נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/03/07

מזמן לא יצא לי לאכול במסעדה שהשירות והאוכל היו כה גרועים. מבחינתי התאכזבתי בגדול עד העצם במסעדת הרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
1.3
11/03/07

שירות של מסעדת אוכל מהיר. הזמנו סטייק פילה בקר, הרטבים היו מחרידים, הבשר ללא טעם, החזרנו לשיפור 3 פעמים. קינוחים לא טעימים.בקיצור, שילמנו, לא נהננו ולא אחזור למסעדה, גם אם האוכל... בחינם.שבוע גורמה - מנות לא טעימות, זלזול בלקוח. המסעדה הייתה המונית, לא היה יחס מהמלצרים.חבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרב בן-יהודה גני - תמונה
מרב בן-יהודה גני 10 ביקורות
4.3
07/03/07

ישבנו אני ואישי השבוע במסגרת שבוע הגורמה של מעריב בטרסה שהיתה מעט קרירה,הזמנו מנת כנפיים ומנת סלט,מנת הכנפיים היתה מצוינת,במנת הסלט ניתן להשים קצת פחות רוטב כי טעם החרדל מאוד... מודגש,המשכנו במנת אנטריקוט וג'ינג'ר ספריפס שתי המנות היו מצוינות וכשם המסעדה ניקינו את הצלחת עד העצם,הבשר היה מעולה נמס בפה,כל ביס חגיגה לחיך.המשכנו לקינוחים אצבע שוקולד שאני ואישי רבנו על כל ביס והיה עוד קינוח משהו עם טופי שהיה קצת פחות טוב. מומלץ בחום,הבשרים שווים כל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon Amir - תמונה
Alon Amir 3 ביקורות
4.3
26/02/07

אל תאמינו לכל השטויות שאנשים אומרים, זה הבשר הכיי טוב בארץ. סטייק נהדר!צ'יפס נהדר!שניצל נהדר!וספריבס נהדר!והמבורגר נהדר!שרות נהדר!נעים לשבת והמלצרים נפלאים וכנפים נהדרות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
22/01/07

ביום שישי הייתי בעד העצם והיה מדהים. השרות, האוכל (המבורגר) וכמובן הבשר. אורחים אמרו שזו המסעדה הכי טובה שיש במילה אחת מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
4.3
15/11/06

מתכון קליפות תפוחי האדמה המוצלח, פורסם בעבר. אפשר לקבלו שוב?תודה מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
30/10/06

מסעדה עם אוכל ממש טעים שאין מה להגיד! אמנם המסעדה ממש צפופה אבל זה שווה את האוכל הטעים :).מי שיש לו בעיה עם הצפיפות פתחו עוד סניף ב-AIR PORT CITY, לכו תנסו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
16/09/06

בתאריך 15.9.06 ביקרנו במסעדה לרגל יום הולדתי . סגרנו מקום שבוע לפני כדי שלא יווצר מצב שאין מקום בשעות הערב של יום שישי . אני ובני משפחתי שבאו מהדרום. נאלצנו להמתין מחוץ למסעדה יותר מחצי... שעה ובזמן זה אף אחד מהעובדים לא ניגש אלינו, לא הסביר דבר ואף לא הוצעה לנו שתייה. כאשר כבר לא יכלנו להמתין יותר אני ואחותי ניגשנו למנהל המשמרת ושאלנו מה קורה מפני שאנשים שהגיעו אחרינו נכנסו ללא המתנה. המנהל טען כי השולחן שלנו תפוס ועוד מעט מתפנה. תשובה זו לא סיפקה אותנו ודרשנו לשבת. המנהל הוציא אותנו החוצה על מנת שלא נעשה "רעש" במסעדה. תשובתו הייתה שאנו נאלץ עוד להמתין. החלטנו לעזוב את המקום בכעס ואכזבה. גם כעבור כמה דקות לא קיבלנו טלפון התנצלות. היחס והשירות היה מחפיר ולכן זו הפעם האחרונה שנחזור למסעדה זו. אנו ושאר חברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noam - תמונה
noam 9 ביקורות
1.7
14/09/06

ביקרנו במסעדה במסגרת שבוע מעריב גורמה ספטמבר 2006. המקום צפוף ולא נעים לשבת בו, במיוחד כאשר אתה צמוד לשולחן שלידך ומעורב בשיחה שלו. מנות ראשונות של פטריות וכנפיים היו בסדר. למנה עיקרית... הזמנתי צלעות ברוטב ברביקיו. הגיעו 3 צלעות קטנות ויבשות שנאלצתי להחזיר למטבח. מנה מזערית ומעליבה ואני מקווה שמי שמשלם עליה מחיר "רגיל" מקבל לטובתו קצת יותר. מנות אחרונות תפלות. טבעות פילה לבן ברוטב חרדל שאשתי הזמינה היו ללא כל טעם מיוחד, כאשר כמות הרוטב ועוצמתו העלימו את טעם הבשר. בקיצור, לשם לא חוזרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/08/06

המסעדה נפלאה נחזור עוד הרבה פעמים האוכל היה 10 השרות 10 הכל היה לטעמנו לא איכזבו אותנו לא היינו הרבה שנים ועדיין שמרה על איכות ורמה גבוהה נחזור עוד הרבה פעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה