נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

אפרים - תמונה
אפרים מבקר מתחיל
מסעדת הבשרים "עד העצם"
4.5
17/08/12

ביום 15.08 הזמנתי מקום לשעה 13:30 וציינתי בהזמנה שזה לרגל 45 שנות נישואין. נתחיל בחנייה, מסודרת וקרובה למקום, קבלת הפנים הייתה חביבה וחייכנית, שהולחן היה מוכן. ההזמנה נעשתה בהמלצת... המלצרית, שהתבררה כמוצלחת ביותר !!! לקינוח הוגשו שלוש מנות שונות טעימות האחת יותר מקודמתה, בליווי משקה והכל על חשבון הבית. כל האירוע היה מלווה חיוך ונועם ואין מילה רעה. גם המחיר היה סביר לחלוטין. הייתה זו פעם ראשונה שהגענו למקום, יצאנו מרוצים מאד וידענו שזו לא הפעם האחרונה לבקר במסעדה זו. נקווה רק שהשרות, האוכל והחיוך ימשיכו גם להבא תודה למסעדה ולמלצריה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
תמיד טוב לחזור
5.0
17/08/12

שני זוגות, חמישי בערב, אוכל מעולה, שירות נפלא!!! מה עוד צריך הבן אדם בחיים? בראשונות: פטריות בוסטון הן הבחירה האולטימטיבית שלי. בעיקריות: תמיד מתלבטת בין טבעות פילה לבן ברוטב דיזון,... לצלעות ספרריבס. טוב שיש סיבה לחזור כל פעם מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sufmalay - תמונה
sufmalay 5 ביקורות
מ-ע-ו-ל-ה-!
4.8
24/06/12

הגענו למסעדה בשעה 20:00 ביום חמישי בערב. היא הייתה פחות מחצי מלאה. לאט לאט היא התמלאה באנשים מכל מני סוגים. היינו שם כשעתיים וחצי. כשהגענו קיבלו את פנינו מלצרים נחמדים מעל ממוצע... הנחמדות! השירות היה מעולה! שלא לדבר על האוכל שפשוט היה טעים ברמות אחרות!!! בסופו של דבר יצאנו עם חיוך ענקי על הפנים, שבעים ומרוצים... מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
יופי!!!
4.5
05/06/12

היינו ביום שבת בצהריים אחרי הים אחרי שחשבנו על החלת בצל של עד העצם כל הצהריים בים . הגענו קיבלו את פנינו מאד יפה חיברו לנו 2 שולחנות שיהיה לנו נוח וגם כי הם נראה לי חשבו שאנחנו הולכים... לזלול(וצדקו). אכלנו 4 המבורגרים ו 2 סטייקים , תפוחאדמה מדהים ופשוט ואת הסלט עם הרוטב שצריך להיחשב כפטנט בקיצור היה פשוט כיף לחזור לנוסטלגיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 5 ביקורות
אכזבה גדולה
1.3
30/05/12

הגענו לחגוג יום הולדת לאחד מבני הילדים ב-28/5/12 בערב. התחושה היתה כפי שתואר קודם לכן ע"י אחד המבקרים כי מדובר בקיטנה ללא מדריך.צוות המלצרים היה מבולבל , לא מדוייק במידע שמסר ולא תפקד... כמצופה. המטבח אף הוא לא עמד בביצוע ההזמנות על אף שהמסעדה היתה בתפוסה של כ- 10 % לכל היותר.המנות הוגשו לסירוגין , ולא כמקובל , שכל המנות והתוספות יוצאיםמהמטבח לשולחן ביחד. היינו מתנחמים אילו המנות היו איכותיות , אך גם כאן היתה אכזבה . הבשרים היו בינוניים ומטה והצ'יפס בצורה וברמה של רשת מזון מהיר. כל אלה לא מצדיקים את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 11 ביקורות
כלהכבוד
5.0
25/05/12

היינו אתמול חמשה חברים עם התלושים של גרופון, היחס היה מעולה, המקום יפה. היו מלא אנשים והאוכל היה מעולה בעיקר הבשרים שבהם מתמחה המסעדה. הספריבס שהזמנתי היו מעולים,שלושה אנטריקוטים שהומנו... היו בדיוק בדרגת הצלייה הנכונה והחליקו לגרון. אחלה מסעדה ואחלה יחס של הצוות היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
עד העצם הרצליה
2.0
23/05/12

המקום גדול יחסית וריק! המלצרים מסתובבים שם כמו קצת כמו בקייטנה בלי מדריך מנה ראשונה- לחם בצל ששחה במרק שמן עיקריות- פהיטאס נוראי, הטורטיות היו קשות מאוד, העוף היה יבש וההמבורגר היה סביר... ומטה קינוח- וופל בלגי- שוין

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 23 ביקורות
לא רע
3.0
07/04/12

היינו ביום חמישי בערב עם השובר של גרופון, היה נחמד, אבל המקום הגדול יחסית היה כמעט ריק וזה יצר תחושה לא כל כך נעימה. האוכל לא רע: ראשונות: קלמרי - נחמד, קרפצ'ו - סביר, עיקריות: אנטריקוט... - מעולה, ספריבס - לא רע, אבל חלק היה לא מבושל מספיק עד כדי דם בפנים, קינוחים גם כן נחמדים. לא חושבת שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dorona7777 - תמונה
dorona7777 9 ביקורות
במילה אחת - חוויה
4.5
10/02/12

חזרנו אתמול בערב אל 'עד העצם' אחרי שנים שלא היינו שם. מהכניסה למסעדה בו מקבלים אותך עם חיוך, דרך החולצות שמאחור כתוב "כבר בא". להתחלה הזמנו קווה לזוג שהייתה מעולה. הזמנו שרימפס פיקנטי... למנה ראשונה שהיה מפתיע וטעים. בנוסף הגיע סלט ירקות גדול עם רוטב דיז'ון טעים כחלק מהזמנת המנה העיקרית. בהמשך הגיע סטייק פילה 300 גרם עשוי מדיום שהיה נתח פשוט מעולה, הזכיר לי סטייקיות מארה"ב. לקינוח -פבלובה ענקית ומקושטת לתפארה. בקיצור שירות מעולה ואיכות שמזמינה לחזור למקום בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד   טוביץ׳ - תמונה
אלעד טוביץ׳ מבקר מתחיל
מסעדת מספר 1
4.5
01/02/12

מבחינתי עד העצם היתה ונשארה למסעדה מספר אחד אכלתי לפני כמה ימים עם בני שחזר מניו יורק. אכלנו אנטריקוט עם עצם שמיישנים במסעדה או משהו כזה. והוא היה ללא ספק הכי טעים שאכלתי. הקינוח... היה חמוד וכמובן חלת בצל ששמה בכיס את של כל השאר. המלצר היה נחמד. לסיום היה פשוט כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה