נגישות
נגישות

נאפיס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על נאפיס

nurit - תמונה
nurit מבקר מתחיל
מאכזב מאוד ויחס לא נעים
1.5
01/06/15

הגענו למסעדה לחגוג יום הולדת לבת שלי בת 15, היא הזמינה סטייק אנטריקוט (מחיר 98 ש"ח) יותר מחצי סטייק היה שומנים, היא לא נהנתה מהמנה ואפילו כבר נגעלה ואחראית משמרת לא הסכימה לזכות את המנה... ואמרה שהם טעמו את הסטייק והכל בסדר גם המנות הנוספות שהזמנו היה ברמה נמוכה מאוד כנראה חומרי הגלם ברמה נמוכה לא נחזור למסעדה הזאת יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
efi - תמונה
efi 170 ביקורות
משפחתי מאוד ומחירים נוחים
3.8
17/12/14

מכירים את הסניף המדובר כבר שנים רבות. כתושבי העיר לא סבלנו מבעיות חניה אך אחרים שיבואו מבחוץ יתקעו זמן ארוך בחיפוש אחר חניה פנויה. המסעדה מרווחת אם כי תמיד חם שם, ניכר כי גם בקיץ... מפעילים שם חימום משום מה וחלונות הזכוכית הגדולים לא ממש שומרים מפני השמש החמימה בחוץ. האוכל טוב, המנות גדולות וטעימות, השירות מעולה. מחירים נוחים לכל כיס, החלק הפחות טוב הינו הקומה העליונה שלא נוחה בעליל מבחינת צפיפות, הקומה התחתונה על הבמה מאוד דחוסה , רק החלק המערבי של המסעדה יחסית נעים ומבודד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 13 ביקורות
פשוט טעים וכיף!
5.0
12/12/14

הגענו לנאפיס ביום ראשון לצהריים. היינו 3 ואמנם הייתה בעיה בלמצוא מקום חנייה באזור, והמלצרית ציינה בפנינו שאפילו להם יש בעיה במציאת מקום חנייה באזור...למזלנו מצאנו מקום יחסית מהר (10 דק'... בערך) ונכנסנו. הושיבו אותנו מאוד מהר והיה אמנם עמוס (שעת צהריים, הגיוני) אך לא "מפוצץ". הזמנו כל אחד 3 נאפיס דיל, כאשר כמנה ראשונה בחרנו כל אחד: סלט ירוק (שאכן כלל חתיכות בטטה קריספיות כפי שרואים בתמונה בתפריט), חציל קלוי (שגם הוא היה מצוין והגיע עם תוספת סחוג בצד שהייתה מאוד נחמדה), וחומוס עם טחינה וגרגירים שהיה מעולה ובמיוחד הגרגירים שהיו רכים וחמים. עם החומוס קיבלנו מס' פיתות חמות. כמנות עיקריות הזמנו: צ'יצ'ולינה - מאפה מלוואח פיצה, כלומר בצק מלוואח עם גבינה צהובה מעל ורוטב עגבניות. הזמנתי זאת בתוספת בצל (3 ש"ח) - הייתה מעולה! אחי הזמין מאפה נאפיס במילוי גבינה וזיתים ואמי הזמינה מאפה באלי עם גבינה צהובה ופטריות. לשתייה הזמנו 2 לימונענע ואחד לימונענע גרוס. כקינוח הזמנו בוואריה, אך לאחר שטעמנו אותה התברר שהיא מעט חמוצה. לאחר שאמרנו למלצרית היא בדקה ומסתבר שבאותו יום אכן הייתה בעיה עם הבוואריה ומוס השוקולד. החלטנו להזמין קסטה שהיא 2 עוגיות שוקולד וביניהן כדור גלידה, שוקולד חם ומקופלת. שלושתינו יחד לא הצלחנו לסיים את המנה שהייתה טובה אך מתוקה מדי לטעמנו. בעת קבלת החשבון נאמר לנו שבאותו יום הקסטה היא ב-20 ש"ח במקום 28 (כנראה בגלל Funday Sunday שיש להם). כולנו נהננו מהמנות שהיו גדולות ויותר ממשביעות. השירות היה יוצא דופן ופשוט נהדר! נהננו מאוד ונחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומרי - תמונה
עומרי מבקר מתחיל
נחמד !!
4.8
29/07/14

השירות מהיר מאוד !! מקום יפה מאוד !! יש מקומות הכוללים מסך מחשב עם תפריט, משחקים לילדים, שירות הזמנת מלצר או חשבונית ... יש מבחר רב של מנות וכולן ממש טעימות !! קרא לנו מקרא פעם אחת... שהמלצרית הכריחה אותנו לשלם לה טיפ למרות שלא היה לנו כסף קטן. מקרה בכלל לא נעים אבל הוא טופל. כל שאר הביקורים היו מעולים !!! מומלץ לנסיון !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רומיק - תמונה
רומיק 7 ביקורות
שירות מזעזע
2.0
10/06/14

הזמנתי פסטה בולונז מסניף הרצליה. ההזמנה הגיע אחרי שעה וחצי בצורה בלתי אכילה: הכל התהפך, רוטב נשפך מקופסה לתוך השקית ומנה היתה קרה. התקשרתי למסעדה בשביל לבטל את ההזמנה מכיון שלא היה לי... זמן לחכות להחלפה. נציג מסעדה ביקש להחזיר (!) את המנה. אני לא קיבלתי שום התנצלות ולא מדובר אף אל פיצוי מינימלי בגלל שבאותו יום נשארתי רעב. את החזר כספי קיבלתי רק למחרת. אחרי ששלחתי להם מייל התקשרו אליי ממסעדה, אבל הייתי בישיבה וביקשתי לחזור אליי עוד חצי שעה. התשובה שקיבלתי: "לא, תחזור אתה, אני לא חוזר".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
טעים
5.0
25/02/14

אוכל מאוד זול, אווירה מצויינת למשפחות גם בשבת בצהריים. שירות זריז , אוכל טעים ומעולה. מומלץ מאוד למשפחות בכל שעות היום והימים בשבוע. מחירים נוחים לכל כיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
ממש שווה משתלם ומהנה
4.3
30/12/13

מקום ממש גדול, אוירה טובה. תמיד תמיד מלא וצריך לחכות קצת בתור... מגוון רחב מאוד של מאכלים מכל הסוגים. מנות גדולות, לא מתחכמות, טעימות ויחסית זולות. טעים משביע ומשתלם

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
פאסט פוד טעים
4.3
19/12/13

ישבנו לארוחת ערב משפחתית באמצע השבוע, המקום היה מלא לגמרי. צוות המלצריות היה אדיב ויעיל, המנות יצאו במהירות. האוכל עצמו טעים, אין שינוי בתפריט ובהרכב המנות מזה שנים רבות. הואכל מתאים... למשפחות וקבוצת אנשים שלכל אחד טעם והעדפה משלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
עסקית משתלמת במיוחד
4.0
16/10/13

הינו בעסקית צהרים - המנות ענקיות (לא הצלחנו לסיים הכל), המחיר משתלם ביותר (עבור 58 ש"ח מקבלים מנה ראשונה, עיקרית עם תוספות ושתיה). השירות טעון שיפור, יתכן בגלל שעובדים על טיפים אישיים... ולכן אם המלצר שלכם לא בסביבה אתם יכולים "להתייבש" קצת... בכל זאת - משתלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
ערב יום כיפור
4.5
16/09/13

המסעדה היחידה שעבדה בכל המתחם ולכן הייתה עמוסה. המחירים הוגנים מאוד, האוכל היה טעים אבל יצא די לאט בשל העומס. חבל שלא קיבלנו שולחן עם מחשב כדי להעביר את הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה