נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

רחל עדיה - תמונה
רחל עדיה 3 ביקורות
נהננו...
3.8
29/09/13

גילוי נאות - אכלנו (ושילמנו) עם קופוני גרופון דבר שהוזיל את הארוחה. זו לא פעם ראשונה שאנו אוכלים כאן ואנחנו שמחים לנצל הזדמנויות להוזיל את הבילוי. היינו 4 מבוגרים ו2 ילדות (אחת מהשתיים... אוהבת בשר והשניה הסתפקה בשניצל וציפס מתפריט הילדים). אף אחד מאיתנו לא אכלן גדול בכמויות וגודל המנות היה יותר ממספק. (היו מאיתנו שהותירו בצלחת)המנות הראשונות (קרפציו וקלמארי) היו בסדר, אבל אכלנו כבר טובות מאלה. המנות העיקריות (אנטרקוט ופילה) היו מצויינות. יין הבית היה מאד לטעמינו וגם מהקינוחים היו בסדר (לא היה מגוון במסגרת הקופון והמנות לא הפגינו יצירתיות לא בטעמים ולא בהגשה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi מבקר מתחיל
עד העצם
3.5
20/08/13

אכלנו במסגרת שבוע המסעדות של מעריב , שמונה אנשים . האוכל טעים מאוד , למרות שהמנות , בעיקר הראשונות קטנות מדי . הבירות שפורסמו במסגרת המבצע היו חסרות במסעדה והמבחר הקיים היה דל מדיי . ... השרות סביר . הריהוט במסעדה קצת מיושן .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti - תמונה
Esti 4 ביקורות
הסטייק מצויין כל השאר פחות
2.0
18/08/13

הלכנו 4 אנשים למסעדת עד העצם בהרצליה במסגרת שבוע המסעדות הכולל ראשונה עקרית וקינוח ב89₪. נחלנו אכזבה כבר בעת הזמנת האוכל שהיו הרבה חוסרים מהתפריט ומחציתה הייתה בתוספת עלות של ממוצע 25... שח למנה. גם באלכוהול היו חוסרים ונאלצנו להסתפק בבירה לא מוכרת. לראשונה הזמנו קרפצו שהיה דלוח נטול טעם ושוחה בשמן. פטה העוף היה נחמד ותו לא. למנה עקרית לקחנו סטייק אנטריקוט שהגיע חם על מחברת וטענו היה גן עדן!!! נימוח טעים שהשכיח את כל אכזבות האוכל עד כה. העקרית הגיעה עם תוספת שגם היא הייתה בחוסרי תפוחי אדמה אך האורז עם הבצל מטוגן היה טעים. אפשרויות הקינוח לא תאמו לתפריט המקורית וטעמנו עוגת תמרים חמה, פבלובה וקרם בורלה כל הקינוחים היו בינוניים שניתן לוותר. עדיף להשאר עם הטעם של הבשר בפה. בסוף במקום ארוחה ב89 שח יצאנו עם קנס של כ260 שח לזוג . הבשר משובח אך לא מספיק על מנת שנחזור שוב למסעדה. אגב, יום למחרת נמצא קופון מוזל יותר לארוחה במסידה באתר גרופון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/08/2013
שלום רב דבר ראשון אני רוצה להגיד שאנחנו כמוסד שקיים כבר 25 שנה מאד מעוניינים בביקורות טובה או לא טובה כי אנחנו מאמינים שניתן ללמוד מכל דבר דבר נוסף אני שמח שמאד אהבת את הבשר שלנו מה שאנינו כן מעדיפים זה שאנשים מבקרים ומעלים בכתב לאתר אינטרנט שכולם יכולים לראות אז שישתדלו לדייק ולא להגזים. דבר ראשון ר לי שלא אהבת חלק מהמנות וזה זכותך המלאה אבל צורך להמשיך ולשר שרוב התפריט צריך להוסיף בממוצע 25 שקלים כי המנה הכי יקרה שצריך להוסיף היא 20 שקלים ובעקבטת זאת אין מצב שהממוצע גבוה מהמנה היקרה ביותר. הבירות שדיברתם איתם לצערי המפרסם לא ידע שלא כולם עובדים עם החברה שמפיצה את הבירות הנל ולכן הצענו בירה אלכסנדר שהיא בירת בוטיק ישראלית שמאד נחשבת וזכתה בפרס של הבירה בוטיק הטובה בארץ.
Roi - תמונה
Roi מבקר מתחיל
חוויה קולינרית לא הייתה פה
1.5
26/07/13

קודם כל רציתי לציין את השירות שמתחת לכל ביקורת והמלצרית לא ידעה להסביר על רוב התפריט וגם אחרי שהדגשנו פעמיים איזה יין אנחנו רוצים הגיע מלצר עם היין וישר פתח ומזג לכוסות לפני שהספקנו... להבין שזה לא היין שהזמנו... יש נטייה למלצרים לגרום ללקוח להתכופף שהם מנסים לסדר את השולחן או לפנות במקום פשוט לזוז מעט הצידה. מלצר שפך רוטב כלשהו על הרצפה לידנו וכעשר דקות כל הצוות כולל מנהל המשמרת פשוט דילגו מעל השלולית של הרוטב עד שמישהו טרח להביא סמרטוט... לגבי הטעם של המנות ( 5 סועדים שכל אחד הזמין משהו אחר) יותר מסביר לא מגיע להם והקינוחים חוץ מהגלידה פשוט לא היה טעם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran Manor Harpaz - תמונה
Moran Manor Harpaz 3 ביקורות
מסעדה מצויינת! למרות הביקורות כאן...
5.0
08/06/13

קיבלתי קופונים ליומולדת למסעדה הזו. קראתי את הביקורות על האוכל והשירות וחששתי... אבל כשאוכלים חינם מה כבר יכול להיות. הגענו למסעדה, אני האישה והתינוק. אכלנו מנה ראשונה סלט וכרובית... בטחינה. הסלט אמנם היה יחסית פשוט, אבל טעים. הכרובית הייתה מצויינת! התינוק שלנו רצה לאכול גם כן, אז המלצר האדיב הביא עגבניות (המאכל האהוב עליו) מיד ובלי תוספת מחיר. המנה העיקרית כללה אנטריקוט, שהיה אחד הטובים שאכלתי מימיי (ואני חובב אנטריקוט מושבע). לקינוח אכלנו סורבה וקרם בורלה שהיה גם כן מעדן. המלצרים היו מאוד אדיבים, האוכל הגיע בזמן, חם הישר מהתנור. אנחנו בהחלט נחזור למסעדה הזו, גם בלי קופון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Horshi - תמונה
Michal Horshi 10 ביקורות
מעולההההה
5.0
28/05/13

הלכנו עם שובר הנחה וקיבלנו שירות מדהים ואוכל מעולה... יצאנו מפוצצים ומרוצים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ido - תמונה
ido 3 ביקורות
אוכל מאכזב בטח ממסעדה כה ותיקה..
1.8
23/03/13

הלכנו לחגוג יומולדת במסעדה שחרטה על דיגלה את היותה מסעדת בשרים מעולה. בפועל, כסועד בפעם הראשונה במסעדה, התאכזבתי מאד! מעבר לרעש ולצפיפות הרבה ששוררת במסעדה, האוכל היה לטעמנו ברמה נמוכה... בהרבה מהמצופה: הסלט שמגיע בראשונות מתובל בצורה לא טובה עם מה שהרגיש כמו רוטב ויניגרט קנוי, השרימפס היו סבירים אבל מלאים בשמן. הפירה היה טעים. הזמנו 3 מנות ספריבס, בהן הבשר היה קשה ולא אכיל (לפחות לא בהנאה), האנטריקוט היה שומני ולא הרגיש טרי בכלל (מעבר לכך שהגיע הרבה מעבר לדרגת העשייה המתבקשת), דג הדניס לא היה טעים (לא ברור למה), ובמנת פילה הבקר, הגיעו שני נתיחים מסכנים בלבד על מחבת לוהטת די גדולה - מה שהוסיף עוד למפח הנפש הכללי. גם הרטבים המלווים (שמנת פלפלת, צ'ימיצ'ורי) היו לצערנו מאכזבים, ולא טעימים כלל. לבסוף, הקינוחים היו סבירים מינוס. מוס השוקולד הרגיש כמו קינוח פרווה, העוגת שוקלד (כך כתוב בתפריט) היתה סבירה אך זעירה, אך הגלידה המלווה היתה גלידה אמריקאית ממכונה!! (מה קרה לגלידת וניל נורמלית?!) הוופל הבלגי אכזב גם כן, שכן לא הוכן במקום באותו רגע אלא חומם במה שהרגיש כמו מיקרוגל, עקב המרקם הצמיגי). כל אלו בטח לא מצדיק מחירים של 36 ש"ח לקינוח! על אף הסנטימנט לאחד המקומות היחידים שמתיימר להגיש ספריבס כמו בארה"ב, יצאונ מאד מאוכזבים. נקווה שהמסעדה תשתפר ומהר.. לנו ייקח עוד זמן לחזור לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 4 ביקורות
חבל על המקום המתבזבז
1.5
16/02/13

היינו 6 איש בערב הבחירות במסעדה המתיימרת להיות מסעדת שף,אבל נשארו באזור של מזללה/סטקיה/פודק דרכים \,המנות הראשונות טפלות,הבשר {סטיק אנטריקות}לא אכיל מלא גידים ושרירים,מנות אחרונות לא... טעימות שרות לא אדיב,בקיצור אכזבה אחת גדולה במקום שהם נמצאים יכלה להיות מסעדה יותר על רמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
resti - תמונה
resti מבקר מתחיל
נתקעה לנו העצם
1.3
31/12/12

אני בדר"כ מעדיף לפרגן אבל לא הפעם! הגענו לארוחה בשבת בערב. השרות היה מזעזע. המלצר הפיל על אחד הסועדים את המחבת החם עם הסטק פשוט מפני שעשה זאת בחוסר תשומת לב. ומייד אח"כ שפך את הספרייט... על השולחן. נקודת האור היחידה היתה ברמן או מנהל משמרת שהופיע אחרי כמה דקות עם משחה נגד כויות עזרה להרגיע את הכוייה. הבשר היה בינוני מאוד. היתה איתנו סועדת צמחונית שביקשה המבורגר צמחוני שמופיע בתפריט המלצר אמר "אין לי מושג ממה זה עשוי" הלך באמצע ההזמנה וחזר אחרי 5 דקות ואמר מסויה ובאמת היה לזה טעם של טבעול. הקרם בורלה היה הקינוח היחיד הראוי. הפבלוה הגיעה לאחר יותר מ30 דקות איחור!! המלצר הסביר לנו שאת הקינוחים שלנו נתנו טעות לשולחן אחר מה שלא היה מפתיע כי מדי כמה דקות הגיח מלצר אחר ושאל אותנו למי מנה X של כל מני דברים ששולחנות אחרים הזמינו.. מקום היה עמוס אבל שום דבר לא מצדיק את חוסר המקצועיות, את השרות הלא אכפתי, האיכות הבינונית מינוס והתמחור הגבוה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal Horshi - תמונה
Michal Horshi 10 ביקורות
ירדו באיכות האוכל
3.3
27/11/12

השירות היה מקצועי ואדיב אבל האוכל לא היה מדהים. הסטייק היה עשוי מדי, קינוח הקרם ברולה היה קר מדי והייתה הרגשה של אוכל ברמה בינונית ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה