נגישות
נגישות

צ'לו - Cielo ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

81 ביקורות וחוות דעת על צ'לו

lior ko - תמונה
lior ko 2 ביקורות
מסעדת צלו
5.0
28/01/14

ישבנו קבוצה של ארבעה אנשים לרגל חגיגת יום הולדת של אשתי. שירות היה אדיב ומקצועי. המנות היו טעימות, אוירה קלאסית. המחיר הוגן למסעדת שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviv - תמונה
aviv מבקר מתחיל
אביב
5.0
17/01/13

אתמול בערב אכלתי עם עוד חמישה חברים בצ'לו. חברי המומחים ואנוכי יצאנו בתחושה מדהימה האוכל הוגש בצורה יפה וטעמו מדהים החברים ליקקו את הצלחות מגיע לצ'לו חמישה כוכבים ושאפו ענק לשף עדי כהן... ישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomi - תמונה
Shlomi 3 ביקורות
מחיר לא מוצדק
3.0
22/09/12

ישבנו במסעדה אני ואשתי, חלקנו מנה ראשונה, ומנה עיקרית כל אחד + 2 כוסות יין. קודם כל היין, הכוס הראשונה הייתה טובה, הכוס השנייה הגיעה עם יין חמוץ, שכנראה נפתח לפני כמה ימים. לגבי המנות,... למרות שנשאלו שוב ושוב, היו מרכיבים במנה שלא צוינו (לדוגמא, פטריות). אשתי הזמינה במידת עשיה מדיום וול, לא ניתנה אזהרה מטעם המלצרית לגבי מידת העשיה, והמנה הגיעה חרוכה (כשחלקים בבשר היו שרופים ובלתי אכילים). במחיר כזה, הייתי מצפה לגישה מקצועית יותר, ויותר השקעה באוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal - תמונה
eyal 5 ביקורות
מסעדה מאכזבת ויקרה
1.5
15/09/12

קבענו למסעדה ביום שישי בערב. במסעדה יש אווירה נחמדה והמקום אינטימי. האוכל לא גרוע אבל מקסימום סביר - די מאכזב ביחס לציפיות. נתקלנו במקרה די מגוחך בו סרבו להחליף לאחת הלקוחות סכין כי... לטענתם הסכין מספיק טובה ולא צריכה להיות בעיה לחתוך איתו את הבשר. כמובן שהלקוח צדק - אכלתי בדיוק את אותה מנה עם אותו סוג סכין. בסיום הארוחה קיבלנו חשבון עם "דמי שירות" בגובה 13% שנקבעו מראש ונרמז באופן עקיף שלא מדובר בטיפ - כמובן שטיפ מעבר לדמי השירות הם לא קיבלו. ארוחה לזוג - מעל 500 ש"ח אין סיכוי שאני חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 2 ביקורות
אכזבה ענקית
2.3
16/08/12

כשהגענו הדלת הייתה נעולה כמו בחנות תכשיטים, ניחא. האוכל היה במילה אחת- רע. הזמנו למנות ראשונות מנת לבבות דקל ומנת פטריות.על הלבבות שהיו בטעם של כאלה מקופסת שימורים פשוט שפכו ים של... שמנת וגבינה, ועם הפטריות הסיפור דומה, הן פשוט שחו בים של שמנת, זה הכל. למנה עיקרית הזמנו פסטה ברוטב פיקנטי- זה היה יבש כמו הנגב וחבר טעם לחלוטין (ואני אחת שדווקא לא אוהבת הרבה תיבול), הייתי בהלם מהמנה. המנה השניה הייתה פנה ברוטב פטריות, גם כאן, פשוט שפכו על זה שמנת וזהו. בקיצור אכזבה אחת ענקית, לא רק שלא שווה את המחיר היקר, אלא לא שווה שום מחיר. מבחות המסעדה נראית יפה ויוקרתית, אבל כשחווים אותה, מגלים שזו אשליה אחת גדולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
hadas - תמונה
hadas 2 ביקורות
ערב יוצא מין הכלל
5.0
30/11/11

הגענו 4 איש בעיקבות המלצה של חברים,מרגע הכניסה ועד סוף הערב הרגשנו באיטליה,האוכל והשירות היו ברמה גבוה ביותר ,אך מתוכם בלטו כמה מנות יותר מאחרות-אוסו עגל חלב היה מדהים,רביולי במילוי כבד... עוף ותאנים ברוטב זעפרן נהדר,בקיצור -יוצא מין הכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/09/11

הגענו למסעדה חמישה אנשים כדי לחגוג יום הולדת. ביקשתי להזמין את הניוקי אך המלצר התעקש בכל תוקף שאזמין את סטייק הטורנדו מאחר ולטענתו מנת הניוקי חוזרת למטבח ברוב המקרים. בהמלצתו הזמנו כל... החמישה את הסטייק המדובר. הסטייק הגיע במידת עשייה ללא קשר למה שביקשתי, הזמנתי mr והסטייק היה mw. התוספת של הסטייק הייתה עלובה ומביישת כל מסעדה אחרת והדבר היחיד שהיה "בסדר" היה הרוטב. הסטייק היה בלתי לעיס בעליל ומחירו הלא מוצדק היה 116 ש"ח. יצאנו בחשבון של 912 ש"ח לאחר שמנה אחת לא חויבה כיוון שהוחזרה למטבח והארוחה כללה בסך הכל שתי מנות ראשונות, ארבע עקריות, שני קינוחים, שתי כוסות יין ומים מינרלים. החשבון כלל את השירות, למרות שהמחיר עדיין היה מופרז ללא הצדקה ולאחר בירור עם המלצרים הבנו שהם מקבלים רק שישה אחוז מהשירות ונאלצנו להשאיר עוד 100 שקלים כדי להרגיש בנוח. לסיכום- לא מומלץ בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 3 ביקורות
4.3
01/08/11

Cielo is diffinetly a restaurant you should visit. I actually came across it by mistake and was completly surprised to find that in the heart of Jerusalem there is a place like this.... Its small and cozzy and makes you feel comfortable. But most importantly, the food is amazing. Their fillet steak is outstanding and the veal medallions are pretty special.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/03/11

לרגל יום נישואין סעדנו בצלו, אוכל נהדר תפריט עשיר ומיוחד ,מחירים סבירים ביותר ביחס לרמת המסעדה שירות ואוירה יוצאים מן הכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/02/11

אכלנו שם בפעם הראשונה ,אוכל נהדר ומפתיע פילה עגל חלב בזביונה ירקות היה מדהים,נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה