נגישות
נגישות

סוזאנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על סוזאנה

מוטי - תמונה
מוטי 6 ביקורות
אכזבה
2.5
18/01/15

אתמול נקלעתי לנווה צדק לביקור משפחתי,בעקבותיו התיישבנו לאכול בסוזאנה,לא פעם ראשונה באותם נסיבות!ההזמנה שלנו כללה:עלי גפן על אורז צהוב,פילו כבד,מרק כתום,ודג"חריימה",סלט ירוק! עלי גפן... הגיעו 4 עלובים על מעט אורז פשוט,חתיכת פילו(טעים)וח צ י דג פילה בורי כמו שמוכרים בסופר על רוטב עגבניות,טעים,אבל,לא נפלנו! כפי שכולם מכירים כשמציעים לכם מנת חריימה,אתם מצפים לדג מבושל עם איזשהי תוספת ליד,דג פרוס לחתיכות עבות ולא פילה שקנו מהספק ובישלו ברוטב! מה גם,מן הראוי שידגידו בפניי שמדובר בחצי דג!!! בכלל,היתה תחושה,שהמקום קודם כל דואג לרווחיו,ואח"כ לסועדים! על המחירים שדורשים בסוזאנה,אתה מצפה לקבל מנות,קצת יותר ברוחב לב!לצערי, לא אוכל שם יותר,ולא אמליץ לחבריי לאכול שם!אגב,הארוחה הנ"ל עלתה 300 ש"ח לפני שירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 17 ביקורות
עסקית נעימה
3.8
10/11/14

ישבנו לעסקית הצהריים החדשה. האווירה בסוזאנה נעימה (ותשתפר עוד יותר כשיסתיימו השיפוצים באזור) והשירות טוב. האוכל בטעמים מקומיים ואיכותי. אל תצפו למסעדת שף אלא לארוחה נעימה בתחושה ביתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים - תמונה
מרים 9 ביקורות
אוכל תפל, מקום נעים
3.3
11/10/14

היינו 4 סועדים. מנת סלק היתה תפלה עם מוצרלה קרה. קישוא ממולא לא היה טעים. קציצטת כבש היו בינוניות. ויתרנו על המשך ההתנסות. בעבר אכלנו ונהננו מהאוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
efrather - תמונה
efrather מבקר מתחיל
ארוחת צהריים בסוזאנה
4.5
14/09/14

ישבנו בשישי כמה חברים - המארח הוביל אותנו לשולחן נחמד במרפסת והאוויר היה נהדר. אכלנו מאזטים וממולאים בהמלצת המלצרית האדיבה. שתינו קוטיילים מצויינים ופשוט נהננו... המחירים סבירים לגמרי... והאווירה מקסימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
thomas - תמונה
thomas מבקר מתחיל
אין כמו סוזאנה
4.5
09/09/14

יושב שם באופן קבוע, חלל הפנים מתאים לעבודה וללימודים, בחוץ כשנעים לשבת במרפסת, בערב הגג עם האווירה המיוחדת. המלצריות יפות חמודות ונחמדות, הברמנים אדיבים ומצחיקים. אווירה מעולה ויחס... אמיתי, לא פלצני מדיי ולא מזלזל. אני אוהב את המקום. תחושת נוחות ואיכות. אתמול אחרי הרבה שלא הגעתי חזרתי והכל כמו תמיד מעולה, מעניין איך זה שבמשך עשרים שנה המקום שומר על קסם. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
שישי בצהריים
4.3
21/04/14

ישבנו שני זוגות, על אף שהמקום היה מלא לגמרי האוכל שהזמנו הגיע מהר, טעים והמחיר שווה את מה שקיבלנו. הזמנו סלט תרד, מוסקה, פלאפל וחציל קלוי. הסלט היה רענן, המוסקה שווה את המחיר (66... שקלים) וגם החציל, שקל יחסית להרוס יצא טוב. סה"כ- אוכל איכותי במחיר שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סוניה - תמונה
סוניה 6 ביקורות
מאכזב
1.3
23/03/14

הגענו בשבת 9 אנשים לחגוג יום הולדת לחמותי. חשוב לציין שאנחנו ממש לא פעם ראשונה במקום ומאוד נהננו בעבר. ישבנו באזור של סגירת חורף, המקום היה צפוף להחריד, רועש וקלסטרופומבי. האוכל היה ממש... מאכזב, שומני וסביר מינוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shiralu - תמונה
shiralu 2 ביקורות
החוויה בסוזאנה
2.3
02/03/14

נכנסנו ביום שבת האחרון 9 אנשים לסוזאנה כדי לחגוג יום הולדת לגיסי, התיישבנו במקום מרווח, קצת רועש, ופנתה אליינו מלצרית חביבה (למרות שלדעתי היתה קצת אנטיפטית). המנות שהוזמנו- פילו ממולא... פרגית, פילו ממולא כבד, פרגית על מג'דרה בורגול שיפודי אנטריקוט היו בחלקם בלתי אכילים- שיפודי האנטריקוט שלי (שבלעד כיניתי אותם ''אנטריקוט גומי'') היו קשים ובלתי אכילים, ובכלל, גודל המנה וכמות השומן בה היו מבזים. 2 מנות הפילו היו שומניות ולא טעימות להחריד והוחלפו במזאטים חמים שגם הם היו בינוניים מינוס, הפרגית על המג'דרה בורגול הרגישה לא טריה (כאילו הוכנה מראש והרבה מראש) והרגישה מחוממת במיקרו! יש לציין לטובה את החריימה שנראה טעים לאלו שאכלו אותו ואת האורז הצהוב (שהיה מדהים לטעמי) יצאנו עם חשבון מופקע לחלוטין, מחירים יקרים להחריד לארוחה ממש ממש לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mstrength - תמונה
mstrength 7 ביקורות
חוויה נעימה וטעימה
3.8
18/01/14

הגענו למסעדה בשבת בין ערביים אחריי שקיעה, יחד עם הוריי. שהם מבינים אוכל פשוט, והפעםונהנו מכל רגע ורגע. אכלנו מרק קובה דלעת, מוסקה ותבשיל קובה, שתינו סנגרייה חמה וסחלב פיסטוק. הקובה היה... טעים ולא כבד, המרק היה טעים ומשביע. הסנגרייה מעולה והסחלב מדהים גם הוא !! מחירים סבירים בהחלט ואווירה נעימה ומזמינה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
איליה - תמונה
איליה 2 ביקורות
אוכל שהוכן מבעוד מועד וחומם במיקרוגל
2.0
05/12/13

זמנתי מנה יחסית יקרה "עופיון". אך מאד מומלצת לפי המלצרית. המנה הגיעה חמה מבחוץ וקרה מבפנים. כלומר זו מנה שהוכנה מראש וחוממה במיקרוגל. אחרי שאמרתי להם אמרו שניתן לחמם אותה עוד קצת... במיקרוגל...

עוד פרטים
הוספת תגובה