נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/08/10

הגענו 25 סועדים, החל מגיל שנה ועד לגיל 60. מהרגע בו התיישבנו ידענו שהגענו למקום מופלא. השירות היה מצויין, אדיב ומקצועי. המנות, 25 במספר, היו יוצאות מן הכלל אחת אחת. העיצוב יפייפה ובעלת... המקום אישה מדהימה שהחיוך לא יורד מעל פניה. ללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר שאכלנו בהם. נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/08/10

מסעדה שווה, היינו ביום שישי, לשבת בפנים בשולחנות הגדולים חוויה, בחוץ צלילי פסנתר נעימים, המנות גדולות וטעימות, אוירה נינוחה ונעימה, סטייק אנטריקוט מעולה, רגל קרושה חלומית, סדר גודל של... 120 ש"ח לסועד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
07/08/10

הינו זוג בערב שבת , מנה ראשונה - גלילות חצילים במילוי גבינות - סתמי , טפל ומוצף רוטב עגבניות . מנות עקריות - ניוקי תעשייתי מהמכולת הקרובה לביתכם ,הוחזר למטבח -לא חויבנו עבורו . מנת... פורל מעושן היתה טובה , דג טעים וסביר רק לא מעושן .מנה אחרונה - יופי! עוגת תפוחים מעולה עם קצפת . הצעתח - שבו , הקשיבו לפסנתרן , תהנו מהאויר ואכלו קינוח . אחרי שאכלתם במקום אחר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/06/10

ודאי תעשה מעשה חכם ונבון ותצא לך לתור בארץ הצפון התהלך לך במשעוליה היפים של מטולה שנוף הרים מקסים סביב לה ואם קיבלת תשדורת מבלוטות הטעם לך לך,אחי, ל"טעמים של פעם" בהמעטה נאמר שהמקום... מקסים, אוירה נפלאה ומיטב המאכלים נגינת פסנתר נהדרת והאוויר הצלול הם חלק מהעיסקה כי הכל פה כלול ואם אתה מוטרד מה יגיד פקיד הבנק את החשבון בקושי ירגיש הארנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
25/04/10

נכנסנו ביום שישי האחרון לארוחת צהרים מאוחרת (שעה 4 בערך) לאחר שקראנו המלצות כאן. הזמנו מנה אחת דג פורל ומנה אחת דג טונה צרוב. הטאפסים לפתיחה היו ברמה ממוצעת לחלוטין. מנת דג פורל היתה... טובה ועשויה מצוין. דג הטונה היה לחלוטין בלתי אכיל - קשה,יבש, בעל מרקם של מסטיק...השארנו את כולו בצלחת...הסברנו למלצרית שהדג גרוע, לא אכיל...היא היתה אדישה למדי ולא הציעה תחליף או פיצוי כלשהו. לא נראה לי שנחזור או נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/10

התארחנו בבית שלום בחודש אפריל השנה, התמזל מזלנו ולא ויתרנו על ארוחת ערב במסעדת המלון.. הארוחה היתה מדהימה באיכותה, מהדגים הנהדרים ועד הפשטידות הנימוחות שטעמן הזכיר את חו"ל .. התענגנו על... הקינוח של מרים מאפה תפוחים ועוגת הגבינה שהזכירה באיכותה את הטעם של פעם .. מרים נתנה לנו תחושה של אורחיה הפרטיים, שמענו מקצת מסיפורי המקום והרגשנו כמו בבית..כמטיילות, אין לנו ספק אנחנו נחזור למסעדה ולמקום בקרוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
amnon - תמונה
amnon 2 ביקורות
4.7
25/02/10

התארחנו בבית שלום לסוף שבוע אביבי באמצע החורף, האירוח כלל ארוחות בוקר וערב. האוכל היה ברמה גבוהה הן בערב והן בבוקר. המקום מעוצב ברמה של גסטהאוס מפואר בחו"ל, האוירה נעימה וחמה.המנות... בהשראת מרים בעלת המקום ועיצוב של השף היו טעימות מאד ונדיבות. טעמנו כמעט מכל התפריט והיה מענין מאד. ארוחות הבוקר היו מלוות בגבינות שונות הנעשות ע"י בעל המקום הריבות הטימות והאספרסו הטעים הפתיע גם כן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/02/10

לקחתי את זוגתי לארוחת ערב רומנטית לכבוד חג האהבה. כבר בכניסה המקום הרשים אותנו עד מאוד, העיצוב נפלא הכל ממש בטוב טעם ויפיפה. האוכל לא נפל כלל וכלל מהציפיות שלנו, אכלנו מנה ראשונה לאבנה... תוצרת ביתית שהייתה מדהימה שהוגשה עם לחם כפרי חם מהתנור, למנה העיקרית אכלנו דג סלמון בשמנת ורביולי תרד וריקוטה ברוטב רוזה, שתי המנות היו גדולות ומשביעות והמחיר היה הוגן לחלוטין לקינוח אכלנו פאי תפוחים, מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/02/10

הריהוט במסעדה מדהים, האוירה הרבה יותר מנעימה=מיוחדת. האוכל היה טעים, המנות גדולות ונדיבות, מרק בצל מצוין (מלא בבצל, לחם וחמאה מצוינים וכמובן הרבה פרמזן). הבעיה - הגענו ביום חורף קר,... המזגן עבד ב"פול ווליום" אך רוב החום עולה לתיקרה והקור ברגליים היה גדול ולא נעים. שווה לבדוק איך ניתן לפתור בעיה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel Abrahami - תמונה
Israel Abrahami 5 ביקורות
4.7
01/02/10

מטולה ביום שבת של חורף היא כמו חו"ל, ומסעדת טעמים של פעם היא חו"ל בתוך חו"ל. ארמון האוכל מפואר אך שקט, מרווח וסולידי. היינו ארבעה סועדים והאוכל שהוגש לנו בנעימות רבה היה לעילא: הלחמים... הטעימים, התקרובות הקטנות שהוצמדו להן, יוגורט עם ריבת תאנים, ניוקי מעולה וגולת הכותרת: הדגים. פורלים מצוינים וסלמון בשמנת ייחודי. פתאום גילינו שאפשר גם בלי בשר. אנו עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה