נגישות
נגישות

זכרו לבוא רעבים!

מסעדות אכול כפי יכולתך הידועות גם כמסעדות ברזילאיות, הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולריות בישראל. מסעדות אלו מציעות חווית אוכל ייחודית בה ניתן ליהנות ממגוון רחב של בשרים על האש המוגשים ישירות לשולחן שלכם. הנה קצת מידע על מסעדות בשרים אכול כפי יכולתך בישראל:

סגנון צ'ורסקריה: הקונספט של מסעדות בשר אכול כפי יכולתך בישראל שואב השראה מהצ'ורסקאריות הברזילאיות המסורתיות. בסגנון האוכל הזה, המלצרים מסתובבים במסעדה עם שיפודים מסוגים שונים של בשרים על האש. הם פורסים מנות ישירות לצלחת שלך עד שאתה מציין שנמאס לך. כן, זה קורה מתישהו.

מבחר בשר: מסעדות בשר אכול כפי יכולתך בישראל מציעות בדרך כלל מגוון רחב של אפשרויות בשר, כולל בשר בקר, עוף, כבש, ואפילו חזיר. נתחי הבשר יכולים להשתנות ממסעדה למסעדה, אבל האפשרויות הפופולריות כוללות לרוב פריים ריב, סטייק סינטה, נקניקיות, צלעות ועוף.

בר סלטים ותוספות: בנוסף לבשר, במסעדות אלו יש לרוב בר סלטים ותוספות, בהם ניתן למצוא מגוון סלטים, מנות ראשונות, ירקות, רטבים ותוספות שילוו את הארוחה שלכם. זה מאפשר לסועד  המורעב לאזן את הארוחה הבשרית עם עוד כמה טעמים ומרקמים.

תמחור: מסעדות בשרים אכול כפי יכולתך בישראל גובות לרוב מחיר קבוע לאדם, הכולל מנות בשר ללא הגבלה וגישה לבר הסלטים. המחיר עשוי להשתנות בהתאם ליום בשבוע, לשעה ביום ולהצעות או מבצעים נוספים שיהיו למסעדה.

הזמנה: רצוי להזמין מקום, במיוחד בשעות שיא או סופי שבוע, מכיוון שמסעדות אלו עלולות להיות עמוסות. הזמנה מראש מבטיחה שיהיה לכם שולחן ותוכלו ליהנות מחוויית האוכל המלאה (תרתי משמע).

מיקומים: ניתן למצוא מסעדות אכול כפי יכולתך במרכז,  מסעדות אכול כפי יכולתך במרכז בצפון ומסעדות אכול כפי יכולתך תל אביב. זכרו לבוא רעבים! 

מסעדות אכול כפי יכולתך תל אביב

NG

אחת ממסעדות הבשרים הפופולריות בתל אביב היא "NG", הידועה בחוויית האוכל שלה בהשראה ברזילאית. NG מתמחה בהגשת מגוון של בשרים על האש, נתחי בקר כמו סינטה, שקד, צלעות טלה, נקניקיות ועוד. המלצרים עוברים במסעדה עם שיפודי בשרים על האש, פורסים את הבשרים ישירות לצלחת של הסועדים לפי בקשה וממשיכים להביא מגוון טעים עד שאומרים להם סטופ.

ארוחת הברברים של המסעדה עולה כ 370 ש"ח ומציעה חוויה עשירה וטעימה של בשרים ותוספות שונות. הארוחה מתחילה עם לחם הבית וירקות צלויים, ממשיכה עם בשרים מהמעשנת הנעשים בטכניקה מיוחדת שמעניקה להם טעם מיוחד ועשיר, ובסיום הארוחה, יש אפשרות ליהנות מפונדו שוקולד עם פירות העונה, המהווה סיום מתוק ומרענן לארוחה. ליד כל זה אפשר לשתות יין הבית או בירה מהחבית ללא הגבלה. שווה ביותר.

מסעדות אכול כפי יכולתך בצפון

רק בשר, חיפה

מסעדת רק בשר, המכונה גם גן עדן לקרניבורים, היא מסעדה המתמחה בהגשת מנות בשריות מסוגים שונים. המסעדה החיפאית, חלק מרשת מסעדות הכוללות סניפים גם בתל אביב, ובראשון לציון, מציעה תפריט מגוון של מנות בשר טעימות ומשובחות: תוכלו למצוא פה נתחים שונים של כל סוגי הבשר האהובים עליכם, כמו נתחי בשר על הגריל, סטייקים, בשר כבש,  עוף ועוד. לצד כל זה תיהנו ממגוון של יינות איכותיים, שילוו את הארוחה. מחירים -מ 199 שקלים בלבד לזוג ועד 369 ש"ח.

מסעדות אכול כפי יכולתך במרכז

BishiQ - משמר איילון

בישיקיו היא מסעדת בשר המתמחה בבישול בירה איכותית, יישון ועישון של בשרים משובחים בשיטת הכל כלול: בישיקיו מציעים תפריט קבוע הכולל מגוון מנות עם אפשרויות בחירה מגוונות. שיטה זו שמה לה למטרה לספק חווית אוכל נדיבה ומשביעה.

מתי ואיך? בימים שלישי עד חמישי, החל מהשעה 20:00 ועד אחרון הלקוחות, מציעה בישיקיו אפשרות לסעודת הכל כלול ב-225 שקלים לסועד. הארוחה כוללת מבחר של עשרה סלטים, חמש מנות ראשונות ושמונה סוגי בשרים שונים כמו עוף מעושן, שיפודי אנטריקוט, חזה אווז, נתחי טלה, שווארמה עגל, טלה ופיתה עראיס. בנוסף למנות הבשר העיקריות, בישיקיו משלבת בשר גם במנות הראשונות כמו למשל חומוס עם בשר  וקרפצ'יו סינטה בבלסמי מצומצם.

קולומבוס - רעננה

מסעדת הבשרים הכשרה קולומבוס ברעננה מציעה אוכל בשרי כשר למהדרין בשיטת אכול כפי יכולתך. המסעדה נמצאת בקניון עזריאלי במרכז העיר ומספקת חווית אירוח מפנקת באווירה נעימה ומשפחתית.

תפריט המסעדה עשיר ומגוון, ומתחלק למנות ראשונות, עיקריות ותוספות. המנות מוגשות ללא הגבלה, והמחירים הוגנים ומשתלמים - 115 שקלים בלבד לסועד, או ב 100 שקלים בלבד עד השעה 17:00. המסעדה מתחשבת גם בצמחונים וטבעונים ומציעה תפריט מותאם עבורם.

פאפאגאיו - מרינה הרצליה

מסעדת פאפאגאיו היא רשת של מסעדות בשרים ידועה בסגנון שולחן הגריל הברזילאי, ואחת הווותיקות בארץ, אם לא הראשונה שהביאה את הסגנון של אכול כפי יכולתך לישראל. המסעדה מציעה חווית אכילה ייחודית ומפנקת, שמתחילה כשהמלצרים ניגשים עם מנות בשר משובחות וריחניות, היישר מהגרל הברזילאי, ומפנקים את הסועדים בנתחים צלויים נהדרים.

במהלך הארוחה, הלקוחות יכולים לבחור את הבשרים הרצויים מתוך מגוון רחב של אפשרויות, והבשר פשוט ממשיך להגיע עד שהלקוח השבע כבר מפנטז על הקפה והקינוח.

מסעדות אכול כפי יכולתך באילת

קאזה דו ברזיל

מסעדת קאזה דו ברזיל היא מסעדה בשרית בסגנון שולחן הגריל הברזילאי, המכונה גם "שולחן האש" או "שולחן הרודיזיו". המסעדה ממוקמת באילת ומציעה חווית אכילה מיוחדת ומרהיבה.

בקאזה דו ברזיל האורחים נהנים ממגוון עשיר של בשרים, המוצעים על ידי המלצרים שמסתובבים סביב השולחנות במסעדה, וכל לקוח יכול לבחור בכל עת מה שבא לו.

בנוסף לבשר, קאזה דו ברזיל מציעה מגוון תוספות כמו סלטים ופיקנטיות שונות, כדי להשלים את החוויה הגריל בטעמים נוספים

צילום תמונת שער:  פאפאגאיו

מחפשים עוד מסעדות בשר מעולות? הקליקו פה

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
6
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon