נגישות
נגישות

איזור ברים צעיר ושוקק

כשאומרים ברים בשוק הכרמל, מדמיינים אולי את בעל דוכן הקבבים העירקי הקשיש מתלבש בחשכת הדוכן שלו, לובש איזו חולצה טרנדית ורץ להוריד כמה דרינקים. אז לא. מתחם שוק הכרמל, שזה רחובות השוק וכמה סימטאות סמוכות, הפך להיות איזור ברים אלגנטי, צעיר, שוקק, חי ותוסס, שמושך אנשים מכל תל אביב והסביבה, ואפילו כאלה שמגיעים במיוחד מרחוק. בשעות הערב כבר אין בעיה של חנייה כמו בשעות היום, ההיצע עשיר ומזמין ואפילו האוכל, שלרוב לא מצטיין במיוחד בברים, הוא ברמה גבוהה פה.

ביר בזאר

הבירבזאר מגדיר את עצמו כ"בית לבירות קראפט ישראליות". המקום מעוצב בצורה צעירה ומזמינה, ולחובבי הבירות מדובר בגן עדן: המקום מציע בירות ממבשלת בירבזאר ועוד המון בירות ממבשלות ישראליות אחרות. בא לכם להתכוונן על האפי האוור? בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-20:00 3 שלישים ב 39 ש"ח. שווה. לחיים.

ביר בזאר. ישכון 36 תל אביב 053-9366237. צילום באדיבות המקום

אלברט 1943

הפאב הססגוני אלברט 1943 נקרא על שם המדען אלברט הופמן, שאתם מכירים בתור הכימאי השוויצרי שגילה את האל אס די בשנת 1943. בהתאם, המקום מעוצב ומתוכנן בהשראת התרבות הפסיכדלית, כולל התפריטים, המנות והמוזיקה. הערך המוסף של אלברט 1943, הוא בכך שהבעלים מגיעים מעולם המסעדנות, שזה אומר שתמצאו במקום אוכל ברמה מאוד גבוהה, כולל פיצות בהכנה עצמית, לאבנה הנרקחת במטבח ועוד.

טוקינג אבאוט הפי - בכל יום בימי השבוע, מהשעה 18:00 ועד 20:30, אתם מוזמנים ליהנות מ- 1 + 1 על האלכוהול, ו20% הנחה על האוכל.

אלברט 1943. יום טוב 29. תל אביב. 050-7620381 צילום באדיבות המקום

נורמן

הנורמן בר הוא בר בן 20 שנה, השני הוותיק בתל אביב. יש בו מגוון בירות בלגיות ולא מעט בירות בוטיק ישראליות. אגב, לא משנה בני כמה אתם, כי בנורמן אפשר למצוא קהל מגוון ביותר - חברה אחרי צבא ולפני / אחרי הטיול הגדול, לצד הרבה מוותיקי הבליינים של תל אביב, בהם גם מפורסמים כמו ערן צור, נטלי עטיה ועוד. המקום מייצר אירועי פואטרי סלאם קבועים בכל יום שני, וסטנדאפ בכל יום רביעי. מה שנקרא, לערבב את האמנות עם הצחוק.

נורמן. הלל הזקן 8 תל אביב. 052-4449554 צילום באדיבות המקום

צ'ירס

הצ'ירס בר הוותיק באלנבי, בר רוק עמוס תמידית באנשים יפים ושמחים, קיים כבר 22 שנה ומהווה אלטרנטיבה לברים הטרנדיים, שכן פה שוררת אווירה קלאסית של מביני עניין.

בצ'ירס תמצאו הרבה מאוד לקוחות קבועים, מגוון בירות ואלכוהול גדול, שולחן פול, והרבה גיטרות. בר רוק כבר אמרנו.

אם בא לכם לשתות הרבה ולקבל חשבון סביר, השתדלו להגיע בשעות ה - happy hour, המציע מחירים מוזלים בכל יום בין השעות 18:00-22:00, וביום שלישי 1+1 על כמעט כל מגוון האלכוהול. שווה.

צ'ירס, אלנבי 56 תל אביב. 053-9375438 צילום באדיבות המקום


המנזר

מוסד תל אביבי ותיק (31 שנה), שיש בו איזה ניחוח ניינטיז מושך, כמו גבר מסוקס שלא הפנים את הנורמות של הגבריות החדשה וממשיך להתהלך כמו בעל הבית. והיי, כמה אנחנו צריכים את זה: הבר הקלאסי, שאפשר לשבת לשתות איזו בירה ולפתח משיכה מינית בריאה לדוש שיושב לידינו, כמו פעם. אגב, מבחינת אוכל המנזר דווקא כמה צעדים לפני כולם, עם תפריט מגוון ואוכל אמיתי ומשובח, שהכי כיף לנשנש ליד הדרינק הנכון, באווירה קצת מוארת מדי בשביל האפלוליות הרוקיסטית שאנחנו עוטים על עצמנו בכניסה.

המנזר, אלנבי 60 תל אביב. 053-9438938

גוגיס פאבליק האוס

גוגיס הוא בר חברתי, ובהתאם מעוצב בצורה צבעונית ושמחה באווירה של סיפורים מהאגדות. השמחה שלכם מן הסתם תתגבר, כשתגלו שגוגי מציע מגוון של 28 בירות מהחבית בשלל טעמים מיוחדים שמתחלפים כל שבוע, ובמחירים סופר שפויים:

17 שקלים לשליש ו20 שקלים לחצי על כל הבירות, ואם תבוא עד 21:00 תהנו מ1+1 על כל הבירות. בנוסף, תוכלו ליהנות גם מפיצות, המבורגרים ואפילו פירות ים וטאפסים, והכל במחירים צנועים שרוצים לעשות שמייח.

גוגיס פאבליק האוס, רמב"ם 14 תל אביב  058-7631111 צילום באדיבות המקום

סלון ברלין

סלון ברלין הוא בר שעובד מצוין בזכות השילוב של צוות מסור, אווירה כייפית, אלכוהול טוב ולא יקר, מוזיקה טובה וקהל לקוחות קבוע. וכשאנחנו אומרים קבוע, אנחנו מתכוונים שאתם צריכים לקוות שיהיה לכם מקום, כיוון שהמקום מלא לגמרי בכל ערב.

אם אתם מסתובבים בכיף בשוק הכרמל, אתם יכולים לקפוץ לסלון ברלין כבר אחרי ארוחת הצהריים לדרינק קייצי כייפי - בסלון ברלין מציע 1+1 על כל האלכוהול כבר משעות הצהריים.

סלון ברלין, נג'ארה 15 תל אביב  052-5643809

בסטה

בר יינות מגניב למדי שמציע גם אוכל מצוין, ובגלל שאפשר לשבת גם בחוץ - הכי מתאים לערבי הקיץ הקלילים בדיוק עכשיו, שיש קצת רוח מדי פעם, ואפשר להדליק סיגריה ולשתות איזה דרינק מרענן. בגזרת האוכל, תוכלו למצוא פה מנות שובביות כמו סרטנים על גריל פחמים, במיה מטוגנת פריכה במעטפת קראנצ'ית, טורטליני קישואים וגבינה, מנות קטנות של דגים וצ׳יראשי סושי. לא יודעים מה זה? תבואו לפה ותטעמו.

בסטה, השומר 4 תל אביב. 03-5169234

שופוני

השם קצת שוויצרי (מלשון להשוויץ, לא מלשון שווייץ) אבל אין ספק שהמקום מרשים מאוד, ומציג לא רק מבחר נאה של משקאות כייפים שבאים בול טוב לקיץ, אלא גם אוכל קליל וטעים שכיף לנשנש ליד.

בין מנות האוכל תמצאו קריספי דג בקארי אדום, שרימפס, סביצ'ה דג ים, רוסטביף שייטל עם בלסמי ופרמזן, עראייס דייגים עם מטבוחה וחציל שרוף ועוד. יש גם מאכלים כבדים יותר כמו המבורגרים למיניהם, למי שצריך לרפד את הקיבה לפני האלכוהול.

אם מתחשק לכם איזה קוקטייל אלגנטי, תוכלו ללגום מרגריטה, קמפרי פסיפלורה ג'ין ותפוזים, ערק עם אשכוליות אדומות, מי ורדים וכוכב אניס - ועוד.

שופוני, סמטת הכרמל 30. 050-9157756

צילום תמונת שער: ביר בזאר

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

בא לכם גם לאכול ולטייל בשוק? בואו תראו איזה מסעדות שוות מחכות לכם בשוק הכרמל

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
4
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon