נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

Lilya Dolenko-Neimark - תמונה
Lilya Dolenko-Neimark 4 ביקורות
בזבוז של כסף!!!!
1.8
10/11/12

לפני כמה ימים בקרנו במסעדה, הגענו אליה דרך גרופון שנתו דיל מעולה על ארוחת ספריבס (שהעלות ה"אמיתית" שלה צריכה להיות 556 ש"ח) כאשר הזמתי מקום ציינתי שברצוני לקבל שולחן פינתי וכשהגענו... למסעדה (היינו צריכים לחפש את מי לשאול איפה לשבת) הושיבו אותנו באמצע המסעדה בדיוק במעבר. כמובן בקשנו לעבור מקום ואחרי כמה מבטים זוהמים של הצוות אכן עברנו. המלצר האבוד שלקח מאיתנו הזמנה של שתייה הביא אותה אחרי כמעט 15 דק (לכוס יין וספרייט) כמו כן המנות היו קטנות בצורה מצחיקה (טעימות אבל ממש קטנות) וזה צריך להספיק לשני אנשים?!?! הסטייק שקבלנו למנה עיקרית היה טוב מאוד אך מלא (כ 50%) שומן!!!!! התוספת של התפ"א האפוי היתה שרופה ויבשה לגמרי... אני חייבת לציין שבאופן הכללי האוכל טוב. אבל התמורנ למחיר לא מתקרבת למציאות אפילו!!! יצאנו רעבים ועצבניים מה מסעדה ומה שבטוח אני לא יחזור לשם יותר אף פעם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Toni - תמונה
Toni מבקר מתחיל
איזה כיף
4.0
04/11/12

כיף לחזור למסעדה פעם בתקופה לאיזשהו אירוע משפחתי ולגלות שיש דברים שלא משתנים הבשר היה מצויין , הסלט מדהים כרגיל , החלת בצל היתה מדהימה ומשמינה המסעדה היתה חצי מלאה והשירות היה סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
korss.ju - תמונה
korss.ju מבקר מתחיל
עד העצם - לא כמו פעם..
2.5
04/11/12

אני מכירה את המסעדה מעל עשור ותמיד אהבתי לחזור. אתמול היינו כ-10 סועדים במסגרת מבצע ארוחת האנטריקוט והתאכזבנו מאוד. המסעדה לא ארוחה לכמות גדולה של סועדים: 1. הגישו כוס יין ואז לקחו כי... התבלבלו... 2. פירה חסר- היו הרבה אנשים ונגמר לנו 3. פבלובה ללא רוטב בכלל - נגמר לנו הרוטב.. 4. צלעות - נגמרו הצלעות המוצעות ולכן מציעים צלעות חלופיות. מקווה שתחזרו להיות טובים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
jen4ik83 - תמונה
jen4ik83 מבקר מתחיל
מאכזב
2.3
01/11/12

מה הוזמן+ציון: סלט=בקמצנות, קרפצ'ו=4פרוסות,אנטריקוט=250 טוב,סינטה=לא רע, פבלובה=טוב ,קרם ברולה=טוב,יין=סביר המקום: האכזבה הייתה כשהתיישבנו בספות בסוף המסעדה. לא ציפיתי לריח של תחב ועובש... במסעדה עם מחירים בסדר גודל שלהם. חשבון: 410 ש"ח +טיפים שורה תחתונה: יחס בין מחיר המנות לאיכות המנות לא סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן לויפור שלו - תמונה
חן לויפור שלו מבקר מתחיל
שירות ברמה אבל המחיר יקר מדי בהתאם למה שאכלנו
3.0
31/10/12

אנחנו כזוג באנו לחגוג את יום הנישואין שלנו במסעדה וצפינו למנות גדולות. המנות ראשונות שקיבלנו- קרפ׳צו בקר ופטריות שמפטזיון עם הרוטב. עלי לציין שהמנות היו ממש ממש קטנות ואפילו הביאו רק... פרוסה אחת של לחם, ביקשנו שיוסיפו לחם, אז נתנו לנו עוד. והמנה העיקרית שקיבלנו זה 600 גרם של טיבון טלה, היה מאד טעים אבל זה נראה כאילו פחות מ600 גרם וזה עשה לנו חשק לאכול עוד אחרי שסיימנו לאכול. התוספות שקיבלנו זה אורז וצ׳יפס, גם הן היו קטנות ממש שהיינו מופתעים איזה קמצנות יש למסידה הזאת והעזנו לבקש שוב להוסיף עוד אורז כי הכמות שנתנו זה רק לאדם אחד. הקינוחים שקיבלנו היו טעימים. הלכנו בתחושה שזה פשוט לא היה מספיק בתמורה למה ששילמנו- 320 שח (דרך שובר גרופון). המחיר הרגיל אמור לעלות 556 שח וגם כששילמנו פחות עדיין זה מחיר יקר בעינינו. לא ממליצים לכם להגיע לשם אם אתם מצפים להיות שבעים ולצאת משם בבטן מלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
מסעדה ששווה לבקר בה
3.8
30/10/12

מסעדה איכותית עם אוכל מאוד טעים. הבשר של המקום עשוי היטב. המנות הראשונות והתוספות לעיקריות ניתנות קצת בקמצנות.אפשר היה להגדיל קצת את הפרופורציות. השירות יכול להיות יותר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi Keysary - תמונה
Avi Keysary מבקר מתחיל
"עד העצם" - אכזבה
2.8
28/10/12

סעדנו בשנים האחרונות מספר פעמים במסעדתכם "עד העצם" ברהצליה-פיתוח ותמיד היינו מאוד מרוצים מהמנות שהוכנו. לא פעם אחת המלצנו לחברים על המסעדה שבביקור בה "אין אפס". לצערנו, ביום ששי 26... אוק' הצליחה המסעדה למחות את הרושם והטעם הטוב שהתגבשו אצלנו שנים. המנות היו עשויות ברישול ולא טעימות. העוף המושחר (הוזמנו 3 מנות) היה יבש ומתובל בצורה גרועהוחלק מן המנות לא נאכל (ויש לי הכרות טובה עם מאכלי מטבח הקייג'ון באזור מפרץ מקסיקו, ובמיוחד בניו-אורליאנס) . ההמבורגר הוחזר למטבח לחימום נוסף. הרוטב של סלט הקיסר שהוזמן היה גרוע והמנה הוחזרה למטבח והוחלפה במנה שונה. שתי 2 מנות עוף פאהיטס היו סתמיות. סה"כ - ה"ציון" נע בין "לא משהו" במקרה הטוב ועד ל:"מאוד מאכזב". ממש לא מתאים למה שהתרגלנו וציפינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
לא משהו בכלל
2.8
07/10/12

היינו במסעדה ערב חג סוכות השני, בצהריים. המסעדה הייתה חצי מלאה, והמלצרים היו חביבים ואדיבים. האוכל הוא הבעיה. חלת הבצל לא הגיע יבשה אלא שומנית, עוף ברוטב טקילה היה יבש נורא, וצ'יפס היה... לא טעים. נקודות האור: ההמבורגר היה טוב. והסלט שהביאו לנו על חשבון הבית בפתיחה היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam Rapoport - תמונה
Noam Rapoport מבקר מתחיל
ארוחת ערב בעד העצם
2.8
01/10/12

אכלנו 5 מנות עיקריות 1 מצוינת (ספר ריבס) 2 טובות (טלה ובקר) ו- 2 חלשות ביותר עד כדי כך שחת לא נאכלה בכלל והם היו טבעות פילה אשר היו כמו גומי וול דאן. חבל מסעדה ברמה כזו עם נפילה... כזו.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
שניר - תמונה
שניר 25 ביקורות
אוכל טוב, אווירה קצת הרגישה חדר אוכל משהו
4.0
23/08/12

סעדתי עם החברה במסגרת מעריב גורמה 18, למנות הראשונות לקחנו כבד עוף וקרפציו פילה בקר, הכבד עוף היה עשוי כמו שצריך והגיע על בסיס לחם שום. הלחם שום היה דיי עלוב, פרוסת לחם שחור מטוגנת עם... שום. הקרפציו היה בסדר גמור. מנות עיקריות היו טעימות וגם הקינוחים. לצערי המקום היה מאוד דחוס, הומה ושום מוסיקת רקע, האווירה הרגישה בחדר אוכל ולא כסוג של בילוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה