נגישות
נגישות

סוזאנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על סוזאנה

 - תמונה
2 ביקורות
1.7
23/06/07

לפני מספר חדשים אכלתי במסעדה ומאד נהניתי מהאוכל והשירות, משום כך החלטתי לבקר שוב. הזמנו מקום מראש, ששי בערב 22:30 ל 4 אנשים. המתנו 25 דקות עד שהשולחן היה מוכן, נראה היה שהמארחת כלל אינה... מתרגשת מכך. לדבריה: הם מזמן שילמו את החשבון , אך נשארו עדיין לשבת. בשלב מסוים היא נאותה להכניס אותנו לאזור הסגור של המסעדה על מנת שלא נמתין בפתח, אך עשן הסיגריות, היה בלתי נסבל ויצאנו שוב החוצה. (כמה נחמד לחגוג כך יום הולדת) 2 הגברים שבחבורה יצאו לתור מסעדה אחרת באזור , כמעט אמרנו נואש והחלטנו לפרוש למקום אחר, אך אז התפנה השולחן. נקודת האור היחידה, היתה המלצר, שלצערי איני יודעת את שמו. לא נראה לי שנחזור לשם או, נמליץ לחברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
29/05/07

היה טעים, השרות בסדר, אבל מחניק מסיגריות, גם בפנים וגם בחוץ, בעל המקום-שעישן-אומר שמותר. לא ניתן לנשום והטעם של האוכל מעורבב בסיגריות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat 2 ביקורות
4.0
12/05/07

ישבתי יחד עם עוד 9 מחבריי בערב יום שישי.האווירה היתה נחמדה מאוד. המקום לא רועש מדיי כך שאפשר היה לנהל שיחות. המנות היו גדולות מאוד ומעניינות. השירות היה נחמד. כולנו יצאנו די מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
galgu - תמונה
galgu מבקר מתחיל
1.0
07/05/07

המקום יקר להחריד, האוכל מגעיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/04/07

ממקום נעים, הפך למסחטת כסף. שירות על הפנים, כל המסעדה מלאה עשן סיגריות. עאלק - איזור עישון? אין שם איזור ללא עישון. הכל מסריח מסיגריות ולא מאוורר. יש חצר כל כך גדולה - למה שלא יעשנו רק... בחוץ?הברמן אנטיפת וקמצן. הזמנו 2 מרגריטות ונשאר לו בבלנדר עוד 5 סמ"ק - במקום להציע לנו את השארית, העדיף לשפוך אותה לכיור לנגד עינינו. מגעיל. אני מבטיחה לא לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/03/07

אכלתי שם ביום שישי בערב. הזמנתי קציצות טלה ואשתי הזמינה עופיון ממולא עם קוסקוס.קציצות הטלה היו בסדר אך האורז הנלווה היה מזעזע. העופיון היה תפל וחסר טעם.הגעתי לשם כי קבלתי המלצות מאנשים... שאכלו שם ולדעתי משהו רע קורה להם בתקופה האחרונה, אפילו השירות היה חובבני ולא מסביר פנים.לשם לא נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/02/07

לא להגיע למקום ביום שבת.ביקרנו בסוזאנה ביום שבת בצהריים ונדהמנו כמה נמוך יכול מקום לרדת. על אף שהזמנו מקום, ביקשו מאיתנו להמתין והכניסו קבוצות שהגיעו בלי להזמין כי הם מילאו שולחן של 6... ואנחנו היינו רק ארבעה. השירות היה גרוע. המלצר עצר אצלנו בדרך ל... עם מנה ביד אחת והניח תפריטים על השולחן, והמשיך להגיש את המנה שבידו השנייה. זכינו לעוד שלושה ביקורים מסוג זה במהלך שהותנו במסעדה. בכולם נראה כי אנחנו הדבר האחרון שמעניין את המלצר. למעט עלי הגפן הממולאים, והחציל בלבנה שהיו טעימים, כל שאר האוכל היה גרוע במקרה (קוסקוס משקית, וחריימה בתוך רוטב עגבניות מקופסת שימורים).ברחנו כל עוד נפשנו בנו ונשבענו לא לחזור.גל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
3.0
16/02/07

לאחר שבפעם הראשונה היה לי שם נחמד, למרות שלא אכלנו ורק שתינו על הבר, חזרתי שוב והפעם דעתי חלוקה. האוכל היה בסדר גמור (סלט, לביבות תפו"א, טאפס חצילים ביוגורט וכו') לא להתעלף אבל בסדר.... הלחם הוגש עם סכין לחיתוך וממש נאבקנו בו בשולחן, כשהזמנו לחם נוסף ושאלנו בנימוס אם אפשר לחתוך לנו אותו במטבח, המלצרית ענתה בן רגע: "אין לנו איך" ונעלמה. ואני שואלת: אין לכם איך? בכל המטבח אין סכין נורמלית ללחם כ"כ קשה שהתעללנו בו עם הסכין הקטנה שהוגשה לנו? אחר כך ביקשנו לארוז את הסלט שנשאר כמעט שלם ומלצר אחר עיוות את פניו בפליאה ובבוז לשמע הבקשה, וטרח לציין ש"הסלט לא יישאר כמו שהוא". ממש הייתי צריכה להתנצל על בקשתי ה"מוגזמת". בנוסף, ממש כשהושיבו אותנו ביקשנו לשבת בשולחן שהיה ריק צמוד למעקה מאשר באמצע המעבר לשירותים (בו הושיבו אותנו) וסירבו בתוקף כי הוא שולחן ל-4, ולבסוף אותו שולחן נותר ריק עד שעזבנו. בקיצור - אומנם אי אפשר לומר שלא נהנינו: האוכל היה בסדר והגיע מהר לשולחן, התעניינו ושאלו אם הכל טעים וכו' אבל התשובות מהמלצרים ו"סדרת החינוך" שהם ניסו להעביר לנו היו ממש לא במקום. מקווה שבפעם הבאה אתקל ביחס שונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/01/07

היי,אכלתי אצלכם מרק עגבניות עם תרד... הטעם עדיין נשאר בפה.האם אפשר לקבל את המתכון???בתודה מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/11/06

בתור אחד שמבלה הרבה במסעדות בכל רחבי הארץ.. המקום פשוט מדהים. הפשטות שלו הספונטניות של האנשים שמשרתים אותך לדעתי מוסיפים לתענוג. לשבת מתחת לעץ הגדול הזה ולאכול בשקט. הייתי שם פעמיים... ארוחת בוקר חביתה עם סלט ומשקה חם וקר... לא נשכח. בארוחת צהריים לפני יומיים... אדיר... קובה במרק דלעת.. פלטת ממולאים (ירקות פירות) מרק חרירה... מומלץ בחום ובאהבה. למי שחשוב לו מאוד שהמלצר יהיה לבוש מדים.. לתשומת ליבך.. לא הוא שעושה את האוכל!! האוירה שם.. כאילו התנתקת מתל אביב ועברת למימד אחר. מדהים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה