נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/04/11

האוירה המסעדה והשירות היו נפלאים..ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
06/04/11

מהמקומות המעולים בהם ביקרנו וסעדנו המקום משרה אוירה של נינוחות וכיף בהעברת הערב האוכל מעולה והשרות נפלא בקיצור מקום לחזור אליו בנוסף המחירים סבירים לחלוטין

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 2 ביקורות
4.3
02/04/11

מקום יפה מושקע, שקט עם מוזיקה חיה ושרות אדיב. בולט על פני שאר המקומות שראינו באותו רחוב. סגירת הדלתות היא עד לעזיבת אחרון האורחים. מומלץ בחום רב, בייחוד פאיי תפוחים על בסיס המתכון... המקורי:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 2 ביקורות
2.0
29/03/11

אכלנו שם בסוף השבוע האחרון ומאוד התאכזבנו. מנות שרצינו להזמין היו חסרות בתפריט וגם נראה שחלק מהאוכל היה לא טרי. הוגשה לנו מנה של פרגיות עשויה הרבה יתר על המידה על סף השרוף ומנה נוספת של... אנטריקוט שלא נהנו ממנה כלל. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי 2 ביקורות
2.0
28/03/11

קיבלנו המלצה מהצימר של טרי אקריש, הזמנו מקום ליום שישי בערב , בהתחלה קיבלו אותנו יפה הזמנו צלעות עגל המנה היתה קטנה כמו מסטיק לא לעיסה תוספת קטנה , סלטים בחלקם טפלים והיו גם כאלה לא... טריים כמו הגמבות, אני הזמנתי פרגית מלאה חתיכות שומן גם כאן מנה קטנה עם תוספת של כף וחצי אורז. מאכזב מסרנו את זה למלצרית היא אמרה שתודיע לשף , ראינו איך המלצרית התלחששה עם בעלת הבית והסתכלה עלינו לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/03/11

פעם שניה שאנחנו אוכלים בבית שלום בשבועות האחרונים, פעם בראנצ׳ ופעם צהרים. המקום והאווירה מיוחדים, האוכל טעים ומגוון, השרות מקצועי ואדיב והמחירים שווים לכל נפש. שלא נדבר על השרותים... המבהיקים בנקיונם. מומלץ בלב שלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/03/11

ארוחת הערב מוגשת בליווי פלטת סלטים ומטבלים עשירה מושקעת, גדולה מאוד וטעימה להפליא. יחד עם לחם שנאפה במקום. מיותר להזמין מנה ראשונה. המנות העיקריות טעימות. ארוחת הבוקר מהטובות שאכלנו.... 13 סוגי ממרחים, גבינות, דגים, זיתים...... לחם חם וטרי ,קנקן יוגורט ייחודי במרקמו וטעמו, ריבות, מיץ תפוזים, ביצים לפי בחירה ושתייה חמה. הכל מוקפד וטעים נורא. ממליצים בחום על המקום. ממליצים גם על לינה במלון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/02/11

מקום מעוצב, חם, נעים להיות ולשבת בו. ארוחת בוקר: האוכל טעים, מגוון, טרי, תוצרת בית (גבינות וריבות) יחס חם ואדיב ונענו לכל גחמה של הסועדים (היינו שולחן של 14 איש). בארוחת הערב האוכל היה... חם וטעים, הוגש בכמויות גדולות מאוד כך שלא יכלנו אפילו לסיים את המנות. ושוב ניתנה ההרגשה כי לבעלי המקום חשוב שאורחיהם יהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/02/11

התארחנו בבית שלום בסוף פברואר. החדר היה גדול ומפנק , נעים ומואר. מסעדת המלון מעוצבת בצורה מקסימה ונעים לשבת שם בגינה המזמינה ואף בתוך המסעדה . האוכל טעים להפליא וכל אחד יכול למצוא לו... מנה לטעמו. נהנינו מאד מהאירוח,האוכל ,העיצוב החם בכל פינה וכמובן, הנוף המהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
3.3
20/02/11

המקום חמים ומעוצב בקפדנות. המנות נדיבות. בעלי הזמין מנה בשרית והיה מרוצה. אני הזמנתי ריביולי ברוטב שמנת פלפלים וגבינת עיזים. קיבלתי ריביולי ברוטב פטריות. לא לטעמי, אך לא טרחתי לקרוא... למלצרית. כשבאה מלצרית ושאלה האם הכל בסדר, אמרתי לה שקיבלתי מנה שונה מזו שהזמנתי. היא מיד הציעה להחליף את המנה במנה חדשה, אבל בחרתי לוותר מכיוון שאכלתי כבר חצי מהמנה שקיבלתי. הכוונה היתה טובה. עוגת התפוחים מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה