נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
עד העצם
2.8
29/01/14

עיצוב של המסעדה מאוד לא אהבתי האוכל טוב אבל לא מעולה שירות טוב לא ממליצה להזמין את הקרם בורלה- ממש טעם של מעדן דני

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
יום הולדת
3.8
16/01/14

ביום שבת האחרון חגגתי יום הולדת עם המשפחה בעד העצם. בתור אוהבי בשר כולם הזמינו המבורגרים ואני הזמנתי סטייק. הסטייק היה עסיסי ועשוי היטב. ההמבורגרים היו מצויינים והלחמניות שלהם היו... פריכיות מבפנים כדי לאגור היטב את המיצים שלהם. בת זוגי הזמינה מרק,שהיה מרק צח ופשוט ועלה 28 ש"ח! במסעדת בשר המכבדת את עצמה צריך להיות במחיר כזה מרק בשר עילאי. גם קינוח הסופלה שהזמנו לא עמד בציפיות והגיע אפוי מדי. בסך הכל אני בהחלט אחזור שוב למנת בשר עסיסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jenny - תמונה
jenny 4 ביקורות
חביב
2.8
14/01/14

האוכל היה טעים אך לא מדהים או יחודי. המנות די גדולות. המחיר הרגיל מוגזם, אבל עם גרופון קיבלנו עיסקה משתלמת. כדאי לדעת שבסניף הרצליה השירותים ממוקמים בקומה השנייה ללא מעלית, מצער מאוד... עבור מי שמתקשה או לא יכול לעלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 3 ביקורות
פעם היה טוב עכשיו רק עצם
1.8
08/01/14

מודה עד העצם היתה בין המסעדות הטובות ביותר שאכלתי בהם, המילה החשובה היתה בפעם האחרונה "נפלה" המסעדה והשרות זה לא מה שהיה פעם אגב המנות הראשונות היו בהחלט טובות אבל סטק הפילה היה מתחת... לכל ביקורת אף שהוספנו 15 ש"ח לכל סטק בנוסף לקופון מ א כ ז ב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 5 ביקורות
היה מצוין!
4.0
21/12/13

אכלנו בשישי בצהריים, בני החייל ואנוכי ב"עד העצם" ונהנינו מאד. האוכל היה מצוין (בעיקר המנות העיקריות!), השרות על הכיפק ובכלל... הגענו עם שובר של "הפינוק היומי" ובמחיר הזה התמורה היא מעל... ומעבר למצופה! ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav מבקר מתחיל
טעים מאד!
4.5
19/12/13

האוירה הייתה טובה וכך גם השירות. האוכל היה פשוט מעולה. הגענו עם קופונים וקיבלנו ארוחה מצויינת עם שלוש מנות טעימות מאד וביניהם הפבלובה שהייתה מעולה והפתיעה לטובה. הארוחה הייתה בכמות... מצויינת. מומלץ (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron 2 ביקורות
נהננו מאוד
4.8
13/12/13

היינו עם שוברי גרופון. שירות אדיב ,מקצועי וטוב. אוכל מעולה ...סטקים טובים ..מנות ראשונות וקינוחים מעולים. היה לנו כייף מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמשון - תמונה
שמשון מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
17/11/13

הגענו למסעדה בשבת בצהריים. השירות היה איטי להחריד. כל דבר היינו צריכים לבקש מספר פעמים (פינו לנו את השולחן רק אחרי שביקשנו שלוש פעמים, לא לקחו מאיתנו הזמנה עד שלא ביקשנו להזמין, הבן שלי... הזמין המבורגר עם צ'יפס: קיבל את ההמבורגר והצ'יפס הגיע רק רבע שעה אחרי, וכו'). מעבר לשירות הגרוע, האוכל היה מאכזב. הזמנו חזה עוף ופהיטה - העוף היה קשה ויבש והפהיטות היו קטנות ויבשות. המנות הראשונות היו סבירות (חציל קלוי וקרפצ'ו) אבל הכרובית המטוגנת היתה בלתי אכילה. הצלע הלבן ושיפודי הפרגית היו סבירים ולא יותר. הזמנו מספר מנות אחרונות: מוס שוקולד, פונדנט שוקולד ופבלובה. אף אחת מהמנות לא היתה יותר מבינונית. היינו תשעה סועדים (שישה מבוגרים ושלושה ילדים) ואף אחד לא יצא מרוצה. שורה תחתונה - ציפינו ליותר ומאוד התאכזבנו. מי שמחפש מסעדת בשרים טובה - זה לא המקום. אנחנו למסעדה הזאת לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotembej - תמונה
rotembej 6 ביקורות
נהנינו מאוד!!
4.8
15/11/13

היינו בעד העצם - הרצליה עם גרופון, נהנינו מאוד! קודם כל מהיחס - לפעמים כשאתה בא עם קופון למסעדה מתייחסים אליך פחות טוב או כאל "קמצן"... במקרה של עד העצם התייחסו אלינו מאוד יפה, היה... תפריט מסודר של המנות שבקופון וכמה עולה לשנות/להוסיף לדברים אחרים... האוכל היה טעים מאוד!! הסלט היה מטובל מצוין וטעים, הסטייק היה סבבה (אני לא אכלנית בשרים גדולה אבל היה טעים..) והקינוח היה נפלא!! אני לקחתי קרם ברולה וחבר שלי מוס שוקולד ו"ליקקנו את הצלחות".. האווירה הייתה טובה וכיפית וסה"כ המסעדה מאוד מומלצת! אגב... למי שיכול לקנות את הגרופון.. מאוד משתלם.. יצאנו ב200 ש"ח במקום 400.. והרגשנו כמו מלכים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 5 ביקורות
טעים עם שירות
4.0
10/10/13

באנו לשם עם גרופון כי המחירים שם קצת יקרים. הזמנו מנות ראשונות קלמרי מטוגן וקרפצ'יו. המנות היו טעימות (בעיקר הרוטב של הקלמרי), אבל הן היו ממש קטנות (צלחות ממש מאכזבות). בתור עיקריות... לקחנו אנטריקוט 250 גרם שהיה מצויין ו TB טלה שהיה טוב מאד גם כן. גם כאן ההגשה הייתה בצלחות קטנות אם כי המנות עצמן היו מלאות מאד והיינו די שבעים לאחר מכן. קינוח - לקחנו קרם ברולה והאמת שפה הייתה אכזבה כי כל המנות עד כה היו ממש טעימות אבל הקרם היה יותר דני וניל מאשר קרם ברולה וזה די איכזב. השירות היה נהדר, דאגו לנו לכל דבר, היו אדיבים, מהירים ונחמדים מאד. באנו לשם לחגוג יום נישואים והוציאו לנו בקבוק וודקה-תות עם שני צ'ייסרים על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה