נגישות
נגישות

בית שלום ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על בית שלום

מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
מדהים!
4.3
20/01/13

היינו במסעדה בשישי בערב עם הרבה חברי משפחה, והיה פשוט מדהים! המנות גדולות, טעימות, השירות מקסים, והמשיכו למלא לנו את פלטות המזאטים שהזמנו לראשונות. הפסנתרן שניגן הפך את האוירה לעוד יותר... קסומה. המחירים גבוהים, אבל לאור האוירה והטעמים, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז גבאי - תמונה
בועז גבאי 2 ביקורות
ארוחת ערב וארוחת בוקר במסעדה
4.5
06/11/12

במהלך סיור בצפון בליווי אשתי, לנו ואכלנו בבית שלום במטולה. ארוחת הערב היתה באווירה נעימה מאוד. המקום מעוצב בטוב טעם והמרחב נעים לארוחה. בערב ישבנו בפנים ובבוקר ישבנו בחוץ. אשתי אכלה את... ההמבורגר שהיה טעים מאוד, ואני אכלתי את הפרגית שהיתה טעימה לא פחות ולדעתי אף יותר. גם המאזטים שנלוו בנדיבות רבה למנות היו מצויינים ומוקפדים. ארוחת הבוקר עלתה על כל ציפיותיי. לארוחות הבוקר בתל אביב יש מה ללמוד מארוחה זו. הגבינות מגוונות ואיכותיות, הריבות (תאנים ושזיפים) מצויינות ומתוצרת בית, הלחם טוב מאוד, וכמובן יש מגוון של ביצים לפי בחירה. לצערי בתל אביב הכל רק נראה בשפע אבל על פי רוב לא משהו. שווה ללמוד מארוחת הבוקר הזאת. הארוחה גם כללה מוזלי, אבל לצערי לא הגענו אליו- מרוב אוכל לא יכולנו. בקיצור נמרץ- מסעדה מצוינת עם שירות ואווירה מעולים במושבה מהממת בבית מלון מקסים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה קרישק - תמונה
אריה קרישק מבקר מתחיל
אל תזמרו על טוסקנה...
4.3
22/08/12

מסעדה זו,ופנינת-בית-המלון אליו היא צמודה, היא חוויה קולניארית מוצלחת במיוחד. התפריט מגוון ומאתגר,רמת התבשילים -שואפת(ומצליחה)למצויינות,השירות אדיב מאד והאווירה מיוחדת ואישית.... לדעתנו,מקום זה הוא מן המשובחים בישראל והוכחה נוספת,למי שצריך,שכל הזמירות על איכות וקסם רק מעבר לים, אין להן על מה להשען. כל עוד יש מקומות שכאלה - לא תדעו אכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוהד יום טוב - תמונה
אוהד יום טוב מבקר מתחיל
המלצה מחברה הסתיימה בערב בלתי נשכח
5.0
16/07/12

אני קצת כועס על עצמי שבתור חובב מסעדות מושבע לא ידעתי על קיומה של מסעדת "בית שלום" שבמטולה. שישי בערב, המסעדה מלאה, האווירה נעימה משדרת "הכל בשליטה", נגן פסנתר מנגן קלאסיקות שכל אוזן... מכירה ומתחברת, חצר מטופחת עם שיק עתיק שנראתה כאילו נלקחה מסרט. בכניסה פנימה נגלה לעיניי מסדרון מרשים, ומעבר לשולחנות הסטנדרטיים, במבט שמאלה ישנו מעין סלון אינטימי בעיצוב רטרו ייחודי ומענייו שקורץ לך:"כמוני לא ראית בשום מקום!", השירותים היו מעוצבים ונקיים להפליא . השף גורדון רמזי אמר פעם שרמת ההיגיינה בחדר השירותים משקפת את רמת ההיגיינה במטבח. כל מילה מיותרת בעניין זה. אישתי ואני התיישבנו בחצר בשולחן פינתי לאור נרות, בקבוק המרלו המעולה לא איחר להגיע והצטרף לחגיגה הקולינרית. סטייק האנטריקוט המשובח היה עשוי בצורה מדויקת ומעוררת קנאה ואוסובוקו טלה רך על מצע ירקות שורש ואורז מתובל היו בחירתנו, כמובן שזו התבררה כבחירה מעולה. השעות עברו להן, עוד בקבוק יין נפתח, פשוט חוויה. שמחים ומאושרים יצאנו לדרכינו. יש איכות בצפון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם ירדני - תמונה
יורם ירדני מבקר מתחיל
סוף שבוע מדהים בבית השלום במטולה!!!
5.0
01/07/12

אנחנו נוהגים לבקר בבית השלום כבר שנים רבות. בסוף שבוע האחרון הצטרפו אלינו הילדים. אנחנו חייבים לציין שהיה מדהים! האוכל מצוין! המנות עשירות ומוגשות בצורה אסתטית , השירות נעים, האוירה... קסומה, בעלי המקום אדיבים ומקסימים ובתוספת בריזה נעימה - לא יכולנו לבקש יותר. מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amos - תמונה
amos 3 ביקורות
כמה טוב במסעדת בית שלום
5.0
28/06/12

בן זוגי ואנוכי נסענו לצפון הרחוק לירח דבש ולשמחתנו ביומיים שהתארחנו במלון נהנו מהמסעדה המיוחדת שרק מהבחוץ גילנו פיסת גן עדן. הרחבה מחוץ למסעדה הייתה כבוסתן ספרדי ובפנים הושקעה מחשבה... ויצירתיות מדהימה בכול פינה במסעדה. נהננו מארוחות בוקר עשירות ומזינות בגבינות מעשה הבית ובערב נהננו מארוחה בשרית מעוררת חושים. לפני הארוחה העיקרית, קיבלנו פלטה מטעמים שכול אחד טעים יותר מהשני. תודה רבה על היצירה הנפלאה והשירות האישי. אנחנו בהחלט נספר לחברים על החוויה הקולינרית שעברנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק אקי גפני - תמונה
יצחק אקי גפני מבקר מתחיל
מלון ומסעדה בית שלום מטולה
4.3
23/06/12

השבוע התארחנו אני ןאשתי עדנה במלון בית שלום במשך שני לילות.אכלנו את ארוחות הבוקר וארוחות הערב במסעדת בית שלום .ארוחות הבוקר היו מלאות כוללות כמה סוגי גבינות ריבות תוצרת בית. חביתה לפי... בקשת האורח ,מוזלי עם גרנולה ביתית מיץ סחוט טרי וקפה לחם/חלה אפויים במקום.סלט זיתים ועוד.. ארוחות הערב ,אכלנו שתיים כאלה ,היו מצוינות אוסובוקו עגל רך וטעים,מרק קרם כרובית ,רגל קרושה בלווי חזרת ועוגת תפוחים נהדרת. להנאה הוסיפה האוירה במקום ורמת השדות הלבבית.מקום שאשמח לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boris Pokutinsky - תמונה
Boris Pokutinsky 4 ביקורות
בושה וחרפה של שירות
1.0
17/05/12

הזמנו את המסעדה דרך האתר ביום שלישי ליום שישי של אותו שבוע. לי ולבת זוגתי היה אירוע רומנטי. אפילו התקשרו אלינו חזרה באותו יום לאשר את ההזמנה. אבל.... ברגע שהגענו למסעדה מה שנקרא הם פשוט... שכחו מהזמנתו והתחילו לארח שולחן מול דלת כניסה (שהיה קר באותו לילה במטולה) לאחר הערה שלנו הם פינו לנו שולחן אי שם בפינה כמו שעושים לילדים שלא מתנהגים טוב. בסופו של דבר הם פשוט הרסו לנו אירוע ויצאנו מבועסים משם. האווירה בכלל כל כך פלצנית שאנו לא ממליצים בכלל על מסעדה. הנהול פשוט כושל. טוב שמצאנו באותו ערב מסעדה אחרת במטולה שלמרות שהייתה כמעט מלאה קיבלנו שירות מקסים שם. ממליץ לא להתקרב לבית שלום הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/06/2012
אלה ובוריס שלום, אכן אירעה תקלה בערב בו הזמנתם מקום אצלנו. אנו מצידנו ניסינו לפתור את הבעיה באותו ערב, שלא הייתה לשביעות רצונכם. צר לנו על החוויה שעברתם. בהמשך יצרנו עמכם קשר, הצענו לכם חוויה מתקנת, לבוא ולאכול ארוחה על חשבוננו. אך לצערי הדיאלוג בנינו הידרדר, לאחר ניסיונכם לקבל פיצוי לא פורפורציונלי ,במסגרתו דרשתם חדר עם אירוח מלא שכולל גם ארוחת בוקר, ביום שישי בו המלון היה מלא בהזמנות מראש. צר לי על שבחרתם להתנהל כך. בברכה צוות בית שלום
גילה - תמונה
גילה 4 ביקורות
חוויה חד פעמית
4.8
22/04/12

לא כול יום משפחה (18 איש) חוגגת יום הולדת 80 לסבתא. ביום שישי האחרון יצאנו לסופ"ש יום הולדת בצפון. שהינו במלון במטולה ובערב יצאנו לאכול יחד במסעדת "בית שלום" ע"פ הזמנה מראש. כבר... כשנכנסנו הבנו שהבחירה שלנו הייתה נכונה. המסעדה מעוצבת בסגנון עתיק משהו, חם ומזמין,מחולקת לחדרים חדרים, השולחן היה ערוך באלגנטיות ובטוב טעם וצלילי פסנתר מילאו את האויר. קבלת הפנים והשירות לכול אורך שהייתנו היו מחוייכים ומסבירי פנים. בהמשך גם האוכל היה טעים להפליא והוגש בצורה מזמינה. כול בקשה שלנו מולאה מיידית עם הרבה רצון טוב. מרים, בעלת המקום אישה נעימה וחמה. חווינו חוויה בלתי נשכחת!!! תודה רבה מאוד!!כמובן שנמליץ לכול מעגל מכרינו. גילה וכול משפחת שטיין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eilat Shinkopf - תמונה
Eilat Shinkopf מבקר מתחיל
מסעדת גורמה בית- שלום
5.0
03/04/12

התארחנו במלון הבוטיק בית שלום וזכינו לאכול במסעדת השף ארוחת ערב רומנטית וארוחת בוקר. בשתיהן המנות מעולות, מפנקות ונדיבות. השירות אדיב ונעים.והאוירה אירופאית בסטנדרט גבוה. הנאה צרופה.... שלחנו כמה מידידינו שחזרו עם התרשמות דומה.

עוד פרטים
הוספת תגובה