נגישות
נגישות

סוזאנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

138 ביקורות וחוות דעת על סוזאנה

Haim Dagan - תמונה
Haim Dagan 4 ביקורות
מקום נעים ונחמד
3.8
19/08/12

הגענו לקפה של בקר שבת. השרות נעים ואדיב. חבל שחוסכים במיזוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
מאכזב
2.0
12/08/12

ארוחה מאכזבת ביחס למחיר המלצרים נדנדו ללא הרף, אולי במטרה להביא להרחבת ההזמנה אחרי שעה וחצי ביקשו מאיתנו לעבור החוצה לחום הגדול, למרות שזה לא הובהר מראש

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay - תמונה
shay מבקר מתחיל
יקר
3.0
26/05/12

אוכל טעים, שרות בסדר. מנות קטנות במחיר יקר ללא הצדקה. לא מתאים לילדים / נוער - הייתי עם בנות 12 ו-14 והן לא מצאו בתפריט שומ דבר שהן הרגישו שהן רוצות להזמין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elisha Amrami - תמונה
Elisha Amrami 3 ביקורות
חוויה טובה
4.3
25/03/12

דגמנו את המקום ביום ו' האחרון (בערב). המסעדה היתה מלאה לגמרי ולמרות זאת הכל היה מצוין. המרק העיקריות ואף הבירה(הוגרדן), היו מעולים. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
ארוחת בוקר עלובה
1.0
11/03/12

בשישי האחרון ביקרנו בסוזאנה - שתי מבוגרות, שתי ילדות. הזמנו שתי ארוחות בוקר ב47 שח כל אחת הגיע: שלוש צלוחיות קטנטנות - גבינה לבנה, לאבנה, ארבע קוביות גבינה מלוחה ושלושה זיתים שחורים.... קערית קטנה של סלט ירקות (מלפפונים, עגבניות, בצל), חביתה עם קוביות תפוחי אדמה (שלא היו רשומים בתפריט בכלל!) ולחמניה גדולה אחת (לשתי ארוחות) ולצידה צלוחית ריבה (חלילה קונפיטורה) 2 מיץ ושני קפה. התפלאנו מאד כי ארוחה עלובה שכזו לא ראינו כבר מזמן. קראנו למלצר ושאלנו בתמימות (נשבעת לכם, בתמימות!) אם זו כל הארוחה. כן ענה המלצר. אבל זה ממש עלוב, הגבנו בפליאה. אז אל תבואו יותר, ענה המלצר ככה! זו לא תמצית השיחה, זה ציטוט מלא של השיחה. בגלל נוכחות הקטינים, באופן חריג שילמנו עבור הארוחה (ללא טיפ ודמי שירות) והלכנו. ובכן, קודם כל, נשמח למלא אחר בקשתו של המלצר. באמת לא נבוא יותר. אולי גם לכם לא כדאי לבוא?

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal 5 ביקורות
אכזבה
2.5
26/01/12

ישבתי אני ואימי ביום צהריים יפה, כבר ראיתי שהשירות לא טוב, עד שמלצר טרח להגיע אלינו לקח הרבה זמן ובאמצע ההזמנה, הוא הסתלק באמצע ולא חזר! התחילו להתבלבל ולהביא לנו אוכל ושתייה שלא הזמנו,... במהלך הארוחה אף אחד מהמלצרים לא שאל אותנו אם הכל בסדר, אם אנחנו צרכות עוד משהוא, ממש לא שירות אדיב, הדבר שהיה הכי מעצבן שבקבלת החשבון הוסיפו לנו אוכל שלא הזמנו בכלל! לפחות האוכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 16 ביקורות
לא חוזר.
2.3
02/12/11

הרבה רעש סתם, תרתי משמע. בקצרה - טוב: מרק חרירה, חרימה. לא טוב: קובה, פלפל ממולא קטן: הכל, ובייחוד במיה, כרובית. פצפון: לחם מחיר - מוגזם לגמרי לאוכל "ביתי" שירות - נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagit Lev - תמונה
Hagit Lev 4 ביקורות
לא מומלץ
2.0
23/11/11

לא מבינה מה הרעש סביב המקום, האוכל בינוני מינוס, המחיר לא תואם את המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran Bar-Shua - תמונה
Ran Bar-Shua 3 ביקורות
4.0
12/09/11

היינו אשתי ואני בשבת ב-15:00 והיה נפלא. ישבנו בפנים במזגן ועם המשפחות בעלות המון ילדים. לא הפריע שלא ישבנו בחוץ להנות מהאווירה והגינה, לא הפריעו הילדים שעשו המון רעש למרות שאחרי זמן... קצר כל המשפחות עזבו, לא הפריע שבחרנו מנות שלעולם לא נזמין שוב: צלחת ירקות ופירות ממולאים וסלט ירקות קלויים (הממולאים נעו בין מעולים לטובים מאוד, רק הפלפל מקבל ציון בינוני והסלט לא משהוא). אנו קרניבורים רציניים ולא ברור למה הזמנו ס ל ט. לא הפריע לנו שהמקום התעלם מהעובדה שחגגנו 10 שנות נישואים. היה לנו כיף ואנו ממליצים לכך בחום!!! היה כיף, המלצר היה נחמד וכיפי, המקום היה מקסים וקרוב מאוד לספא. בספא נווה צדק עלה 560 לזוג לשבדי כפול של 50 דקות שחבל על הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
4.3
27/08/11

אני וחברתי ביקרנו במסעדה ביום שבת בערב ונהנו עד מאוד. ברצוני לציין לטובה את המנות המעולות!!! שקיבלנו. הן הפילו פרגית ברוטב שזיפים והן הכדורי בקר עם התפו"א והבטטה. קינוח טארט התפוחים היה... ביתי ומדהים והזכיר נשכחות מבית סבתא. אחד המקומות הכי טובים שאכלתי בהם בשנים האחרונות. המשיכו כך!!

עוד פרטים
הוספת תגובה