נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

True Critique - תמונה
True Critique 14 ביקורות
דיל מצוין עם גרופון
4.0
05/09/15

נצלנו מבצע משתלמת ביותר של גרופון בעד העצם. היה מצוין - שרות עדיב מהיר ואכפתית. המנות מאד טעימות. קלמרי למנה ראשונה מומלץ. 2 הגברים (אוהבי בשר) דאגנו לגבי גודל האנטרקוט אבל אחרי מנה... ראשונה ושליש בירה יצא מספיק ולא יותר מידי. הסטייק שהזמנת ראר היגיע על פלטה לוהטת עשוי מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מאכזב
2.0
23/08/15

הגענו בשישי צהריים משפחה של 6 אנשים עם הקופון המדובר- ארוחה ב100 שקל. המסעדה הייתה ריקה לחלוטין (במהלך שהותנו התמלאו 2-3 שולחנות במסעדה אבל עדיין הרגיש מאוד ריק - קצת תמוה לשישי צהריים... באמצע הרצליה). לקחנו מגוון של 6 ראשונות שונות ביניהן חלת בצל שהייתה הכי טעימה בעיני. החציל, הטונה אדומה והרוסטביף היו לא טעימים לטעמי האישי. לעקרית התלבטתי עם המלצר האם כדאי לקחת טיבון טלה וביקשתי מדיום וול - הוא אמר שזו מנה מעולה ואין צורך לבקש מידת עשיה - זה פשוט יוצא טעים. תשובה מוזרה מאוד... כשהמנה הגיעה קיבלתי חתיכות צלעות טלה יבשות מאוד. באותו רגע ביקשתי אנטריקוט שראיתי שמגיע טרי וחם. כשכולם סיימו לאכול קיבלתי את האטריקוט שהיה נחמד מאוד. הקינוחים גם לא היו מוצלחים במיוחד בעיני ובסופו של דבר עדיף לדעתי לשלם קצת יותר ולהנות יותר מהחוויה. אני אישית כבר לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
דיל מצויין
4.5
14/08/15

הגענו 12 איש עם קופונים של גרופון דיל משתלם ביותר, המנות הראשונות טעימות מאד,והגיעו מהר, כל המנות העיקריות היו מצויינות, גם הקינוחים, קבלנו גם שתיה חמה, וגם דג סלמון במסגרת המבצע למרות... שלא היה בתפריט המיוחד.שירות אדיב יחס מצוין, יצאנו מרוצים מאד מהאוכל, מהיחס והמחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אגדו - תמונה
אגדו 22 ביקורות
אכזבה אחת גדולה
1.8
12/07/15

קנינו קופון של גרופון במאתיים שקלים לארוחה זוגית. אישתי ביקרה במסעדה לפני שנים והמליצה עליה. קבלת פנים - המארחת לא יושבת בכניסה למסעדה מה שגורם לחוסר ארגון.אנשים עומדים ומתייבשים... בכניסה עד שכבר נמאס ומשוטטים פנימה ללא מושג עם מי לדבר ואיפה. חיכינו ליד הדלת 8 דקות עד שכבר החלטנו להיכנס ולחפש מישהו שיכול לעזור לנו. במהלך הארוחה שלנו, אנשים המשיכו לשוטט לנו ליד השולחן במטרה לחפש את המארחת, שישבה לה ליד המחשב על הבר ושחקה בפלאפון. כלול בגרופון היה מנה ראשונה\עיקרית\קינוח לכל אחד מאיתנו כולל שתייה קלה\שליש בירה\יין הבית. האוכל - מנות הפתיחה - הזמנו קרפציו בקר ועוד מנה דומה. המנות היו חסרות טעם, ובעיקר לא מספקות מבחינת כמות. מנת פתיחה לא אמורה להיות מפוצצת, אבל הרמנו גבה כאשר ראינו את הכמות שניתנה. מנה עיקרית - אני ואישתי הזמנו סינטה בקר 250גר ואנטריקות 250גר. כאן דווקה המנות היו מוצלחות, עשויות לפי בקשתינו וטעימות. התוספת שקיבלנו ליד הסטייק, במקרה הזה שנינו לקחנו תפו"א אפוי, היה פשוט בדיחה. התפו"א היה קטן בצורה מגוחחת. אז הוצאתם סטייק 250גר, תתקמצנו ותגישו את התפו"א הכי קטן שיכלתם למצוא. קינוחים - בדיחה מוגמרת. הזמנו מוס שוקולד, שהרגיש כמו תערובת בין שוקולד חלב לנוטלה, ופבלובה, שכנראה לפי מתכון המקומי, בנוי מקצפת ופירות יער. פשוט אכזבה. המוס היה מוכן מראש. המסעדה עצמה נראת במצב לא טוב. התחושה הכללית היא שישבנו בחדר אוכל מוזנך, סוג של מזללה. לא מנגנים מוזיקה ברקע, לכן אין ברירה חוץ מלשמוע את הצוות עובד ומרעיש ואת השיחות של אנשים סביבנו.המקום צריך רענון דחוף. אין זו מסעדה לערב\ארוחה רומנטית. השולחנות היו מפוצצים בילדים קטנים שצרחו כל הערב, אך זה לא באשמת המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנץ - תמונה
בנץ מבקר מתחיל
רק אכזבה
2.0
07/05/15

ביום הולדת שלי הגענו למסעדה דרך גרופון , במילה עדינה אכזבה, הם מייעדים תפריט רק בשביל הקופון שכנראה גם מגולם במחיר, המנה מאוד קטנה הבשר לא בשר. מסעדה שנותנת הנחה מוציאה תפריט רגיל ומזה... מאפשר לסועד להזמין. לצורך ההמחשה התוספת שקיבלתי מעריך אותה בנפח של קופסת טונה קטנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורטל - תמונה
אורטל 4 ביקורות
אוכל טוב אבל.....
3.0
02/04/15

עד העצם זו מסעדה שאנחנו מאוד אוהבים, אבל כבר פעמיים יצא לנו לשבת בספות בסוף המסעדה, ובשתי הפעמים היו ג'וקים קטנים מתים במסילות העץ המחוברות לקיר. חוויה מאוד לא נעימה והערנו לאחראים על... זה. מאוד חבל לנו מכיוון שאנו מאוד אוהבים את המסעדה ומאז 2 המקרים האלו נמנענו מלחזור למסעדה :(.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shemesh - תמונה
shemesh 13 ביקורות
אוכל מעולה, שירות טוב ויחס חם ואדיב
4.8
22/02/15

היינו בארוחה משפחתית - זוג ו2 ילדים. כל החוויה היתה טובה - המלצרים ענו על כל שאלה עם חיוך, והיו גמישים לגבי המנות. כל מנה היתה ממש טעימה. הגענו עם גרופון, כך שיצאה ארוחת בשרים כוללת מנת... פתיח, מנה עיקרית, קינוח ויין במחיר ללא תחרות. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 3 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
08/02/15

גם אנחנו הגענו עם גרופון ונהננו מכל רגע. שירות מהיר ואדיב, מנות ראשונות טעימות ומיוחדות [הזמנו טרטר טונה וחציל בלאדי עם פטה]. למנה עיקרית הזמנו פעמיים סטייק אנטריקוט ולא התאכזבנו - עשוי... בדיוק במידה הנכונה. הקינוחים היו כל כך טעימים שלא נשאר פירור... בקיצור - מומלץ מאוד, במיוחד עם קופון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hug - תמונה
Hug 14 ביקורות
טעים ומגוון
3.8
22/12/14

היינו במסעדה במסגרת קופון, כך שהאפשרויות היו מוגבלות- אך גם עם הקופון, היו מספיק אפשרויות כדי שנתלבט אילו מנות לקחת. המנות שלקחנו היו טעימות מאוד (מנות ראשונות סלט בטטה וקרפצ'יו, ואח"כ... סטייק אנטריקוט). השירות היה מהיר ואדיב. בתחילה היינו הסועדים הכמעט יחידים במסעדה, אך לאחר מכן המקום התמלא. בשלב הקינוחים נאלצנו קצת לחכות, אך המתנה זו הייתה בגדר הסביר+. לסיכום, מקום טעים ומומלץ, כדאי לבדוק את אופציית הקופונים כי היא באמת משתלמת. כדאי גם להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy Rabikashi - תמונה
Roy Rabikashi 9 ביקורות
חוות דעת עד העצם
2.0
06/12/14

ובכן הגענו דרך גרופון, וטוב שכך, מחירים מטורפים בעבור מנות מצחיקות וקטנות, אוכל טעים, שירות חובבני אווירה בסדר, אני אישית לא הייתי חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה