נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
15/07/10

הייתי אוכל הרבה בדיקסי, אבל מאז עזיבתו של השף הראשי דאז אמיר אילן נראה כי איכות וטיב המנות עם הזמן נעשה ירוד יותר...אני כבר לא מרוצה כ"כ מהמנות שפעם הרבתי להזמין וחבל, כי אני מאוד אוהב... את האווירה אבל בסופו של דבר הייתי מגיע בשביל לאכול. כנראה שהגיע הזמן לחטט רגלי במחוזות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 5 ביקורות
1.0
07/07/10

אכלתי כמה פעמים בדיקסי , הרמה בזמן האחרון ירדה וגם השרות יכולתי להרחיב את היריעה ,אך המשפט שכתבתי אומר הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
16/05/10

מה זה פיצבורגר ? לא לגעת מנה פשוט מגעילה. הפפרוני מאוד מלוח ועל זה קציצה של המבורגר מלוכלכת מי פיח של הגריל לידעת מנהל המיטבח מידי פעם צריך לנקות את הגריל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
25/04/10

דיקסי היא עוד הוכחה שאנחנו עם העדר. שנים שמעתי שהמקום נהדר, ואתמול פקדנו אותו לראשונה. הזמנתי חזה אווז עם סלט חריף...החזה היה מלוח, הסלט סתם דומיננטי. לא משהו שאי אפשר לקנות בחצי מחיר... ממה ששילמתי.קינוח משמים ותפל. השירות מעולה. אני לא חוזר כל עוד לא מורידים מחירים לכאלה המשקפים את איכות האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רואי - תמונה
רואי 4 ביקורות
1.3
23/01/10

במשך זמן רב ובאלפי שקלים לחודש הזמנתי בעבר מהדיקסי בהזמנה האחרונה החסירו חלק מהמנות וכפיצוי רשמו מנה אחרונה,משהגעתי באותו שבוע לחגוג את יום הולדתי עם 7 אנשים לא בלבד שהשירות היה גרוע... ואיטי,עשו טובה שהגישו את העוגה העלובה וכמובן שלא על חשבון הבית, רק אחרי ויכוח הם זיכו את העוגה מהפיצוי שהובטח, בתור לקוח של אלפי שקלים לחודש אני לשם לא חזרתי מאז ועד היום את הכסף שלי אני יבזבז במקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela Korem - תמונה
Daniela Korem 20 ביקורות
4.7
22/01/10

הגענו היום לחגוג ימי הולדת ויום נישואין, עם מתנות והרבה מצב רוח. הסתבר שהזמנתנו "נעלמה". היינו אובדי עצות, יום שישי בערב, לאן נלך? מייד נכנס עמית האחמ"ש לפעולה ואמר "לא לדאוג". תוך דקות... ארגן שולחן חליפי וגם הציע בקבוק יין כפיצוי על עוגמת הנפש הרגעית שעברה עלינו. לכן ברצוני לשבח אותו ובכלל את כל צוותו, שהיו כולנו מצוינים. מובן שגם האוכל היה המעולה ואני רוצה להודות לעמית ולמלצרים על ערב מהנה ביותר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
sharon - תמונה
sharon מבקר מתחיל
1.7
11/01/10

הזמנתי פסטה ברוטב עגבניות, לפי התפריט. קיבלתי פסטה בשמנת. למה? ככה. כי זה מה שיש לפי המלצרית. וכן הם יודעים שזה לא תואם את הכתוב בתפריט. למנה אחרונה הזמנתי קרם ברולה. המנה היתה שרופה... ובלתי אכילה. למען ההגינות אציין שאת המנה הזו קיבלתי בחינם כפיצוי על הפסטה.האוכל היה מאכזב. יש איזו ציפייה שאם השף חיים כהן מנהל את המקום או שותף, האוכל יהיה ברמה. אבל לא. מסתבר שבעסקים כמו בעסקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/01/10

חזרתי לפני חצי שעה, היה תענוג. כל ביס הפיל אותי ואת האישה, ולמרות שאכלתי המון- בא לי עוד. הכנפיים וההום פרייז באמת מדהימים, ואכלנו גם צלעות (האישה) ושאטובריאן מעולללללה. האורז התאילנדי... היה טעים מאוד וקינחנו בסופלה שוקולד- חם, חם, מתוק, מתוק, ערב לחך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/01/10

אני ואישתי אכלנו סטייק אנטריקוט. היה מעולה, בדיוק במידת הצלייה המבוקשת, עסיסי, רק וטעים מאוד. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/01/10

אוקיי, אז הגענו אמש אחרי ששמענו כל כךךך הרבה על המקום. יש לי כמה מילים שתמצנה את החוויה שלנו- טעים, משביע, טעים, טעים, לא בכדי דיקסי ידועה במנותיה, טעים, אווירה מאוד נעימה עם האורות... העמומים הללו והמוזיקה המגניבה ברקע שגרמה לי להזיז את הגוף מצד לצד (או שמא זה היה האוכל?), טעים, כנפיים אגדיות ולאלו מכם שאוהבים- השרימפס בחמאה ויין מעדן! נחזור בקרוב מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה