נגישות
נגישות

מסעדות אמריקאיות בתל אביב

מסעדות אמריקאיות מציעות מסע קולינרי מענג בין הטעמים המגוונים של המטבח האמריקאי. בין אם אתם במצב רוח לארוחת בוקר דשנה, ברביקיו מעושן, כריכים במעדנייה, המבורגרים עסיסיים או פיצה מעוררת תיאבון, למסעדות המופלאות האלה יש תמיד משהו שיכול לפנק אתכם, ובדיוק ברגע הנכון.

בין אם אתם חושקים בהמבורגר עסיסי, פנקייקים מפנקים עם סוכר בזוק למעלה, ברביקיו טקסני או עוף מטוגן - מסעדות אמריקאיות פה כדי להישאר. הצטרפו אליי כשאנחנו מתעמקים בעולם המטבח האמריקאי בתל אביב, חיפה ואילת - ומגלים כמה מהמסעדות האמריקאיות המובילות והטעימות.

בנדיקט

בנדיקט הוא מוסד אהוב בתל אביב, הידוע בהיצע ארוחות הבוקר והבראנץ' המהמם שלו, ולא משנה מה השעה בחוץ. בנדיקט הוא דיינר בסגנון אמריקאי המגיש תפריט נרחב הכולל פנקייקים אווריריים, ביצים עלומות בצורה מושלמת ומגוון חביתות. עם עיצוב הרטרו והאווירה הידידותית שלו, בנדיקט הוא המקום המומלץ לחוויית ארוחת בוקר אמריקאית דשנה.

צילום: שאטרסטוק

דיקסי בר

דיקסי גריל בר המפורסמת של חיים כהן ממוקמת בשדרות רוטשילד ההומה, ומציעה אווירה תוססת  לסועדים, לצד אוכל מצוין. המסעדה מתמחה במטבח גריל בסגנון אמריקאי, תוך התמקדות בבשרים איכותיים ומנות בעלות טעם. התפריט בדיקסי כולל מגוון של בשרים על האש, כולל סטייקים, המבורגרים, צלעות ועוף. המסעדה מציעה גם מבחר של תוספות מעולות כמו צ'יפס, טבעות בצל וסלט כרוב. העיצוב  של דיקסי גריל בר מעוצב באווירה כפרית וקז'ואלית, ויוצר סביבה נוחה ונעימה. הצוות ידוע בשירות הידידותי והקשוב שלו, המבטיח חווית אוכל נעימה. בנוסף לאוכל המענג שלו, דיקסי מצוייד בבר עשיר עם מגוון רחב של משקאות, לרבות מבחר קוקטיילים, בירות ויינות.

צילום: שאטרסטוק

ויטרינה

ויטרינה היא מעדנייה אופנתית בסגנון אמריקאי המשלבת את מיטב המעדנייה היהודית סטייל ניו יורק, עם טוויסט מודרני. כאן תוכלו להתפנק בכריכי פסטרמה מפונפנים, בייגלים עמוסים כל טוב ועוגות גבינה שמנת עשירות וטעימות להפליא. התפריט כולל גם מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, מה שמבטיח שאף אחד לא ייצא משם רעב.

אמריקה בורגרס

אם מתחשק לכם ברביקיו אמריקאי אותנטי, זה המקום להיות בו. לחובבי ההמבורגרים, אמריקה בורגרס היא גן עדן של קציצות עסיסיות ותוספות יצירתיות. ההמבורגרים ידועים בחומרי הגלם האיכותיים והמגוון הגדול, כולל אלטרנטיבות צמחוניות וטבעוניות. הצוות הידידותי והאווירה הבלתי פורמלית הופכים אותו למקום נהדר לארוחה מהירה ומשביעה.

צילום: שאטרסטוק

פיצה ברוקלין

תתפלאו, אבל פיצה זה לא תמיד איטליה. אם מתחשק לכם פרוסת פיצה אותנטית בסגנון ניו יורק, יש לכם ברוקלין פיצה. הפיצרייה הנעימה הזו מביאה את הטעמים של ברוקלין לתל אביב, ומגישה פיצות מבצק דק עם מגוון תוספות. ממרגריטה קלאסית ועד שילובים יצירתיים, תרגישו שאתם ברחובות ניו יורק.

בלאק בורגר בר

מסעדת "בלאק בורגר בר" היא מסעדה אמריקאית פופולרית בגבעתיים המתמחה בהכנת בורגרים איכותיים ומגוונים. המסעדה מעניקה חווית אוכל בסגנון בר-בורגר, הכוללת בנוסף לבורגרים גם פיצות, סלטים ושתייה מגוונת.

בלאק בורגר בר מציעה תפריט עשיר ומגוון של בורגרים עשויים מבשר בקר איכותי וטרי, המוגשים על גבי לחמניות תפוחות וטריות. ההמבורגרים מגוונים. תוכלו למצוא המבורגרים קלאסיים כמו המבורגר בקר ועד להמבורגרים ייחודיים כמו המבורגר עם גבינה כחולה ופטריות טריות או המבורגר עם חזה עוף צלוי ורוטב ברביקיו.

המסעדה מתעדכנת באופן קבוע ומציעה תפריטים חדשים, כולל גם אופציות צמחוניות וטבעוניות למי שמעוניין. לצד ההמבורגרים, ניתן להזמין פיצות עם מגוון תוספות ורטבים לבחירה.

מסעדות אמריקאיות באילת

בורגרס בר

בורגרס בר היא רשת בורגרים מוכרת בישראל, ואילת אינה יוצאת דופן - גם היא זכתה לסניף שווה. מסעדת בורגרס בר ממוקמת בשדרות התמרים ומציעה תפריט מגוון של המבורגרים, כולל אפשרויות צמחוניות. ההמבורגרים הטעימים שלהם, התוספות הניתנות להתאמה אישית והאווירה הרגועה הופכים אותו לבחירה פופולרית עבור חובבי המבורגרים.

מסעדות אמריקאיות בחיפה

קניבר בורגר

מסעדת קניבר בורגר היא מסעדה אמריקאית המציעה המבורגרים טעימים ואיכותיים. קניבר בורגר מקפידה על איכות המצרכים, ולכן הבשר טרי והמצרכים הטעימים המשמשים להכנת המבורגרים והתוספות נבחרים בקפידה.

לצד ההמבורגרים, בקניבר בורגר יש גם מגוון של תוספות כמו פריסטייקס, חצילים מטוגנים, חצילי ברביקיו ועוד. המסעדה מתאימה גם לצמחונים וטבעונים.

פטוש

פטוש היא מסעדה הממוקמת בשכונת המושבה הגרמנית, ומציעה פיוז'ן של מטבח אמריקאי ומזרח תיכוני. מוסד ייחודי זה משלב את הטעמים של שתי התרבויות, ומגיש מנות כמו המבורגרים שווארמה, עם פלאפל וסלטים בהשראת המזרח התיכון. זוהי אופציה נהדרת עבור אלה שמחפשים טוויסט באוכל האמריקאי המסורתי

כתבה זו נכתבה בשיתוף IA

רוצים לקרוא, לראות תמונות מגרות ולהזמין מקום במסעדות הכי שוות? הקליקו על מסעדות אמריקאיות

צילום תמונת שער:  שאטרסטוק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים



אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon