נגישות
נגישות

כמה פעמים עמדתם יום שלם במטבח כדי להוציא מגוון גדול ומכובד של מנות, שבסופו של דבר יאכלו בתוך כמה דקות, ומה שיישאר לכם זה בעיקר, ובכן, לנקות? כמה פעמים עשיתם את החישוב של עלות המצרכים, שעות העבודה הרבות במטבח, וכל הדברים הקטנים שקניתם ברגע האחרון כי היה חסר לכם פה פלפל שאטה ושם אגוז מוסקט, והגעתם למסקנה שהייתם יכולים לקנות כבר הכל מוכן, וזה היה עולה לכם אותו דבר – מינוס העבודה הקשה? כמה פעמים הרגשתם שזה לא פייר שבערב חג או בבוקר ששי כולם מבלים, מתגנדרים, הולכים למספרה, לים, לבית קפה או סתם נחים, בזמן שאתם עומדים במטבח ומזיעים את נשמתכם?

ובכן, יש פתרון למירמור, לעבודה המתישה ולפומו הקשה שתוקף את כולנו כשאנחנו עובדים במטבח ויודעים שאחרים נהנים: הזמינו אוכל מוכן ממעדניות, הכינו שולחן אוכל להתפאר – ובמקום לעבוד במטבח לכו שבו לשתות קפה מול הים. הרווחתם את זה ביושר. אז איזה מעדניות בתל אביב ישלחו לכם את המנות הכי שוות ומנקרות עיניים, שיהפכו לכם את השולחן לשווה במיוחד? ובואו לא נקפח את המתפנקים ובצדק, אלה שלא מארחים, ובכל זאת בא להם לנשנש איזו פחזנית טובה, איזה סלמון חמוד – גם להם מגיע לדעת על מעדניות מומלצות בתל אביב שיודעות לפנק.

מעדניות מומלצות בתל אביב

רשת דליקטסן 

רשת המעדניות המפורסמת בעלת שש הסניפים בתל אביב, מציעה עושר של מטעמים שאפשר להזמין הביתה, למשרד (למשל לאירוע חגיגי כמו הרמת כוסית) ואפילו לערבי חג הביתה, כשמזמינים אורחים ולא כל כך מתחשק לעמוד ולבשל – ואפילו לאירועי בר מצווה ובת מצווה. הרשת מציעה אוכל מוכן משובח ויוקרתי כמו דגים ופירות ים, וגם מגשי אירוח שווים. למשל, מארז קוקטייל פארטי הכולל 2 מגשי קרוסטיני ופטה כבד, מגש פחזניות מלוחות ממולאות גבינת עיזים, זיתים ועגבניות ומגש פחזניות מלוחות ממולאות גבינה כחולה ופרי. מגשים של כריכי סלמון, גבינות וקרקרים, פירות טריים, מיני בראוניז ועוד.

רשת דליקטסן – סניפי תל אביב

Alma Deli Jaffa

מעדנייה סופר מיוחדת ואלגנטית, המציעה גם מתחם ישיבה נעים מאוד, בפינה ציורית ביפו. אם אתם מטיילים באיזור, שבו לקפה מצוין עם עוגה, כריך או פלטת נקניקים טובה, וקחו הביתה גבינות טובות, יינות, רטבים ומטבלים ועוד. אפשר גם לקנות מארזי פיקניק ולשבת על שפת הים, לצפות בשקיעה ולהרגיש שאתם מככבים בסרט של עצמכם.

פקורינו Pecorino

מה הייתם אומרים על סחוג קאריבי, סחוג תאילנדי, ריבת תאנים-למון גראס אורגנית, ריבת משמש-ג'ינג'ר, סירופ צמחים, לבנה קשיו, ועוד ממרחים מיוחדים שכאלה? פקורינו Pecorino היא מעדנייה שמציעה מטעמים מיוחדים עם השפעות מכל העולם, כמו למשל מוצ'י יפני בשלל טעמים, יינות, רטבים ועוד.

יום טוב דלי

המעדנייה המפורסמת של יום טוב בלווינסקי, מציעה מגשי אירוח מהממים הכוללים נקניקים, דגים, גבינות ועוד, מארזים לפיקניק מפנק הכולל מגש גבינות עם 150 גרם מנצ׳גו, כ-150 גרם קשקבל, כ-100 גרם פלפלים, כ-100 גרם היביסקוסים, כ-150 גרם מיקס זיתים ירוקים ושחורים, חבילת קרקר כוסמין 225 גרם ויין לבן בלנד, ממרחים, סלטים והרבה מנות דלישס לקחת הביתה, כמו עלי גפן, כרוב כבוש, משמשים ממולאים ועוד.

יום טוב דלי

מעדניות אוכל מוכן בתל אביב

רשת מעדניות זסט

הרשת האיכותית עם 4 סניפים בתל אביב, מציעה שילוב של אוכל בריא ומבושל שאפשר וכדאי לקחת הביתה, לאירוח או סתם כי לא מתחשק לבשל – יחד עם המון מעדנים מיוחדים. אם מתחשק לכם לקנות אוכל מוכן, תוכלו למצוא מנות טעימות כמו קרפלך בשר, קישים, רביולי, טורטליני ועוד. בגזרת המעדנים תוכלו להתענג על מוצרים מיוחדים כמו פרח היביסקוס ממולא גבינה, מטבלים משובחים ומיוחדים כמו ממרח ארטישוק עם כמהין, ועוד.  

רשת מעדניות זסט – רשימת סניפים

ליזה מעדנייה ישראלית

מעדניית בוטיק איכותית, שמציעה אוכל חם, טרי וטעים בסגנון ביתי שכולנו כל כך אוהבים. אפשר להגיע ולקחת לארוחת צהריים מוסקה בשר, חציל ממולא, תפוחי אדמה ממולאים בבשר, אורז ועוד. חוץ מאוכל מוכן, המעדנייה מציעה גם  גבינות איכותיות ומיוחדות מכל העולם, ריבות, תבלינים, פסטות, סנדוויצ'ים, יינות ועוד.  חשוב לציין שאם אתם טבעוניים או צמחונים, תוכלו למצוא מענה הן בגזרת המעדנייה והן בגזרת האוכל המוכן. בתיאבון!

ביאטריס, מעדנייה הולנדית

אם בא לכם להרגיש שאתם בחו"ל אפילו רק לכמה שעות, אתם מוזמנים לקפוץ לאחד הסניפים התל אביביים של רשת המעדניות ההולנדית ביאטריס. חוץ מחמאה הולנדית, תוכלו למצוא פה מגוון גדול של סלטים כמו סלט ביצים, סלטי טונה, סלט חצילים ועוד – כל מה שצריך כדי לפתוח את התיאבון. בנוסף תוכלו לרכוש פה גודיז כמו חמאה כמהין, ממרח עגבניות מיובשות, אבן יוגורט, וגם ארוחות שלמות – החל מסוגי דגים (סלמון, הרינג, מטיאס, לקארדה), נקניקים, מגשי גבינות ועוד. 

ביאטריס, מעדנייה הולנדית
צילום: שאטרסטוק

ויוידה – מעדנייה טבעונית

קונדיטוריה ומעדנייה המציעה שלל קינוחים ומנות משובחות על בסיס טבעוני בלבד, סדנאות ואפילו ספר מתכונים. בויוידה תוכלו לרכוש מארזים לארוחת בוקר מפנקת, עוגות, קינוחים בצנצנת או זוגיים, תבשילים על בסיס ירקות, מארזים מתוקים ועוד – והכל כאמור טבעוני. פתרון מעולה לאנשים שמחפשים פתרונות טבעיים וטעימים, אנשים שמארחים אורחים טבעוניים וכו'.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
4
פחות אהבתי
3

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon