נגישות
נגישות

נאפיס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על נאפיס

v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
מאוד טעים, הסניף הכי טעים בעייני
3.8
07/08/13

היה לנו מאוד טעים, מגוון רחב ועיסקיות טובות. מנות גדולות ומושקעות. ושירות נחמד מאוד. אם כי קצת איטי, תמיד עמוס, אז תקחו שולחן עם מחשב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
אין כמו נאפיס ראשון!!
3.8
05/08/13

אכלנו בצהריים, אין ספק שטעים, שירות נחמד. מחירים טובים. מה שכן, כנראה מישהו לא חשב שיהייו יותר מידי אנשים בצהריים ולכן 2 מתוך 4 תאי שירותים היו נעולים, וחבל לא כיף לעמוד כל כך הרבה זמן... בתור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mirit231 - תמונה
mirit231 25 ביקורות
שירות מצויין
3.5
25/07/13

חיפשנו מקום לארוחת בוקר מוקדמת ואז גילינו שהנאפיס פתוח. למרות שהמליצו לי רבות על ארוחת הבוקר שלהם, החלטנו לגוון ושמחנו לגלות שיש להם דילים שתקפים אפילו בשמונה בבוקר. השירות היה מצויין,... שירות מעולה ומחיר שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
טעים אבל איטי
3.5
07/07/13

היינו בשבת , כרגיל אוכל מפוצץ וממש טעים. אבל הכל כל כך איטי, לא ברמת ההכנה של האוכל אבל יותר מ15 דקות ניסינו לקרוא למלצרית שתקחהזמנה. בסופו של דבר הכל היה בסדר, רק איטיייייייייי

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
סניף הרצליה
1.8
02/04/13

ישבתי לאכול עם חברה, הזמנו 2 מנות, מנה של תפוח אדמה מוקרם ומנה של כנפי עוף בצ'ילי..שירת אותנו מלצר מאוד נחמד בשם איתי. המנות הגיעו בזמן סביר, תפו''א היה מאוד טעים אך הכנפיים היו מאוד... חמוצים ולא טעימים. התלוננו פעמיים בפני המלצר ולאחר בירור קצר פנה אלינו אחראי המשמרת, כאשר הסברנו לו שהמנה חמוצה ולא טעימה וכי אנחנו לא יכולות לאכול אותה הוא הסביר לנו ש'זאת המנה ותדעי לפעם הבאה' כששאלנו מה לעשות עם הפעם הזו ענה 'מזאת אומרת, המנה כבר מוכנה' ביקשתי להחליף אותה והוא ענה 'מה אני אעשה עם זאת? אשים אותה בפח?' לאחרי שיחה מאוד מביכה הסכים להחליף למנה אחרת של כנפיים ללא רוטב. המנה הגיעה שרופה, מלאה בשמן, הוגשה בצורה מזלזלת )צלחת אחרת, ללא חסה כמו שהמנה הראשונה יצאה, מצופרת תמונה.) והטעם הפעם עוד יותר גרוע, ממש מנה לא אכילה. סיימנו בנתיים את מנת תפוח האדמה, מנת הכנפיים נשארה בצד, במשך 40 דק האחראי לא דאג לברר למה אנחנו לא אוכלות אותה או ליצור קשר עין כשניסינו לקרוא לט. כאשר המלצר ניסה לברר אם הכל בסדר התלוננו בפניו שהמנה שקיבלנו לא אכילה ושיעביר זאת לאחראי. בתגובה האחראי מסר לנו דרך המלצר שזה 'לא בעיה שלו והוא עשה כל מה שיכל'. אף על פי שלא נגענו במנה, הוא לא הסכים להוריד אותה מהחיוב. בוצע תשלום חלקי של החשבון (המנה הגיעה עם בירה עליה שלמנו בנפרד) הושאר למלצר תשר, והסברנו למלצר שאנחנו לא נשלם על מנה לא אכילה. אחרי כ10 דק שהאחראי לא טרח חבדוק איתנו מה קרה יצאנו מהמסעדה ורק שהיינו בחוץ פנה אלינו האחראי בתקיפות שנחזור מיד,לשלם את היתרה ושלא מעניין אותו שלא אכלנו את המנה... עזבנו את המקום בהרגשת אכזבה וזעזוע מהיחס המשפיל של האחראי משמרת. חבל מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
סניף הרצליה
3.8
01/04/13

בעקבות חווייה ממש נעימה לפני מספר ימים החלטתי בצאת פסח לקחת חברה לאכול, אכלנו טעים מאוד, צוצולינה וזיווה, בצק טעים טרי וכפי משכובד לאחר הפסח. השירות היה אדיב. ואז קיבלנו קינוח, באווריה... עם מלא סירופ כמו שביקשנו. הבעייה שהבאווריה לא כפי שאני מניחה שצריכה להיות הגיעה קפואה, הגיע אליי אחראי המשרמת והסברתי לו מה הבעיה לי עם הקינוח, זה לא טעים זה קפוא זה לא אמור להיות כך ואני לא מעוניינת בקינוח כזה. התשובה שקיבלתי הפתיעה אותי, זה מה שיש לנו זה מהמקפיא כי זה כשר לפסח. הסברתי שוב את טענתי וביקשתי להחליפו והתשובה של הכשרות לפסח חזרה על עצמה, אחרי הרגשה ממש לא נעימה שנגרמה לי עם חברתי, אופשר לנו להחליף קינוח, לא היה מלבי אז לקחנו מוס שוקולד. היה טעים. חבל שהחוויה באמצע הייתה איך לומר מיותרת, אם אני מציינת שהמנה לא טעימה לי אני הייתי מצפה שיבינו אותי ולא יכעסו אליי כי זה מה יש. שאר הצוות היו ממש בסדר ואדיבים מאוד, המחירים אין ספק ללא כל תחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
סיף ראשון מזרח
4.5
01/04/13

היינו ביום שבת היה תור כרגיל , אבל אי אפשר להזמין מקום אז זה צפוי לשעות הצהריים על אף עומס האנשים ההתקדמות הייתה ממש מהירה, היינו 4 אנשים לקחנו דילים ואין מקום אחר שעולה בדעתי שיכול... להגיש כאלו עיסקיות גדולות מפנקות ומשביעות במחיר כולל של 214 שח ל4 אנשים בשבת. המבורגר טעים, הכנפיים לא פחות, הסלט חלומי מהמם. טעים מאוד ממולץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
סניף ראשון מזרח
4.0
07/10/12

האוכל ברוב המקרים טעים, חוץ מהפיצה שבד"כ לא טרייה... יש מבחר גדול והמנות עצמן גדולות במחיר נוח. חבל שלא ניתן להזמין מקום מראש, ותמיד יש מינימום 15 דקות המתנה לשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
סניף הרצליה
5.0
31/08/12

אוכל מצויין שרות מפנק. המבורגר אחד הטובים שאכלתי, מנות ילדים מצוינת (המבורגר מיני) קינוח בשם שחיתות כשמו כן הוא, ערמות של קצפת על גלילי וופל עם גלידה וסירופ שוקולד.. זמן ההמתנה לשולחן... הוא החיסרון היחיד (כ-40 דקות!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 3 ביקורות
מומלץ חבל שלא ניתן להזמין שולחן
4.0
07/07/12

מסעדה מעולה אוכל טעים וזול מנות גדולות. הבעייתי שבגלל שלא ניתן להזמין שולחן ממתינים לעתים כשעה-שעה וחצי בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה