נגישות
נגישות

נאפיס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על נאפיס

anna.dantsis - תמונה
anna.dantsis מבקר מתחיל
חוייה מאוד לא נעימה
2.5
07/08/19

עד ליום הזה הלכנו למסעדה הזאת הרבה, אך הפעם היה מפשוט משפיל מאוד. המלצרים התרוצצו מסביב כל האנשים ואנחנו היינו כאילו מופרדים עם הקיר. אחרי רבע שעה, ניגשתי למלצרית וביקשתי שיגיע אלינו... מישהו, כי הגענו לפני האנשים שהיא לוקחת הזמנה ואלינו אף אחד לא הגיע. היא אמרה שהיא לא המלצרית שלנו. רק אחרי חצי שעה הגיע המלצר וכשאמרתי לו שחשבתי שאף אחד כבר לא יגיע, במקום להתנצל, התחיל להתגונן שהגענו רק לפני חמש דקות.הגיש לנו מיים ללא קרח בחום של אוגוסט. בחור אחר התחיל לטאטא מסביב לשולחן האוכל שלנו בזמן שאכלנו... האוכל שלי היה עם גושים של פילפל שחור שהיה בלתי אפשרי לאכילה. בסופו של דבר כשרצינו לקבל חשבון, המלצר שלנו לא היה בסביבה. אחרי המתנה של 10 דקות, ביקשנו חשבון ממלצר אחר. שום התנצלות, שום סימפטיה. לא אמליץ לאף אחד ואפרסם את היחס הבלתי נשכח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 7 ביקורות
שווה!
4.5
28/03/19

חגגנו לבת שלי יומולדת, השירות היה מצויין!! המלצרים שרו וניגנו לה והיא ממש שמחה! בטוח שאת כל ימי ההולדת של הילדים נחגוג שם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוריטוס - תמונה
דוריטוס 43 ביקורות
בדר"כ מצויין הפעם חביב
3.5
09/01/19

אנו מבקרים בנאפיס דיי הרבה. מרוצים מאוד מהאוכל השירות והמחיר אשר מתאים לכל כיס. בדרך כלל המנות היו גדולות עד כדי שלא היה ניתן לסיים את הצלחת אך הפעם התאכזבנו מהחנות היות וירדו בכמות של... המנה והמחיר נשאר אותו דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של shirelhalaby76
shirelhalaby76
25/12/2019
הנאפיס כשר לא כשר?
תמונה של shirelhalaby76
shirelhalaby76
25/12/2019
הנאפיס כשר?
shapimat - תמונה
shapimat 2 ביקורות
יחס משפיל
2.0
15/12/17

מלצרית עם יחס מאוד לא יפה, חסרת סבלנות ותנועות אלימוצ עם הגוף, לא רק זה לאחר ששילמנו במזומן 600 שח, פתאום 100 שח "הלכו לאיבוד". המתמנו 20 דקות בסבלנות עד שקמתי לבקש הסבר ,.ראיתי אותה... מלצרית עצבנית , ביקשתי ממנה להירגע ולדבר יפה, החלה לצרוח ולדבר עוד יותר לא יפה מול שאר הלקוחות ועוד מלצריות שהיו בהלם. לאחר שהגיע המנהלת והדבר הראשון שעשתה היה להאשים אותי כי המלצרית אמרה לה שאני.צעקתי, קיללתי ואיימתי עליה, אז ביקשתי שתדבר עם השולחנות מסביב ששמעו וגם עם שאר המלצריות. נתנו לנו להמתין עוד 30 דקות כדי לעשות ספירה של הכסף ולראות האם.אנחנו , 5 אנשים, מנסים לגנוב 100 שח מהם. אפילו לא הציעו כוס קפה , מים או התנצלות לאחר שקיבלנו את הכסף חזרה. פשוט אפשר להגידר ככה: אוכל בסדר, שירות אחד הגרועים שחביתי בחיים, יחס אנוש במילה אחת: מגעיל. מגיע להם שאף אחד לא יחזור למקום הזה.אם מתייחסים ככה לאנשים

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
טעים ומשביע!
3.8
08/08/17

ישבנו שישה חבר'ה בערב ט"ו באב ולמרות העומס והאווירה הרועשת, המלצרים היו אדיבים, השירות היה טוב ומהיר! המנות גדולות ומשביעות, אך יקרות מאוד! מה שכן, אם רוצים מנות פשוטות יחסית, גדולות... וטעימות זה ה-מקום להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy 3 ביקורות
חוויה שלילית ולא נעימה. אין סיכוי לעולם שאחזור לאכול בנאפיס
1.0
15/07/17

חגגנו עם חברים יום הולדת והגענו לנאפיס ראשלצ ברחוב לישנסקי. חווינו שירות לא כייפי בכלל. הקבלת פנים היתה לא טובה ונאלצנו להמתין כמעט שעה בלי אפשרות להיכנס כי לא יכולים לשמור את המקום... ישיבה ל14 איש. השירות היה מאוד לא מקצועי והאוכל במקום שיגיע ביחד הגיע לכל אדם בנפרד בהמשך זמן. האוכל הגיע קר ולא טעים. עברנו כולנו חוויה קולינרית לא טובה מהשהות בנאפיס. המקום התדרדר ברמת האוכל והשירות המון משנים קודמות. המחירים יקרים מידי לגודל המנות שמגיעות. אני לא ממליץ ואין סיכוי שאחזור שוב לבלות שם. מבחינה רומנטית.. משעשע להגיב. ישבנו לא רחוק מהקופה וכל הסמן לקוחות צועקים ומתלוננים.. (האמת אני ממש מבין אותם) הקבלה שצירפתי זה רק החשבון שלי מתוך כל החשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי מבקר מתחיל
מגיע לך יותר טוב
2.5
06/05/17

לא מומלץ למשפחות, המסעדה לא בנוייה לכך, לרוב מחכים יותר משעה לשולחן משפחה ואין אפשרות להזמין מראש, אוכל סביר במחיר סביר אך אם המנה לא לטעמך תצטרכו להסביר לפחות לשלושה מנהלים למה אתה... לא רוצה את המנה. רמת השירות משתנה, ולכן אפשר למצוא באותו מחיר מסעדות קצת יותר טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
כיף לחזור לשם
4.0
05/02/17

נאפיס זה המקום להתפנק על אוכל טוב, טרי, פשוט במחירים סבבה. התפריט ענק ומגוון, החל מבשר עד חלב, השירות טוב והכי חשוב האוכל טעים ואין שום סיכוי לצאת משם רעבים. כיף לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amnon Yosef - תמונה
Amnon Yosef 16 ביקורות
לא מקצועי, לא ראוי , לא נהנתי.
1.0
09/01/17

המארחת בכניסה חצופה ולא מקצועית. נרשמנו ונתתי את מספר הטלפון שלי , קיבלתי 2 SMS שהתור מתקרב ואחרי 15 דקות שאלתי מה קורה היא ענתה שלא השארתי טלפון ולכן המקום שלי ניתן לאחר..... נאלצנו... לחכות עוד 15 דקות על הטעות שלה שהיא ממשיכה לטעון שאני אשם למרות שהצגתי לה את ה-SMS... אם לא היינו עם 3 ילדים ברור שהייתי מוותר. לא נורא, כשמתייחסים אלי בזלזול , אני מזלזל בחזרה ואחרי ארוחה של 450 ש"ח ויחס עוין למלצרים השארתי למלצר המסכן טיפ של 1 ש"ח... שילך לבקש מהמארחת את היתרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 9 ביקורות
אוכל טוב במחיר זול
4.0
13/09/15

מלבד ההמתנה המעט מייגעת בכניסה למסעדה - השירות מצוין, האוכל טעים ויש הרבה מגוון, אחלה דילים בשעות של ארוחות עסקיות ויוצאים עם חשבון במחיר שפוי יחסית. מתאים למי שרוצה לאכול באווירה עממית... עם סגנון כללי.

עוד פרטים
הוספת תגובה