעימות, אם רוצים אוכל ביתי בתל אביב אז סוזאנה זו אחלה אופציה. הערה יחידה היא על גודל הסלט.. הסלט קטן למחירו ויש לשקול להגדיל את הצלחת שלו. ממליצה להגיע לשם לצהרים בשמש או לארוחת ערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Micky - תמונה
Micky 8 ביקורות
סוזאנה "צ'יפרו" אותנו עם המצות.
2.5
28/04/16

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נהנים לאכול במסעדת סוזאנה בתל-אביב. גם בפסח הלכנו לשם עם זוג חברים. הכל היה סביר, האוכל היה בסדר, השרות היה נעים, אבל ההפתעה היתה גדולה כאשר הוסיפו לנו בחשבון... חיוב של 10 ש"ח עבור "מנה של מצה" אשר כללה בסך הכל מצה אחת שבורה לארבע רצועות. ברור לי שצריך לשלם עבור אוכל שמקבלים, והמחיר ששילמנו עבור כל הארוחה (שהיה לא מועט) לא הפריע לי כלל. רק הסעיף הזה חרק בעיני: האם סביר לחייב סך של 10 ש"ח עבור מצה אחת? גם המלצרית וגם אחראי המשמרת התייחסו לשאלה כלאחר יד. אגב בתפריט המיוחד לפסח לא צויין מחיר עבור "מנת מצה". שילמנו ויצאנו עם תחושה שמישהו כאן היה "גרידי". חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/05/2016
בפסח מכרנו מצות עם חמאה (ללא הגבלת כמות) ב10 ש"ח. לא הוצאנו מצות ללא בקשת הלקוחות. לא חתכנו מצות לרבעים אלא לחצאים (בשל גודל צלחת ההגשה). אגב, בתפריט מצוין מחיר ללחם וחמאה (13 ש"ח), ברור שבארוחות הבוקר הלחמים מוגשים ללא תוספת תשלום, גם בעסקיות צהריים (א-ה עד 17:00) הלחמים כלולים במחיר. אנו לא "גרידיים". שירות הוא בראש מעינינו! כיף לנו לתת שירות טוב ולזכות בלקוחות מרוצים. מוזמנים לשוב ולבקר, צוות סוזאנה
תמונה של Micky
Micky
04/05/2016
למען הדיוק: א. קיבלנו את המצות ללא חמאה, ביחד (לבקשתנו, נכון) עם מנה של חציל על האש (אשר במקומות אחרים מוגש מלכתחילה יחד עם לחם). ב. "ללא הגבלת כמות" - ?? בתחילה חייבו אותנו בחשבון ב-20 ש"ח(!!) עבור "2 מנות מצות" כי חשבו בטעות שביקשנו עוד מצה. כשהסברנו שקיבלנו רק "מנת מצות אחת" חייבו אותנו "רק" ב-10 ש"ח (לתזכורת: מנת מצות = מצה אחת חתוכה). ג. המצות שהוגשו לנו היו בפרוש רצועות צרות של רבע מצה, נראו כמו שאריות של מצות שנחתכו. ד. לא מצויין בתפריט מחיר למצה/"מנת מצה".
Talia - תמונה
Talia 4 ביקורות
יחס משפיל ואוכל בינוני
2.0
16/11/15

אתמול סעדתי עם משפחתי בסוזאנה...לצערי שירתה אותנו מלצרית שממש השפילה אותי מבלי סיבה...הזמתי את אחת המנות בתפריט והיא כתגובה שאלה אותי בטון מזלזל האם אני יודעת מזה בכלל? עניתי שלא ממש אז... המלצרית ענתה לי בחוצפה: אז כדאי שתשאלי אם את לא יודעת מזה....ואפילו לא הסבירה על המנה...הרגשתי מושפלת למול משפחתי...הערנו למלצרית אך היא המשיכה בגישתה המתנשאת ולא התנצלה...רק אחריי שאמרתי לה אוקיי אז תסבירי לי על המנה היא הואילה להסביר....בסוף המנות היו בינוניות ובעיני מאוד דלות...אך היחס המשפיל הוא זה שהרס את החוויה...מיותר לציין שגם אני וגם בעלי ממלצרים ומאוד רגישים ומעריכים את עבודת המלצר....מעולם לא נתקלתי במלצרית שפשוט משפילה ככה ללא סיבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/11/2015
מאוד הצטערתי לקרוא את חוות דעתך, אני מתנצלת ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע. לקפה סוזאנה באים כדי ליהנות ואין ספק ששירות מעצב את החוויה. חשוב לי לתת שירות טוב ואני מקווה שתשובו לבקר. תודה, המלצרית ששירתה אתכם.
יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
מביך ומזלזל
1.0
06/11/15

המסעדה ביטלה הזמנה שעה לפני המועד למרות שהוזמנה מראש לאירוח פנים אזור ללא עישון, אירוע יום הולדת אורחים שהגיעו מבאר שבע. מנהל המשמרת ביום שישי ביטל ההזמנה והסיבה "כי הזמנה בפנים זה... בחוץ" ומכיוון שיורד גשם אין לו מקום. למרות הפצרותי כי לא נתן לבטל הזמנה שעה לפני האירוח וכי הזמנתי במפורש בפנים ואורחים הגיעו מרחוק. אנחנו את עוגמת הנפש ספגנו, מאכזב שכך מזלזלים בלקוחות. חישבו טוב לפני שאתם מזמינים מקום במסעדה שמסוגל ללא שום היסוס לבטל הזמנה ברגע האחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 18 ביקורות
טעים ונעים
4.5
29/03/15

בפעם השניה הזמנתי את אותה המנה. אני מזמינה בדרך כלל עוף בצורה כלשהי, חזה עוף או פרגית, כדי לאכול פחות שמן. בסוזאנה המנה הנבחרת היא עוף עם פירות יבשים על קוסקוס. המנה נדיבה ומפנקת,... ממליצה. למנה ראשונה לקחנו כרובית מטוגנת וחציל ביוגורט מרשימת הטאפאסים. היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
חוויה שלא תתואר!!
5.0
27/01/15

ישבנו היום לארוחת ערב מוקדמת, זו לא פעם ראשונה שלנו במקום ובגלל שלא היינו מאוד רעבים היינו מעט מבולבלים מה כדאי להזמין.המלצרית היתה אדיבה ועזרה לנו להחליט מה לקחת- היא קלעה בול! כל מה... שהזמנו היה טעים באופן לא אמיתי, ליקקנו את הצלחות!!! האווירה במקום כתמיד נפלאה וגרמה לנו להישאר ולשבת ולא לרצות לקום... גם הקינוחים היו קסומים. הוחלט פה אחד לחזור שוב השבוע. מומלץ בחום להגיע ולהתרשם מהצוות הנפלא והאוכל המצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה