נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

עמי - תמונה
עמי 2 ביקורות
4.7
05/02/11

המסעדה פשוט מדהימה, לפי דעתי היפה ביותר בגליל !! הגענו 16 איש לארוחה עסקית, האוכל היה פשוט טעים להפליא! מן המנות הראשונות, דרך המנות העיקריות שכללו 4 סוגי בשר טעים להפליא מנת האורז... ותפוחי האדמה, ועד למנות האחרונת ולשתיה החמה. השירות היה מצויין לא הרגשנו לרגע בודדים. האוירה היתה חמה ונעימה, אני בטוח אגיע לשם לאירועים נוספים. לסיכום: פינה יפיפה וחמה אצלינו בגליל, מומלץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/02/11

מאד נהננו. תמורה מלאה לכסף. מנות טעימות מאד ונדיבות. המקום יפה ונעים. לא נופל ממסעדות במלונות בוטיק בחו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
13/01/11

מסעדה מעוצבת היטב, המשרה אווירה חמימה של בית עם אח מבוערת. המנות גדולות, ומגיעות עם פלטת סלטים נפלאים, עליה זיתים מצויינים, גרגרי חומוס חמים מעוררי נוסטלגיה, משהו מתקתק עם חצילים שהיה... להיט ועוד כמה הפתעות. הצ'וריסוס היו פיקנטיות ולא חריפות, אבל השתלבו נפלא עם תפוחי האדמה והבצל השרוף בגריל. אמא חשבה שהדגים עשויים היטב, והמרק כיכב. כדאי לבקש מקום חמים באמצע המסעדה, כי ישנן פינות קרירות למדי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/12/10

הגענו ללא תאום ערב לפני עליה לשלג בחרמון. מצאו לנו מקום. ניגון פסנתר, קמין ענק דולק ועיצוב ישן וחם , יחד עם עבודות אומנות מקוריות, יוצרו תחושת בית חמה אבל גם רומנטיות אקסקלוסיבית.... באנו עם הילדים הקטנים וחששנו. אבל היה אוכל מותאם וטעים והם שבעו ונהנו. אנחנו חווינו מרק בית טעים טעים. ובשר מעולה. המלצרית השקיע בנו הרבה חינניות תמימה והגישה המנות בזמן. שורה תחתונה: נעים (מאד), טעים (מאד)...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/12/10

תודה מקרב לב למרים על הארוח המלבב, ולאסף הצנוע, אשר התעלה על שפים רבים, שצניעות אינה הצד החזק אצלם, על יצירת המופת שלו - ה"אוסובוקו". זאת מאיתנו ונזוג חברים נוסף שהיה עמנו. המשך כך... והעתיד עשוי לחייך אליך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
14/11/10

זה לא זה,יש פירסום סוחף,ושבאים זה מאוד מאכזב,לא טעים ,יקר מאוד,מאוד היתאכזבנו,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
30/10/10

המקום יפה, האוכל מאכזב מאוד, השירות מעצבן והמחירים יקרים ואינם שווים את איכות האוכל. ביקור חד פעמי!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/09/10

האוכל הכמויות השירות והאווירה מעולים.אחת המסעדות הטובות ביותר שהיינון!אפשר לשבת בחצר לצל עצים או בפנים סביב שולחנות מקסימים או על כורסאות מפנקות כשמוסיקה שקטה עוטפת אותך.הכל טרי ונעשה... במקום בכמויות נדיבות והמחיר הוגן עד מצחיק.אכלנו מרק כתום וירוק מדהימים, לחם כפרי מעולה, סלט יווני גדול מצויין, רביולי, ספגטי, קערת ציפס גדולה וקנקן מיץ תפוחים סחוט במקום. יש מאפי ירקות וגבינות פטריות ממולאות ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.4
26/09/10

הגענו בהזמנה מראש,25 איש כמעט מחצית ילדים.המקום מאוד יפה ונעים.היה תפריט קבוע,במחיר הוגן.השניצל של הילדים לא טעים.מנות הפתיחה סבירות,המתבלים סתמים.מנות עיקריות יצאו לאחר שעה!האורז חסר... טעם,ת"א היה המוצלח.הפרגיות טובות,הצ'וריסו והקבב ממש לא טעים.עוגת הגבינה לקינוח,שגם היא הגיעה לאחר שעה וחצי,היתה עם קרם מגעיל של.מלצרית אחת לכל השולחן אשר שירתה עוד כמה שולחנות בבת אחת.בילינו שם 3 שעות,נורא לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/08/10

Congratulation ! A vey very very nice place with a very good food Not to miss if you are in the north !

עוד פרטים
הוספת תגובה