נגישות
נגישות

'הבוחשת בקדירה', נרגשת ונרעשת, להכריז על שובה של תכנית הריאליטי המצליחה והמרעיבה 'בואו לאכול איתי' בהנחייתו של שי אביבי, חוזרת לעונה נוספת שמתחילה ממש עכשיו! החל מהשבוע, תוכלו לשוב ולצפות בעונה השביעית של 'בואו לאכול איתי' - סדרת קאלט קולינרית, שכמספקת למסך ארסנל שלם של מתמודדים ומתמודדות שיפחידו את הצלחות, יגרמו לנהר של דמעות ויהפכו גם את העגבניות החתיכות שבחבורה, למתוסבכות.

בתוכנית מתמודדים 25 בשלנים, או במילים אחרות, 25 כאלה ששואפים להיות בשלנים עם פנטזיה של שף, יוהרה של תרנגול וביצועים של שהיד בתחילת דרכו. כל אחד מהם יארח את המתמודדים לארוחה כשרה מעשה ידיו, כי יתברכו ויתברך ואינשאללה יברך גם אותנו, ארוחה שכוללת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח, שבסיומה המתמודדים יעניקו ציונים האחד לשני. וכמובן כמו בכל עונה, שי אביבי המלך, יתווך לנו בקריינות שלו, את מיטב הסופרלטיבים על המתמודדים השונים, הערות גסטרונומיות ושפע דברי קישור, שיחברו בין הצופים למתרחש על המסך, בין מוחם של מתמודדים לסקרנותם של צופים, בין סצנות מיותרות והיגיון מבואס. אז... מוכנים למתמודדים שיכינו את הארוחות הכי טעימות, מפדחות, מצחיקות ומצטיינות ויקבלו ציון סודי שיטיס את הזוכים לחופשה באירופה ואת הבוחשת לשיפודים של חזי?

צילום מסך: מתוך התוכנית

אז מי בתפריט של פרק הפתיחה?

השבוע בפרק הפתיחה, תמצאו את חמשת המופלאים, שאילו לא היה קונספט טלוויזיוני שכזה לעולם לא היו מוצאים עצמם בכפיפה אחת, למעט קבוצת תמיכה של 'אכלנים חינמיים'. צעירון חתיכון וג'ינג'י בשם לירון, נשוי טרי ומלא אופטימיות (בגלל שהוא נשוי טרי) נבחר להיות השף הראשון ולארח את ארבעת 'הקוקוריקות' הרעבות. הוא מעיד על עצמו שהוא מובטל, שטחי, שלוקח את החיים בסבבה וכולנו יודעים כמה שהוא מקווה שבסיום הפרק הוא יקבל טלפון מגרניט וסינר מאהרוני – הבוחשת מחכה לטלפון כבר כמה שנים טובות, את הסינר היא נאלצה לרכוש באיקאה. ואם שאלתם עצמכם איך ייתכן שמובטל כזה, שמעיד על עצמו שהוא 'נמצא בין עבודות' מתחזק ג'יפ מגניב, יוצא לטיולים וחי את החיים? וכמובן שהוא גם פותח בקרוב פוד-טראק אולי מהכסף של אבא, של חמתו או של הקונספט 'המסעדה הבאה'?

ומי בא לסעוד – 2 טבעונים, 2 דברניות ורסטות מורעבות

לביתו של המובטל הגיעו כאמור, ארבע 'קוקוריקות'; רחלי מכפר סבא, קוסמטיקאית, נשואה+3 שלדבריה תמיד אומרת את האמת בפנים, מספרת לנו כמה היא מרכלת עם כל הלקוחות ועל כולן ויודעת את כל סודות העיר כפ"ס. אין ספק, אחת הערים המעניינות בארץ. חנה הגרושה מכפר יונה, מעידה על עצמה שהיא 'חנה שלא נחה' – מכפר יונה, שמעניקה המון עצות על זוגיות, אומרת כמה שהיא מקבלת הרבה הצעות מגברים ('הבוחשת' מאמינה לה כמובן) ואף מספקת את אחת הקלישאות הידועות של: 'גברים פוחדים עם נשים עם עוצמה', שזה בעצם תירוץ של נשים מכוערות. חנה הולכת למפגשי שירה, כי היא גם משוררת, כי היא הייתה גננת ועושה זומבה, שלדבריה לא מורידה שומנים אבל עושה טוב לנשמה – ושוב, תירוץ של נשים.... שלי סיינשין מרעננה– מרב שהיא עפה על יש היא, החליטה שייקרא שמה בישראל 'סנשיין' ומשרד הפנים זרם עם היציאה, היא רווקה שלא מתביישת להצהיר שהיא מחפשת חתן על פלומבה, סה"כ דמות חיובית, עם מבטא אמריקאי ויותר מדי התרגשות מציפורים מצייצות ונקווה שלא מגברים מצייצים (פחות...). עמית משדה חמד, גבר הראסטות, שנראה כמו האח הפחות מוצלח של עידן רייכל והוא למעשה 'אוכל חינם' כמקצוע. הוא עובד 'פה ושם', טבעוני עם מיליון אג'נדות מעיקות, מספר כמה שהוא עושה טוב לאנשים ולא למספרות, לפני כמה שנים הוא החליט שאין טעם לקנות אוכל אז הוא פשוט אוסף אוכל מפח הזבל ומצמיח 17 שנים של ראסטות, שמתות ללכת לאיזו מסעדה שווה. הוא אומר על עצמו שהוא 'מולטימיליונר של חוויות' וה'בוחשת' חשה כמה שהיא ענייה בבנק, אבל מולטימיליונרית של שטויות ובקרוב היא מצמיחה ראסטות, אוכלת סייטן ויום אח"כ קופצת לירקון.

מה בתפריט? (רמז: הרבה 'אוכלי חינם')

לירון התעלה על עצמו עם תפריט יענו ישראלי וזורם, של מנה ראשונה - סיגר במילוי דג עם סלטון פרש - שרי, סומק וירוקים טריים, כיאה לשמם 'פרש' ולטבעוניים סיגר עם גמבה בפנים. למנה עיקרית, חתיכי מגיש פיתה עם שווארמה לנורמטיביים, פיתה עם שווארמה סייטן ופטריות לטבעוניים, לצד צ'יפס ג'ינג'י שזה בעצם צ'יפס מבטטה, עם יוהרה של הגרים ביהוד.

לירון מספר על בניית השיפוד שהוא בונה משומן טלה ומסביר לנו איך הטעם הוא בשומן – נתון ששווה לו להפיץ למיליוני נשים שמנות וגברים מחפיצים שיחלקו עליו. שיפודי הטבעוניים עשויים מפטריות וסייטן וכרוב שנרצח כמה דקות קודם 'בדמי ימיו', לצד צ'יפס בטטה ולקינוח מובטלון הכין קראמבל תות עם קצפת – כמה פשוט וככה אין מה לכתוב עליו.

לירון 'מלקק' לאורחות והופך את עמית לאח

שלי המורעבת מגיעה ראשונה, חנוטה בחליפה וורודה ונראית כמו בזוקה שנדבקה לעקב בזמן הליכה בדיזנגוף. לירון מחמיא לה על המראה שלה, היא מנסה לשבור קרח ואומרת לו בקריצה שהוא 'נראה כמו בייבי' וכמעט עפה עליו ונעצרה בגלל נוכחות המצלמות ואשתו שעופפה מעל המטבח. חנה מכפר יונה מגיעה בששון ולירון מחניף לה על האור שהיא הביאה איתה, עד שהיא מוצאת רדיו באחד החדרים ומתרגשת כמו ילדה בת 5 שגילתה שנעלמה לה אפליקציה בנייד.

רחלי מכפ"ס מגיעה במלוא העידון והשכל, כדי לעשות לעמית הראסטמן, תספורת וזיפים וכולם לוגמים אוזו עם אשכוליות אדומות ו'חלי' מראה לנו את ראשית האינטלקטל שלה, עד שעמית נכנס ולירון קורא לו 'אח' ועדיין לא מבין שלפעמים עדיף להיות בן יחיד.

המנה הראשונה מוגשת וכולם 'עפים' עליה - רחלי אומרת שהסלטון פרשי היה באמת 'פרשי', עמית מבסוט מ'הבחינם' ושלי אומרת שהיא רצתה יותר מזה ובעצם כולנו יודעים שהיא רצתה קצת יותר מכל גבר שהיה שם, עם קצת פחות ראסטות כמובן.

צילום מסך: מתוך התוכנית

למה שלי לא מצאה חתן?

על רקע בליסת הסירים, עולה סוגייה חשובה: למה שלי לא מוצאת חתן? חנה מנחשת מי מהנוכחים הוא טבעוני ע"פ מידת הרזון שלו ולמעשה מביאה שפיץ לשלי כשלדבריה היא לא נראית טבעונית, לנו הקהל היא מגלה ששלי שמנה וכמה זה מוזר כי אחרי הכל היא טבעונית. כדי לנקות את השולחן, חנה מתחנפת ואומרת לשלי כמה שהיא יפה, דקה אחרי שתכלס קראה לה שמנמונת (כי טבעונים לרוב רזים), רחלי אומרת לה שהיא מהממת ורוצה לעשות לה שפם וגבות ושלי מנצלת את רגעי התהילה הספורים, כדי להבהיר כמה שהיא רווקה. היא גם מעידה על עצמה שהיא יוצאת עם כולם, גם אם לא טבעוניים, אז גברים יקרים – יש לכם עוד סיכוי לקצת סנשיין בחיים.  ואז, אם כל זה לא מספיק, 'חלי' שלנו מביאה 'יציאה של החיים', כשהיא אומרת לנו על שלי ש'בגיל הזה רק הפצועים נשארים' ולפי התאוריה שלה הבוחשת חיה בשדה קרב.

המנה העיקרית של פיתה עם שווארמה, מוגשת לצד צ'יפס ג'ינג'י ומשאירה את כולם מעט משועממים – שלי אומרת שהצ'יפס היה קר, רחלי עפה על השווארמה, חנה שותקת כי טעים לה, עמית אומר שהטעם מיוחד ומתובל טוב והוא מבסוט לאללה שהכל בחינם ורחלי אומרת שזה טעים ואנחנו מאמינים לה.

למה עמית לא רוצה להביא ילדים?

תוך כדי לעיסת השווארמה החבורה מנסה להבין מה המקצוע של עמית? בגלל הראסטות וה'אוסול' כולם מניחים שהוא אומן, יוצר, שחקן, אבל תכלס, כולנו יודעים שהוא לא כאן ולא שם, הוא מחסנאי בהפקות ויש לו זמן רב לשוטטות בין פחי זבל וליקוט חינמי של התפריט היומי. רחלי שואלת אותו, אם הוא אוהב נשים ומנסה לשכנע אותו אולי להיות בזוגיות רבת משתתפים ולהביא ילד. עמית בשלו, הוא אומר כמה שהוא לא רוצה להביא ילדים לעולם המטורף הזה, כי הוא לא רוצה לדאוג לו וה'בוחשת' חושבת שעמית הוא פספוס הורי גדול, כי הרי פעילות של ילד ואבא שמחפשים אוכל בזבל ביוזמתו של אבא, היא יופי של גיבוש, ילדים 'חולים' על זבל וכל התוצרים שלו. שלי אף מוצאת את הפרצה הנכונה, כדי להצהיר לכולנו כמה שהיא רוצה ילדים וכמה שהביוץ עושה אותה זוהרת – את הגברים, אגב, פחות, הביוץ מרחיק אותם כמו ריחו של שום מפיו של רומני. עצה לשלי – שחררי מביוץ בדייט הבא שלך!

שיחות על עוף ומיגרנה לעמית ושלי הטבעוניים

בפרק הזה חייבת להיות כתובית אזהרה לצופים הטבעוניים, כי יש כאן שיר הלל לתאוות הבשרים של 'חלי', שמדברת דקות ארוכות על יחסיה עם הקצב. היא אוהבת בשר, פרה נשחתת ועוף, קונה עגל חלב ועוצמת עיניים על עינויי החיה, למרות שהיא מבטיחה לכולנו, כמה שהיא מבינה את הטבעונים. עמית, בתור אחד שעושה שלום במרומיו, מרגיע אותנו ואומר שהוא שמתישהו האסימון ייפול ורחלי תהיה טבעונית, 'הבוחשת' אומרת שהסיכוי שרחלי תהיה טבעונית, שווה ערך לסיכוי שעמית יסתפר ויוריד את הראסטות המלוכלכות. לאחר דיון העוף, כולם קמים ורוקדים למוסיקה יוונית של אריק איינשטיין ועמית שוכח את המילה 'פיזזה', רחלי מפילה פצצה כשהיא אומרת שהיא אשכנזייה רומניה והבוחשת קצת מודאגת, כי עד כה הייתה גאוות יחידה בעדה. קינוח התותים/קצפת, מותיר שיממון גדול בקרב הסועדים ושלי אומרת כמה שהיא לא מתחברת למתוק, הצהרה השמורה לכאלה שמכורים למתוק אבל משחקים אותה 'קוקטית'.

צילום מסך: מתוך התוכנית

סיכומון על לירון

לירון קיבל ציונים לא רעים; עמית העניק לו 7, שזו חוצפה ביחס לזה שהוא ניצל מעוד ארוחת אשפתות, רחלי נתנה לו 8, למרות שהאוכל הוגש יפה קוסמטית, שלי נתנה לו 8, שזה לא ממש יפה כי הרי היא קיבלה כאן טיפים של 'הלייף' על זוגיות וטבעונות, אבל אולי יום אחד ייפול לה האסימון של רחלי וחנה, אחרי כל החפירות והרדיו שהיא 'הרימה' לו מהחדר, נתנה לו רק 8, מה שאומר שלא כל המחמיא באמת יחמיא בציון ולא כל המלרלר ילרלר לך 10, בסה"כ לירון קיבל 31 נקודות.

'הבוחשת' נותרה סקרנית ועם טעם של ראסטה – כמה פחים עמית יאכל? כמה בחורים שלי תבריח? כמה לקוחות יפקידו סודותיהם בפיה של רחלי וכמה בעלים היו לחנה?

זאת ועוד, בעונה החדה של 'בואו לאכול איתי' (מהפח).

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
7
פחות אהבתי
0
Newsletter Icon