נגישות
נגישות

משחקי השף – השופטים מתחממים בפרק האודישנים האחרון

החתונה והגירושים של גרניט, ההפתעה של רז, ההודית בעלת ששת הסכינים והרגעים הבלתי נשכחים – הכל מהכל בפרקי האודישנים האחרונים עם השופטים שמתכוננים לקרב

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 07/11/2022, 12:31
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במזל טוב ומברוק ענק שלב האודישנים של עונת 'משחקי השף' הגיע לסיומו והבוחשת בקדירה מרוצה כמו שישליק על הפחם הנכון. אחרי עשרות מתמודדים, אודישנים ומנות מרשימות לצד פדיחות מבושלות - חברי הנבחרת כבר נראים באופק עם 17 מתמודדים שקיבלו 6 סכינים ועברו אוטומטית למחנה האימונים, ועוד כמה עשרות שאולי לא יצליחו להגיע לשם וינופו בדרך כמו תולעים מתך קמח. אבל דבר אחד בטוח,  השופטים שהתקלפו מולנו כבצל בחודשיים האחרונים קורמים עור וגידים ומתחברים למי שהם, לתחרות לאגו ולחדוות הניצחון. ממש בקרוב שרוולים יופשלו והקרבות יתחילו, בין המתמודדים בין השופטים ובין הבוחשת למשולש הפיצה הבא. האמת ששטרית סיכם את זה מושלם באומרו: 'ווא עלייה' על כולנו!

הצעירות הרגישות והמפתיעות

שתי נשים מתוקות להפליא הפתיעו את השופטים ואת הבוחשת כשמאחורי מתיקותן הן מסתירות כשרון בישול מטורף ונטול יומרות. זיו מאיר, שטוענת שהיא נשואה למיקסר כמו שהבוחשת נשואה למקרר, מאוהבת בבצקים, אך בתכל'ס מכינה סנדוויץ' מפנק של שניצל, לדבריה זו  מנה ולחמנייה שבאות היישר מהלב.. תמר, מושיק, תומר וגרניט העבירו אותה וטענו שהיה כאן ביס מצוין ופניה של זיו קרנו מזיו כי היא הבינה שכשאתה אותנטי לרגשות שלך זה תמיד עובד! כזו היא גם שרית מלכה פפי שחוץ מהשם המגניב והאחים החתיכים שליוו אותה היא הכינה טוסטדה שקדי עגל, מנה שהיא השראה ממסעדת 'היבה' של שטרית שם היא עבדה עד לאחרונה. רז טוען שיש לביס ארכיטקטורה מושלמת ומעביר אותה לשלב הבא יחד עם מושיק, תמר, רז גרניט ותומר – ובכך שרית מלכה תמשיך להיות מלכת המטבח ולבנות בתים משודרגים עם ארכיטקטורה מנצחת בפה.

זיו מאיר. צילום מסך מתוך "רשת 13".

על פוסט טראומה בצל האימה והילד הקטן שהציל את המשפחה

טל ברנשטיין היא קונדיטורית מהבית שמכינה לשופטים קינוח יפיפה של פאי לימון מפורק עם קולי תות שמעורר סערה בקרב השופטים שמתדיינים על המרנג – ומכאן התעורר לו ויכוח בין תומר, מושיק ורז שטוענים שיש כישלון בקינוח והבוחשת מודה שהיא מעולם לא שמעה דיון כזה ארוך על מרנג ורוטב. חייה של טל השתנו כאחת כשבגיל 23 ישבה בשרונה בזמן הפיגוע וקיבלה פוסט טראומה איומה, ליבה של הבוחשת איתך. שטרית, תומר, תמר, גרניט העבירו וטל לשמחת הבוחשת עלתה שלב אחד קדימה ומנעה מכולנו פוסט טראומה של עצבים.  טל בויקו, שף על יאכטה, היה ילד בעייתי מאוד שספג עשרות תלונות על התנהגות ולאחר שהוריו התגרשו האבא נעלם מהתמונה. המשפחה נכנסה לקשיים כלכליים, ההוצאה לפועל התדפקה על דלת ביתם, מגיל 12 אימו פשוט עדכנה אותו שאין לה כסף וטל החליט ללמוד בתדמור ולעבוד בשאר הימים וככה הציל את המשפחה. הכח המניע של טל הוא לא לחזור ולהיות רעב והוא כבש את השופטים ואת הבוחשת בכנות ובצניעות שלו וכולם למעט תומר העניקו לו סכין ובצדק.

המתמודד שכבש את הבוחשת בלי לספק סיפור סוחט דמעות

הבוחשת תמיד מקטרת על כך שכל המתמודדים מגיעים לריאליטי כשיש להם סיור מוכן מראש על הילדות, הקשיים, המסכנות שלהם ולא ממש ברור מה אמיתי ומה מיועד לפריים טיים כדי לזכות באהדת הקהל. אביב אלבו הופיע נטול כל סיפור קשה ומעורר דמעות, הוא פשוט חולם להביא קולינריה תורכית ברמה גבוהה ומודה שהוא רגיל לחלוטין ולא מביא עמו סיפור מרגש. תודה רבה אביב וכן ירבו כמוך! אביב עבד בכמה מסעדות נבחרות אך בחר לנטוש את הקריירה לטובת תפקידו כאבא מצטיין וכשף פרטי. בסופו של דבר האמינות שלו השתלמה כשלמעט תמר וגרניט הוא קטף 4 סכינים. אביב נוסף הוא אביב איכהולץ שמכין קרפלעך עם המון בצל מטוגן ורוטב שרק מלהביט בו בא לקפוץ פנימה לפלזמה אלא שאביב שם מלא מלח טעות שכמעט ועלתה לו בהדחה. אביב עובד במסעדת 'צמח', של גרניט שמפרגן לו על הלבוש שלו בשעה שאביב מגלה לנו שהוא עבד אצל אסף חודשיים ואז קרס לתך עצמו כי לא הצליח לעמוד בזה. רז ותמר לא מעבירים, אף ארבעת השופטים האחרים כן ונקווה שאביב יעמוד בזה. גם המתמודדת סרנדה דילבסקי שהגיעה אלינו מצפון הודו באה עם סיפור מעניין אך לא דביק של עולה חדשה שאומצה לחלוטין ע"י ההורים של בעלה שתומכים בה וגם השופטים שמרוצים מהמנה תומכים בה ומעניקים לה 6 סכינים.

אביב איכהולץ. צילום מסך מתוך "רשת 13".

הדיכאון של גרניט והאינסטוש של רזי

גרניט חשף בפנינו הפרק את תקופת הדיכאון שלו בתקופת הגירושים הוא מספר כי בעקבות הגירושים הוא לא תפקד, בילה ימים במיטה, לא בישל ולא הלך למסעדות שלו ומי שעבד במקומו היו חבריו הנאמנים מקבוצת 'מחנה' שסייעו לו לעבור את הימים הקשים. ומהימים הקשים של אסף לסטוריז המפרגנים של רז שמקבל ביקורות נפלאות על המסעדה שלו ואת חברו הטוב השף יניב גור אריה. יניב הוא אחד השפים המוכרים והמוערכים בארץ עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה והוא בא במיוחד לעשות הפתעה לרזי, מנה המשלבת בין  ריזוטו שיבולת שועל, חוטמית זיפנית ממולאת בדג מנה שגרמה לכל השופטים להרים את הקלוש ולהתבאס עם הגילוי שיניב לא יתחרה בקבוצה שלהם.

מי לבש קצר בחתונה של גרניט, מי היה הנהג ומי עשה קלוז'ר עם אסף

אנחנו תמיד נהנים לקבל פרטים צהובים הנוגעים לחייו של גרניט, אולי כי הוא הכי ידוע, אולי כי הוא הכי קשוח ואולי כי נידמה שיש לו את החיים שכולנו היינו רוצים לקבל – פריים טיים, כסף, נשים מתחלפות, טיסות ו'כיפים' משפים רבים שמתים שהוא יאכל אצלם ואפילו בחינם. והפעם המידע יבוא מהמתמודד נמרוד רוגל, בעל פודטראק מקלחים מספר על הורים קרייריסטים שגרמו לו להתחיל ולבשל ועל כמה שהוא לקח על עצמו את תפקיד האב ואף עזב את קבוצת מחניודה כדי להיות עם משפחתו, גרניט כל כך כעס עליו על ההחלטה הזו זא הוא פשטו חתך כאחת את היחסים ביניהם והיום הוא מכה על חטא ומי יודע אולי הם ישובו להיות חברים. נמרוד אף מספק לנו הצצה לחייו של גרניט כשהוא מספר לנו שהוא היה הנהג של גרניט ביום חתונתו וגרניט אפילו התעצבן לראות את החברים של נמרוד מגיעים במכנסונים קצרים. אז זה נכון שבסופו של דבר נמרוד לא עבר אבל היי, נעשתה כאן סולחה בפריים טיים בה גרניט התנצל בפניו כמה שהוא היה אידיוט על כך שניתק עמו קשר.

פינת הדקות המבוזבזות

נקווה שכעת משתמו ונשלמו האודישנים המייגעים, קברניטי הטלוויזיה המסחרית יחסכו מאתנו דקות מסך מבוזבזות ומשעממות. הפעם בפינת זמן המסך המיותר הופיע מבחן טעימה עיוור של השופטים שניסו להבין האם הם אוכלים קשיו או בוטנים שזה כמו לשאול גבר האם הוא מעדיף קבריולט או סובארו. כולם הצליחו להבין מה הם אוכלים וכולם הבינו. דקות מבוזבזות נוספות היו מציאת המקבילות האזרחיות והפשוטות למושיק, שטרית וגרניט וההפקה כנראה עפה על הרעיון הזה ואכן מצאו שלושה אנשים עם שמות זהים לשמות השופטים – אסף גרניט המקועקעת שרדפה אחרי גרניט לצילומי עשרות סלפי, מושיק רוט שנראה כמו נגזרת של מושיק, יוסי שטרית שנראה כמו כל מאות היוסי שטריתים שיש כאן.

שורה תחתונה- אושר גדול על סיום האודישנים כי כולנו קצת רוצים לראות גרניטים מתעצבנים והנה אוטוטו יתחילו הקרבות האמיתיים ומקווה שכולם הכינו כפפות ואשליות של מנצחים. השפים ילחמו חזק על ניצחון הקבוצה שלהם, המתמודדים מגיעים עם רעל בעיניים וכורכום בשיניים והבוחשת רק מחכה להזנקה ולאיזה שווארמה טובה!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות