נגישות
נגישות

משחקי השף – קרבות המטבח מתחילים

מה האסטרטגיה של זוגות השופטים? מי המתמודדים הכי מסקרנים ואיזו קבוצה תנצח? קבלו את כל הספקולציות והמטעמים בתבשיל של הבוחשת, שלא חסה ולא כרוב

הבוחשת בקדרה חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 20/11/2022, 12:31
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יוסי שטרית במשחקי השף

שהחיינו והגיענו לזמן הזה! סוף סוף, לאחר אודישנים מורטי עצבים וסבלנות שנמשכו כחודשיים - (האומנם חודשיים? כי בפרק הראשון הבוחשת הלכה לברית ואילו בפרק ששודר אתמול הבוחשת הבחינה שלתינוק כבר יש זיפים וצו גיוס) - התחילה העונה האמיתית של 'משחקי השף' עונה 6, עם 18 מתחרים מעניינים ומסקרנים וניצוצות של קרבות אגו בין השופטים. המתחרים מביאים למסך שעטנז מעניין (ומאוד מפתיע. את מי שמעולם לא ראה תוכנית ריאליטי. או טלוויזיה בכלל) של החברה הישראלית. יש ביניהם שפים, סו שפים וכנראה גם כמה מלצרים שהצליחו להסתנן אבל היי, מה שבטוח זה שלכולם יש רעל בעיניים וכורכום בנשמה והם מתים כבר לבשל, בשונה מהבוחשת שרק רוצה שיסלקו אותה מהמטבח וישלחו אותה להוריד כמה דרינקים בסיישל.

אז... קחו נשימה ותתכוננו לצלול בתוך בחישה רצינית של נבואה שאולי תגשים את עצמה.

 הגרניטים האמיתיים. צילום מסך: רשת 13

מה היה לנו כאן ומה התחזית של הבוחשת?

בפרק הראשון של קרבות המטבח המתמודדים התבקשו לעשות סרוויס של ארוחה שלמה הכוללת מנת פתיחה, מנה עיקרית וקינוח המבוססים על אספרגוס, כשבכל עשר דק' שני השופטים בחרו באחד המתמודדים. קשה להכחיש ששררה שם אווירה של יום ראשון בבקו"ם, כולל כנראה איזה ריח מסתורי של גרביים מעופשות / גבינה שנשארה בחוץ יותר מדי זמן. למעשה, למעט רב סמל אסף גרניט שהיה בטוח בעצמו ומפוקס כהרגלו, יתר השופטים והמתמודדים הסתובבו כמו סביבון בחג הלא נכון. רזי היה מחובר לקלסר שלו ורשם שם לפרטי פרטים את המתכונים, המצרכים ומי עושה מה. הוא הודה שהוא מאוד מתרגש, וחיבק את המתמודדת זיו מאיר שקרסה לתך עצמה כמו המלבי שהכינה מרב לחץ. תמר התרגשה כמו ילדה שקיבלה בארבי לראשונה בחייה ותומר, המקבילה של אסף, הסתובב בזחיחות ויעילות, מחפש למי להציק וגם מוצא. בסופו של דבר, אנשי הנבחרת האפורה ניצחו ובגדול. הבוחשת קיוותה שגרניט יבעט באיזה קיר ורז ירשום בקלסר שלו הערת משמעת וילך למנהלת מירי בוהדנה כדי להשתנקר על גרניט. אולי בפרק הבא.

מאחר וזה היום הראשון בבקו"ם כולם היו מנומסים, אבל הבוחשת עוד צופה קרבות אגו לא קטנים בין השופטים שחולקו ע"פ התאמה אבל גם כדי לספק לנו רגעי רייטינג משובחים.

 איזה לחץ. צילום מסך: רשת 13

מה הבוחשת חושבת על זוגות השופטים?

הבוחשת בקדירה מרגישה תותחית על - היא צפתה מראש את חלוקת תיבת נוח הקולינרית של צוותי השופטים;

הזוג האדום - מושיק רוט חבר לתמר כהן צדק, זיווג שכאילו 'מכתוב' מלמעלה בגלל ששניהם אליטיסטים, אוהבים 'פיין דיינינג' וכל מיני סוגי מוס וחלמונים חיים שאינם משאת נפשה של הבוחשת. לדברי תמר, הם השילוב המנצח. טוב, לא ציפינו שהיא תגיד "אוי מאי גאד, איזה לוזרים אנחנו". היא אף מציינת כמה שניהם אוהבים מטבח עילי וארטיזנל (למי מכם שמבין את משמעות המילה).

הזוג השחור – אסף גרניט ורז רהב, נראים ממש כמו שילוב של גורו רגזן וחניך מרצה שמסתובב באדיקות עם קלסר הסיכומים שלו ורץ ממקום למקום כמו מצטיין פלוגתי. רז מפרגן לגרניט על כך שמאוד נעים לעבוד אתו וגרניט עונה לו שיש מלא אנשים שיחלקו עליו. כאמור רק התחלנו, אז עוד חזון למועד, ורזי עוד עלול לחטוף קריזה מטורפת, לצאת מכליו,

להשתגע - ולכתוב הערה לא מנומסת בקלסרו.

רזי טוען שהוא מנהל גרוע, וגרניט - שאמור להגיד לו "לא, מה פתאום, אתה מנהל מצוין" - מוצא שזה הרגע הנכון לעוף על עצמו וכמה שהוא עצמו כן מוצלח.

הזוג האפור – יוסי שטרית ותומר אגאי הם זוג שעל פניו נדמה כאילו הולכים לטרוף יחד את העונה הזו. השניים אפילו 'עושים דאחקה' על כך שיש כאן חיבור מטורף ומנצח. כאן יש תפנית מפתיעה בעלילה, שכן שטרית מתחיל במפתיע לנאום על היחסים ביניהם ומספר כמה שהקריירות שלהם תמיד חופפות.

הנבחרת האדומה – קבלו את מצעד השמות הכי מוזרים

לבוחשת יש תחושה שהנבחרת האדומה לוקטה ע"פ שמות. תמר ומושיק חשבו למי מהמתמודדים יש את השם הכי מוזר ובלתי קריא ובחרו בו בתקווה שכשמו כך מאכליו.

אסטרטגיה: מושיק כדרכו בוחר לנבחרת את העדינים, הרציניים וחמורי סבר, כאלה שתמיד עשו את סיכומי השיעור הכי טובים ומצטיינים בכל אשר יגעו בו, כולל מזיגת כוס יין וגריבת גרביים – הכל ישר, מהוקצע, מגוהץ ויוקרתי.

אביב איכהולץ – המתמודד הראשון בנבחרת שתקתק את בסיס הארוחה במשימה הראשונה במקצועיות מרשימה. ברברה צליל – אבי עם הקעקועים המגניבים, כפיר ינין שנבחר בין האחרונים ונותר עם אגו פגוע ורצון להוכיח לכולם מאיפה משתין הדג והוא אכן הוכיח, כי בשנייה שנכנס לפריים החל לנהל את כולם. מיה אורן שכזכור התנהלה עם בלאגן וסחרחורת וכמעט לא הגישה מנה אבל בסוף נתנה חיוך וזוג עיינים כחולות ושבתה את לב השופטים. קרן אופק לוזון, מקצוענית ורצינית שפישלה בתחרות הראשונה כששכחה לקמח את שקדי העגל, ואז גם שכחה להוציא אותם מהטאבון בזמן. מושיק ממש כועס, ומאחורי גבה אומר שאין לו בעיה לסלוח, אבל לא כשיש מצב של טעות אחרי טעות. תכלס הבנו שלא כדאי לקרן לעשות עוד טעות אחרי הטעות. המתמודדת האחרונה בקבוצת האדומים היא הנסיכה סיסי, סליחה רות פון שטראוס. מתמודדת עם שם של נצר לשושלת אצילים שהגיעה לכאן כדי ללמוד את רזיי מאכלי היוקרה ולהוכיח לעצמה שהיא הרבה יותר מ'פון שטרוסן'...

הנבחרת השחורה - פמיניזם של בשלניות

לא ברור מה קרה לגרניט שתמיד היה בוחר על ההתחלה את התותחים הכבדים, וכעת הוא עובר ריכוך מסויים (אולי בזכות רזי?) ובוחר גם את מי שאינו בהכרח A LIST, כשהאסטרטגיה שלו היא פמיניזם נטו. לא ברור למה השניים בוחרים כמעט רק נשים ולא בהכרח את החזקות ביותר, אבל כנראה שהם מאמינים בכוח הנשי שיביא את הניצחון, או שזו פשוט חנופה לטרנד הנשים שכובש את נטפליקס וכל הפריים טיים.

תום לוי התותח נבחר ראשון ובתך שניות הוא מתקתק כל מה שצריך להמשך המשימה ועושה זאת היטב ובנעימות רבה. אחריו נבחרת ליאור שבא שמבשלת ביעילות ועדינות, אליה מצטרפות איה ג'ומעה המתוקה להפליא שפשוט כייף לראות אותה כי היא חיובית וחייכנית ואולי נגלה שהיא גם מקצועית ופריאל שבו הזכורה ממנת הקריוטוש-על-מערוך הבלתי נשכחת.  זיו מאיר נבחרה בשל היותה קונדיטורית אך אכזבה את גרניט בגלל משימת המלבי. זיו לא התחברה ולא ממש הבינה מה רוצים ממנה כעת, כשאין לה בצק בין הידיים, וגרניט חושש שזיו לא הייתה הבחירה הכי טובה שיש.

זהר ששון – הבוחשת חייבת לומר שזהר היא סוג של דואליות קולינרית, מצד אחד היא מפגינה חוסר ביטחון מטריד ומרגיז ואומרת בכל רגע נתון כמה שהיא לא טובה מספיק ו"לא מבינה מה קורה כאן", מצד שני היא מודעת היטב למה קורה כאן ועוד תספק לנו רגעים רבים של 'דמעות תנין' מפוברקות.

 מתנשאים קלות? צילום מסך: רשת 13

הנבחרת האפורה - כל המגניבים, החתיכים ו'הגרניטים'

הבוחשת מפרגנת לשטרית & תומר שבחרו את הנבחרת הכי מגניבה כאן, ארסנל שלם של גברים ואישה אחת שנראים כמו ההרכב הנכון לטיול של אחרי צבא בהודו מלא צינגלה ו'שורום זורום'. כולם מחייכים, כולם אופטימיים, וחלקם הגיעו היישר מקבוצת 'מחניודה' של גרניט ומכאן שמם 'הגרניטים'. האסטרטגיה  של שטרית למוד הקרבות היא מאוד ברורה: לנצח את גרניט ע"י גרניט. לבחור את כל יוצאי/עובדי מחניודה כדי לנצח את גרניט מבפנים. ככל שיהיו יותר 'גרניטים' במחנה כך הם יקטפו יותר צלחות אפורות. ראשון נבחר גיא רוזמרין המתמודד עם השם הכי קולינרי שיש ומתקתק את הכל בצניעות ויעילות. אחריו מגיעים עדן פרויימוביץ' ומשה סיבוני שזכור היטב לבוחשת כמי שעזר לכולם והיה סופר נחמד במיונים ועל כך שאפו ענק.

אסף אטיאס הידוע בכינוי 'חצי' הוא מותק של בנאדם, שאוהב לעזור ומשלב צניעות ומקצועיות. בסוף מגיעים ה'מגה' אופטימיים שנראים כאילו ג'וינט שולט להם בשכל, אביב אלבו וחי צארום, שהם בעייני התבלין הכי נכון בתכנית ובחיים. תמיד עם חיוך, תמיד עם הכלה ותמיד מוצאים את הטוב שבסיטואציה. מספיק חיוך אחד של צארום כדי להמיס את כל המנחוס היומי. הבוחשת מעט מאוהבת, וזה לא קרה לה מהאייטיז.

משחקי השף

שורה תחתונה  - העונה החלה, הסינרים חולקו, הנבחרות יצאו לדרך והחלו בניצנים ראשונים של התגבשות. השופטים לומדים להכיר זה את זה (ואת זו) ואת גבולות הגזרה שלהם וממש כמו בבישול, כל המצרכים כבר הוכנסו לסיר המבעבע. כל שנותר הוא לראות איך יצא הציר. הבוחשת מריחה ציר עמוס תבלינים, טעמים ועוד הרבה בלאגן ובעיטות של המפסידים...

 כל הטורים של הבוחשת>>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
בואו לאכול איתי עונה 7 - פרק פתיחה