נגישות
נגישות

צ'לו - Cielo ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על צ'לו

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
23/02/11

אוכל ברמה ירודה, חובבני, לא מצדיק את המחיר. אווירה סתמית. לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
15/02/11

מסעדה שלא שמה לב כלל לפרטים הקטנים וחבל. הייתי שם אתמול והתאכזבתי מהסלט שהוגש מעלי חסה שבד"כ הולכים לפח צלחות צד שהגיעו לשולחן היו עדיין רטובות, לחם שהוגש לשולחן, פונה עוד לפני שהספקנו... לטעום שזה לא כזה הפסד גדול כי הוא הוגש עם ממרח לורפק ולא חמאה, טיבון שהיה גומי, דג פורל מלא קוצים, קינוח של שלא נאכל כלל , ויין שמוגש בכוס נמוכה וקטנה מזכוכית סוג ב' וזו מסעדת יוקרה איטלקית להזכירכם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורדי - תמונה
מורדי מבקר מתחיל
4.3
05/02/11

פשוט מסעדה נפלאה אוכל טוב אוירה טובה שרות מצוין מומלצת ביות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/02/11

היינו עם הילדים במסעדה - נסיון לא פשוט , והיה תענוג.המקום ממש ממש קטן , ומאוד נעים.אוכל טעים, רטבים ממש מפתיעים וטעימים. כל אחד מצא משהו שאהב.השירות היה נעים, לא הציקו עם הילדים והיו... נחמדים ולא לחוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/02/11

כשהגענו למסעדה, העיצוב החיצוני והפנימי לא ממש עשה חשק שכן היה קצת מינימליסטי מדי ונטול אוירה אולם איך שהתיישבנו, הצלילים הנפלאים של המוסיקה הקלאסית יחד עם השירות האדיב במיוחד מיד הכניס... אותנו לאוירה נפלאה. האוכלבסופו של דבר היה מעולה, מגוון,עשיר בטעמים, מושקע, מנות נדיבות מאוד. בקיצור אני בטוח אחזור. מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 2 ביקורות
4.3
27/12/10

איטלקית אמיתית כמו במקור - אוכל איכותי ביותר ומפתיע. שירות מקצועי ולבבי. נהננו מאוד - מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 10 ביקורות
4.7
08/12/10

החלטנו לסיים את חג החנוכה בארוחה מפנקת. בחרנו בעסקית של צ'לו. לאחר התלבטות והתייעצות עם נועה המלצרית החביבה, בחרנו בעסקית אחת מהזולות (מנה ראשונה ופסטה) והשנייה מהיקרות (מנה ראשונה... ומנה עיקרית מהתפריט הרגיל). האוכל היה לעילא ולעילא, השירות היה קשוב ומפנק אך לא לוחץ. האוירה רגועה ונינוחה. נהנינו מכל רגע ומכל ביס ואין ספק שעוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/10/10

הייתי עם ידיד, היה מצוין לגמרי. הבשר היה עשוי באופן מושלם, המנות מיוחדות והשירות מקצועי. המקום קצת קטן אבל מלבד זאת חוויה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברמי - תמונה
אברמי 4 ביקורות
4.0
26/09/10

הגענו למסעדה אשתי ואני בעקבות המלצות מהאתר במסגרת סופ"ש בי"ם. ההפתעה הייתה מושלמת. המקום קטן ואינטימי . השירות מקצועי ומוקפד לפי כל כללי הטקס. וכמובן האוכל - כל מה שלקחנו היתה בחירה... מצוינת החל מהקוקי סן ז'ק המעולה, דרך המרק בצל , וכלה בדג ובבקר הממולא. אין ספק שנחזור למסעדה בכל הזדמנות ונמליץ לכל מי שמחפש ארוחה טובה באוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zohar_arnon - תמונה
zohar_arnon 2 ביקורות
4.3
17/05/10

במסגרת סוף שבוע בבירה, הגענו לצ'לו בשישי בערב. המקום קטן ויש בו אווירה נקיה ונעימה. הזמנו שתי ראשונות,שתי עיקריות, יין, קינוח וקפה. לראשונות הזמנו רביולי במילוי בשר סרטנים וקוקי סאן... ז'אק. לעיקריות לקחנו כל אחד נתח של טורנדו ולסיום לקחנו קפה וטירמיסו. שתינו יין של עמק האלה- סוביניון בלאן מצונן, וכל הארוחהבמחיר של 631 ש"ח וטיפ נדיב שהשארנו למלצריות הנהדרות. המלצה חמה מאוד למי שמגיע לירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה