נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/01/10

מקום כייפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/01/10

מסעדה מקסימה, מושקעת ומרווחת, אוכל טוב, שירות מצוין, אוירה נעימה. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/01/10

ניכנסנו לסעוד את ארוחת הערב במסעדה ששבתה את עינינו. האוירה, קבלת הפנים, והתפאורה, העלו את רמת הציפיות שלנו. לשמחתנו זכינו ליחס חם ומפנק והאוכל שהוגש לנו היה ברמה הגבוהה ביותר גם... באיכותו, וגם באופן בו הוא מוגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/01/10

במקום יפה מתבקשת ארוחת בוקר שתתאים לתפאורה אין זה כך, חביתה מלאה בשמן גבינות לבנות כולם מאותו סוג שעל כל אחת פיזרו תבלין אחר קצח, פפריקה וכו' סלט ירקות לא טרי שעמד לפי צורתו ודגים... מלוחים שריח רע הוגשו לשולחנינו, על כל זה לסועד גבו מאיתנו תשלום של 70 ש"ח לאדם, כן כן 70 ש"ח עבור ארוחת בוקר שכזו. לאדם! כאשר מראש לא היו מוכנים שנחלוק זוג ארוחת בוקר אחת! 140 ש"ח לזוג לארוחת בוקר גרועה???.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי מבקר מתחיל
4.7
10/01/10

התארחנו ב"בית שלום" בראשית ינואר 2010 ונהנינו עד מאוד. האווירה הגלילית הנפלאה שמרים משרה על המלון באדיבותה ובעיצוב מעשה ידיה; ארוחת המטעמים הנפלאה והמפנקת, בה כל מנה מוגשת בטוב טעם לעין... ולחיך, מעשה ידיו של השף אוטולנגי וארוחת הבוקר הגדושה והמפנקת - הביאו להנאה מושלמת של כל רגע במלון הבוטיק הנפלא. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yair - תמונה
yair מבקר מתחיל
4.7
31/12/09

אכלנו גם בקר שאינו שגרתי, גבינות/ריבות תוצרת בית ובמגוון רחב אפשרות בחירה לכל סוגי הבייצים שתרצה לחמניות תוצרת בית חמות מהתנור, שרות אישי ומגע חם, בקיצור תענוג. אבל ארוחת הערב תענוג... מיוחד במינו, החל מהמנות הראשונות היחודיות וכלה בעיקריות הנפלאה הייתה דג פורל עם נגיעת עישון, אחד מאורחי חו"ל שהיה עימנו בקש כי יגיע השף על מנת לומר כי הרבה זמן לא אכל דג שכזה. אין ספק, אנחנו נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה