נגישות
נגישות

צ'לו - Cielo ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על צ'לו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/10/08

אוכל מדהים,הגענו מהמרכז וכנראה נחזור בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/08/08

אוכל נהדר,טוב מהרבה מסעדות באיטליה,ביקרנו בארץ חמישה ימים חזרנו פעמים באותו השבוע מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
18/08/08

הלכתי עם אשתי לחגוג יום נישואין. האוכל טעים, אך צפוי ומעט בנאלי. השירות בסדר בצורה גבולית (גבול תחתון). יחסית למחיר היקר, ניתן למצוא מסעדות טובות יותר וזולות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/07/08

מסעדה נהדרת,אוכל מוקפד אך איננו "פלצני",מורגש שיש ידע אמיתי ומסורת בהיתנהלות המטבח והמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
13/07/08

חם מאוד. לבקשתנו להגביר המיזוג נענינו שזה הכי קר שאפשר. הכי קר היה חם. שרותים מוזנחים, ישנים ובלויים. השירות וההגשה היו מלאי חשיבות עצמית. אוכל שגרתי ,לא במיוחד טעים, ממש לא שווה את... המחירים הגבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופי - תמונה
סופי 5 ביקורות
4.3
03/07/08

אוכל יוצא יוצא מן הכלל, שירות מעולה ומקצועי, ערב מהנה ביותר, רק יקר, אבל שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
03/07/08

הגענו ארבעה.חדר קטן וחמים, סך הכל כשישה שולחנות קטנים. אוירה של מסעדה כפרית, מזויקה שקטה ונעימה.מנות ראשונות: סלמון מעושן - פשוט אבל מעולה, צדפות ברוטב לימון - יוצא מהכלל, מרק לוקוס... (ספיישל) - יוצא מהכלל וקלמרי - משובח.מנות עיקריות: טורנדו צ'לו - עשוי בצורה מושלמת, בדיוק כפי שנתבקש, נימוח בפה. טי-בון - מנה לא גדולה מדי, רוטב פטריות מעולה, ברווז ברוטב כמהין (שםיישל) - מעולה ושקדי עגל ברוטב מרסלה - ליפול מהכסא.מנות אחרונות - מוס שוקולד - טוב מאוד, כמות עצומה, טירמיסו יוצא מהכלל, גלידת שוקולד ואגוזים - טובה.לסיכום - אוכל מעולה, לא פלצני, מנות במינון מעולה, פרט לאחרונות שהיו מעט גדולות לטעמי, אבל יש מי שיהנה מזה.המחיר לא זול, אבל בשביל אוכל כזה הייתי מוכן לשלם אותו בשמחה.השירות מדהים - המלצרים מרחפים בין השולחנות. המלצרית ששירתה אותנו שלטה במנות וביינות בצורה מרשימה מאוד.מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליסה - תמונה
אליסה מבקר מתחיל
1.3
02/07/08

הגעתי למסעדה בעקבות הביקורות שקראתי פה ונדהמתי לגלות שזה אחד המקומות הגרועים ביותר בהם הייתי.הגעתי אתמול עם אימי שהזמינה אותי לארוחת ערב לכבוד יום הולדתי, הזמנו מקום והיינו ראשונות... להגיע. עוד לפני שקיבלנו את המנות שהזמנו נדהמתי מאופן ההגשה של הלחם; ממסעדה שמחשיבה את עצמה לטובה (לפי רמת המחירים לפחות) אני ממש לא מצפה להגיש לי חמאה בקופסאות פלסטיק קטנות כמו שמגישים לי במטוס. אבל ניחא אמרתי, נחכה לעיקריות. אני הזמנתי מדליוני עגל ברוטב יין מרסלה ואימי הזמינה טורנדו בקר ברוטב שמנת וכרישה. צורת ההגשה של שתי המנות הייתה חסרת חן לחלוטין - המדליונים שלי צפו ברוטב חסר צבע ובהחלט לא מעורר תאבון. את התוספות לכל מנה הגישו בצורה מחרידה לחלוטין - על צלחת קטנה נחו להן שתי פרוסות בטטה מאודות ודקיקות, פרוסה פצפונת של חציל ושני גבעולים חסרי חיים של כרובית. הירקות הגוססים למחצה סודרו בצורה גיאומטרית כביכול (בטטה מול בטטה, באמצע החציל ומשני הצדדים גבעולי הכרובית - זה נראה פשוט פתאטי, כמו שמסדרים לילדים שניצל עם ירקות שיראו כמו פרצוף מחייך). אבל די עם התיאורים, ניגש לאוכל עצמו - המנה שלי הייתה פשוט מגעילה. טעמתי חתיכה קטנה והכרזתי שאני לא נוגעת בה יותר. הטורנדו של אמא היה קצת פחות נורא אבל שום דבר מיוחד (בטח שלא בשביל מנה שעולה 105 ש"ח). אמרתי למלצרית שלא טעים לי והיא הציעה לי לבחור משהו אחר מהתפריט אבל העדפתי להפסיק את החגיגה וביקשתי חשבון על שתי כוסות היין שמהן שתינו. יצאנו מהמסעדה מאוכזבות ביותר.אני ממש מתקשה להבין מי הם אותם האנשים שכתבו כאן ביקורות כל כך טובות והפילו אותי בפח. אני ירושלמית ומרבה לצאת למסעדות אבל בכזה בזיון עוד לא נתקלתי (חוץ אולי מהמסעדה המזעזעת באימקא שאליה נקלעתי לגמרי במקרה - מומלץ להתרחק!). מיותר לציין שלא אחזור לשם לעולם ובטח שלא אמליץ לאף אחד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/02/08

לדעתי אחת מהמסעדות הטובות בירושלים, האוכל מעולה, השירות נעים ואדיב, האווירה והמוזיקה נעימות .. חוויה מושלמת ... הייתי , חזרתי, ועוד אחזור למסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
22/01/08

We've been to this restaurant in the past and it was good. This time we were very disappointed. The food was bland and tasteless, the wine list was poor and expensive and even the... pasta was overdone. This is not an Italian restaurant any longer and we shall not visit again in the near future.

עוד פרטים
הוספת תגובה