נגישות
נגישות

צ'לו - Cielo ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על צ'לו

טל - תמונה
טל 4 ביקורות
לא מומלץ בעליל
1.3
29/07/17

מהרגע שקיבלנו את פתיח הלחם הקר עם קופסאות מיני חמאה של טרה (כן, כמו בארוחת בוקר בבית מלון עלוב) רמת המנות והשירות רק הלך והתדרדר. המלצר המחוייך בהגזמה המליץ על מנות שנגמרו, ועל מבחר ענק... של רטבים לפילה הבקר. פילה טוב לא צריך רוטב! מספיק רק מלח ופלפל.לצד הפילה שהרגיש מיימי ומופשר הגיעה צלחת מחוממת של קישוא מאודה- צלחת תוספות זאת לא הייתה. בנוסף מסעדה שקוראת לעצמה מסעדה איטלקית מגישה פסטה תעשייתית ולא עבודת יד (ברוב המנות-המלצר הודה שזה לא עבודת יד), פשוט ביזיון. אחרי שהחזרנו את המנה נזכרו להגיד שיש פטוצ'יני עבודת יד, רק חבל שלא אמרו את זה בזמן הזמנת המנה כששאלנו וגם חבל שהוציאו את הפסטה קשה, לא מוכנה ובכללי ברמה נמוכה מאוד. לסיום ,למרות הביקורות הטובות שהמסעדה קיבלה באופן מפתיע- כנראה שהאנשים הללו עוד לא אכלו במסעדה איטלקית כמו שמסעדה איטלקית סבירה מכבדת את עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoel - תמונה
Yoel 2 ביקורות
איטליה הקטנה בלב ירושלים
4.8
03/06/17

תפריט מגוון ועשיר מאוד. כוללת פסטות, דגים , בשר בקר פילה מניון, קינוחים. לקחנו לראשונות כבד עוף מוקפץ ביין לבן ובצל , וקנלוני גבינה. שתי המנות יצאו חמות וטעימות מאוד. לעקריות לקחנו... שתי פילה מניון, אחד ברוטב של יין, השני בשמנת וחרדל. מדהים. לקינוח לקחנו גלידה וטרמיסו. טרמיסו מעולה, הכי טוב שטעמתי עד כה. גודל המנות היו ממוצעות ומעלה. המסעדה שקטה, פינתית, וקטנה. מצוין לפגישות אינטמיות ולמי שמחפש שקט בלי רעש וצלצולים. הוציאו לנו גם צייסר לימון צל'ו על חשבון הבית שהיה מרענן וסגירה טובה לארוחה אווירה כזו, שירות, ואוכל מוקפד יצא לי לקבל רק באיטליה, והדבר לא מפתיע- עושי המלאכה הם מדרום איטליה. כנראה שרק מי שכזה יודע לספק את הסחורה. בנוגע למחיר- מחיר גבוה ביחס לארוחה בשיפודיה. מחיר מתקבל על הדעת לארוחה ברמה כזו,.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
חוויתי במסעדת צלו ירושלים
4.5
27/06/15

הגענו המסעדה קטנה אך לא צפופה מדי. האוכל ברמה מעולה , מומלץ ביותר הבשר בקר טורנדו. המחירים בהחלט סבירים למסעדת שף. השירות אדיב ומקצועי

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 2 ביקורות
מסעדה טובה בלב ירושלים
4.0
17/01/15

הגענו למסעדה אני ועוד שניים. המסעדה קטנה (כמה שולחנות בודדים), האווירה נחמדה מאוד מרגע שהדלת נפתחת (היא נעולה) . קיבל אותנו מלצר שעל אף גילו הצעיר נתן לנו חווית שירות נעימה עדינה... ומקצועית.המסעדה כאמור קטנה מנוגנת עם מוזיקה נעימה. נעבור לחלק העיקרי- האוכל. המנות לא זולות, אבל גם לא יקרות ביחס לארוחות שף . אני אכלתי רביולי סרטנים שהיה מעדן וטורדנו שעלה עוד יותר, באלף מונים על הסרטנים. המנות יחסית גדולות. יצאנו בנזק של כ750 שקלים. לא זול ולא יקר. אחזור למסעדה, מה שכן אשתדל לעשות את זה בשעות העסקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל 3 ביקורות
מושלם!!!!
4.8
27/12/14

הגענו בעלי ואני לארוחת ערב רומנטית בשהייתנו בעיר הקודש לסופ"ש, המקום קטן ואינטימי האוירה נעימה (מוסיקה קלאסית), האוכל למותתת ליקקנו את הצלחות הזמנו מנות ראשונות מולים,קלאמרי ועיקריות... פילה עגל ברוטב שמנת,מדליוני עגל ברוטב שמנת ולקינוח קרם מסקרפונה ועוגת טרימיסו היה מדהים,טעים ברמות שלא ניתן לתאר פשוט נפלא.. נמליץ לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonathan - תמונה
Jonathan 2 ביקורות
צ'לו מסעדה מצוינת במחיר בסדר
4.3
30/08/14

מסעדה מצוינת עם אוכל טוב שירות מעולה ואווירה מצוינת במחיר בסדר יחסית אבל אי אפשר להסתדר בה עם 100 שקל בארנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tami - תמונה
Tami מבקר מתחיל
מושלם
5.0
22/08/14

מסעדה קטנה, אינטימית ויפה. אירופה ברחוב ירושלמי. שירות נעים ומקצועי.מנות האוכל מצויינות ויפות. (קוקי סאן ז׳ק, מרק מיניסטרונה, סטייקים פילה ברטבים שונים, פילה עוף, מוס שוקולד, קרם קרמל... וגלידת פיסטוק). מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צור גרין - תמונה
צור גרין 3 ביקורות
ביקורת על מסעדת צ'לו
4.3
13/08/14

הלכתי עם אשתי למסעדה, סתם ערב נחמד באמצע השבוע, לא לרגל שום דבר מיוחד. המסעדה קטנטונת (8 שולחנות), יש רק מלצר אחד שהוא גם הברמן, המארח ומוציא את הקינוחים. האווירה במסעדה מאוד מזכירה... מסעדות אירופאיות קלאסיות, בעיקר בזכות המלצר הוותיק שרואים שהוא פה כבר שנים. השירות שלו מאוד קשוב, מהיר ויודע לנחש מה אתה הולך לרצות. לא חיכינו יותר מכמה רגעים מרגע שרצינו משהו ועד שהוא ניגש אלינו. מספיק להסתכל לכיוונו והוא כבר מגיע. לגבי האוכל: מרק בצל פנטסטי, אולי הטוב ביותר שטעמנו. רביולי ברוטב קישואים צדפות ושרימפס היה קצת פחות מוצלח, והמנה לא ממש הצליחה להתרומם מעבר ל'סביר'. פסטה ברוטב שמנת פטריות (אשתי שמרנית נורא באוכל) הייתה מצויינת, ו'טורנדו קממבר' (פילה בקר ברוטב גבינת קממבר) היה מושלם ובדיוק במידת העשייה שביקשתי (מדיום). לקינוח לקחנו מוס מסקרפונה שהיה ממש טעים ותובל בליקר תפוזים חריף. סה"כ נהננו מאוד מהאוכל. הדבר היחיד שעיצבן אותי (לא מעט) היה הקטע של המסעדה להיות ארופאים עד הסוף: 13 אחוז טיפ בתוך החשבון. על חשבון של 382 הוסיפו לנו 50 טיפ חובה. זה קטע שממש עיצבן אותי. שאלתי את המלצר והוא אמר שהוא מקבל 'חלק מזה' אך לא רצה לומר איזה חלק, ואמר לי שיישמח אם אשאיר טיפ נוסף אך אינני חייב. תכננתי לשים 70 שקל טיפ, ולכן הוספתי 20 ש"ח על ה'טיפ חובה'. בשורה התחתונה נהננו מאוד, אך לא נחזור לשם ולו בגלל החוצפה שב'טיפ חובה'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roby - תמונה
Roby 4 ביקורות
איטלקית אמיתית
4.8
31/07/14

מנות מוקפדות, שירות מצויין מה עוד אפשר לבקש? מחיר? סביר ביותר לרמת המסעדה. הזמנו מקום לשישי בערב לשני זוגות, הזמנו גם מהמיוחדים - הכל היה מאוד טעים ובאיכות. הטירמיסו הטוב ביותר שאני... יכול לזכור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תום - תמונה
תום 9 ביקורות
ארוחה וחווייה מצוינות!
5.0
16/03/14

התארחנו במסעדה ביום שישי בערב. המסעדה קטנה ולכן גם שקטה יחסית. התפריט מגוון מאוד, השירות צמוד, אדיב ומהיר, והמנות מוגשות בסדר מופתי ללא המתנה ארוכה ביניהן. האוכל היה מדהים. הלחם... והברוסקטות מצוינים, המרקים וכן הרביולי היו מיוחדים, והטורנדו היה עשוי במדויק. הקינוח גם הוא לא אכזב. המחירים הגיוניים מאוד ביחס לחווייה שקיבלנו. יצאנו עם טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה