נגישות
נגישות

המטבח המנצח VIP – אוכל מגרה לצד סודות כמוסים

מי הם הרומנטיקנים החוטאים, מיהו אהוב הבנות הבלונדיני ומה זה דושי ומושי? זאת ועוד בפרק הבכורה עמוס הטעמים והסודות של המטבח המנצח VIP

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 06/11/2022, 11:45
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תכנית הריאליטי האהובה והקשוחה "המטבח המנצח VIP" חוזרת בגדול עם פרק בכורה עמוס בטעמים, תבלינים, סיפורים עסיסיים והתחלה של יריבויות. הבוחשת בקדירה כאן כמנהגה ללרלל אתכם על כל מה שקורה במטבח הכי נוצץ במדינה. חמישה זוגות מעולם המוסיקה, הפוליטיקה והשואו-ביז הגיעו לכאן כדי לבשל את המיטב שהם יכולים. את יכולות הבישול המדהימות (או שלא) שלהם, הם יבטאו במנה ראשונה, עיקרית וקינוח. לבסוף, הם יקבלו ניקוד מצוות השופטים שנודדים בין אינספור תכניות ריאליטי – אני כמובן מדברת על השף והמסעדן חיים כהן והמסעדנית ואשת העסקים רותי ברודו.

הזוגות שייקחו חלק בעונה הקרובה הן "דושי ומושי" - הזמרת ריקי גל וירדן שוהם (בתה של בן זוגה). "הזוהרים והזהירים"- מיקי זוהר ואשתו ימית זוהר. "צוות בראבא" - שלמה בראבא ואחותו מרים עולצים ומלאי הומור. "הרומנטיקנים" - התסריטאי והמנחה רן שריג וזוגתו העיתונאית והמנחה דנה ספקטור. 'הקווינים' - צוות מתואם היטב הכולל את קווין רובין היוטיובר שכל ילד מכיר ואוהב וכל הורה מכיר וחייב לאהוב ואימו קרן רובין שנראית כמו קווין רובין רק עם פאה כסופה.

חזרתה של מלכת הרוק

הזוג הראשון שמבשל ופותח את העונה הן ריקי גל וירדן שוהם הידועה בכינוייה דושי, הבת של בעלה של ריקי שפצחה בדיבורים כאילו היינו מינימום בטקס הפתיחה של האירוויזיון. השתיים הציגו תפריט בהשראת עולם המוסיקה עם מנה ראשונה בשם אדום מז'ור – מרק עגבניות עם בורטה, שמן כמהין, קרקר גבינה ובצל. מנה עיקרית בשם 'אורז אסור אורז מותר' - דהיינו פרפרזה על השיר 'ילד אסור ילד מותר', מנה של פילה דג עם אורז ארבוריו ופטריות פורצ'יני לצד אפונת שלג. ולקינוח בשם הדרן הן הגישו קרם לימון וטוויל שקדים. מהרגע שהשתיים החלו לבשל עפות ביניהן מחמאות דביקות והשתיים מפרגנות על המשפחתיות החדשה שנוצרה מאז שריקי מצאה את האחד (אביה של דושי, הקרויה לעיתים גם שוהם) והתחתנה אתו. ריקי מספרת שהיא אוהבת אוכל מושלם אך פראי ולא מפסיקה לדבר צרפתית משל העבירה קורס בסורבון. דושי מספרת שריקי יצרית כמו אבא שלה והבוחשת רק מדמיינת את ריקי גל שרה 'מה זאת אהבה' ודושי עונה לה 'היי שקטה כאילו אין בך דופי'. צוות השופטים התחבר בעוצמה למנה הראשונה והחמיא להן על שילוב של טעמים. ספקטור אמרה שהמרק חצוף ומפתיע כמו ריקי, בראבא לא הבין את הקרקר והקרקר מחפש את יאצק, ורק מיקי זוהר כמו פוליטיקאי טוב חילק את המנה לטוב ורע.

צילום מסך מתוך "קשת 12".

'מפלצות התהילה' על הזוג שמעביר לכולנו מסר חשוב במיוחד

רן שריג ודנה ספקטור מוכרים לנו עוד מהריאליטי "מחוברים" שם הם התאהבו ו'יצאו מהארון' מול כל עם ישראל ואחותו והם באו להראות שגם הם יודעים לבשל ולקבל עוד כמה דקות תהילה. במהלך הכנת המנה הראשונה שריג, שהבוחשת מחזיקה ממנו כאחד הכותבים המצחיקים והשנונים שיש כאן, ניסה בכל כוחו להצחיק אבל לא ממש הצליח ממש כמו בצק להתפחה רק בלי התפיחה, וספקטור שמספרת כי מעולם לא בישלה או אפתה אך בקורונה החלה להתפיח בצקים ומאז היא מתפיחה עצמה למוות בלחמים. השיא של השניים היה במסר שהעבירו לכולנו; ספקטור מגלה שהם נפגשו בחטא והתאהבו בזמן שהיו נשואים ועם ילדים ועוד העזו להתאהב קבל עם ועולם מול כולם כשגם בני זוגם עדים לבגידה הזו ולפירוק המשפחתי. ספקטור מספרת כמה שקראו להם שטנים, מפלצות ולא מוסריים, חברים קרובים נתקו עימם קשר, אנשים ירדו על הזוגיות שלהם שבינתיים כבר מחזיקה 11 שנים וע"פ המגע והאינטימיות שביניהם כנראה שגם תחזיק לנצח. שריג מחזק את דנה ומספר כמה שאסור לשקר ולבזבז לבן הזוג שמולך את השעות אם אין לך עניין בו. אין ספק שכל הפרק הזה שווה רק בשביל הזוג הזה שהביא את האמת שלו: על אהבת אמת אסור לוותר, אסור לשקר וצריך להילחם גם אם משלמים מחיר כבד.

על רומנטיקה וצרות אחרות

בזמן שריקי גל ובתה החוגת עומלות על הכנת המנה השנייה עלו על שולחן הטורפים סיפורי רומנטיקה, גרושים ונישואים שלא היו מביישים את ליהוק העונה החדשה של 'חתונמי' או את כנסת ישראל. שלמה בראבא מגיש סיפור לא פשוט על הזכייה שלו בפרס השחקן  – הבימאי סטיבן שפילברג אומר לו כמה שהוא שחקן טוב, ג'ורג' קלוני מטיל את מימיו לצידו בשירותים והוא בשיא של החיים, ואז הוא חוזר לארץ לגירושים כואבים עם ילדים במשבר והתקף חרדה, תוך שהוא שואל את עצמו מהי הצלחה. ובדיוק בנקודת המשבר הזו, הוא הכיר את זוגתו הנוכחית, איתה הוא שמח לחלוק בת משותפת. לצד זאת, בעולם מקביל יש לנו את סיפור סינדרלה של ימית זוהר שמספרת על מיקי זוהר הילד הבלונדיני והנחשק שכל הבנות רצו אותו אבל ימית (2000?) זכתה בו כי לא הספיקה להאכיל אותו קרטיבים.

 צילום מסך מתוך "קשת 12".

יש לי חבר שקוראים לו בנימין אבל אני קוראת לו לוקוס

דושי ומושי או בשמן המלא ריקי ושוהם עומלות על המנה העיקרית הלוא היא אורז עם דג לוקוס ברוטב פורצ'יני, כשריקי מתחילה לשיר והבוחשת לא מבינה למה תמיד כשיש זמר על המסך הוא חייב גם לזמר לנו בכל מחיר? תוך כדי לישה חושנית ריקי מספרת כמה היא אוהבת לגעת באוכל עם הידיים (האם יש מי שנהנה לגעת בו עם הרגליים?) ודושי מפרגנת לה ואומרת שכל מה שריקי עושה זה סקסי כי ככה זה כשאת נערת רוק. השתיים מציגות לנו סינרגיה מדהימה ועמוסת חיבוקים, צחקוקים, כינויים ורמיזות לכך שריקי היא בהחלט גלגל ההצלה של המשפחתיות בחייה של שוהם ושל המיניות בחייו של אביה והבוחשת כמובן מפרגנת ומחזיקה אצבעות מרחוק, אחרי הכל ריקי כבר הייתה נשואה 3 פעמים בעבר... כולם אוהבים את המנה למעט ימית זוהר שעושה פרצוף כאילו ראתה חובזה רצה על הפריזורה של מיקי הממורק.

אימהות ובנים והאם האוכל טעים?

תוך כדי הכנת המנה מיקי חושף בפנינו את הטקסט שעל המצבה של אמו -  'סבלה משך חייה מייסורים רבים והחליטה להקדיש את עולמה להצלת בנה' ואומר שזה מה שהיא עשתה, לאחר מות אביו הקדישה כל כולה למענו ועבדה כדי לגדל אותו. מי שלא מתים על המשפט הם הצמד שריג-ספקטור שמבקשים בשם הפמיניזם לשנות לנוסח שיעצים את אמו ולא יקטין. אמא מושלמת נוספת היא קרן רובין שהיא החברה הכי טובה של בנה קווין - הם מדברים מיליון פעמים ביום, שותים קפה יומי, מסתדרים נפלא ובסטיז של החיים והבוחשת מתמוגגת מאושר כי גם היא בסטי של אמא שלה וכמה שזה חשוב. אולי ריקי תכתוב למיקי זוהר נוסח פואטי למצבה של בסטיז?

זו ילדותי השנייה מה שתתני לי אוכל

אין ספק שהקינוח שהכינו ריקי והסו-שפית שלה נראה כמו מנת אינסטוש מתגמלת היטב ומצטלמת נפלא. מדובר בקרם לימון וטוויל שקדים שעשוי בקפדנות של דושי שבודקת אורך, רוחב, גובה של המנה וריקי מחמיאה לה על הדייקנות והמסירות והתחרותיות. ברקע, הזוגות מבסוטים מהטעם ומודאגים מאוד מה'פייט' שיצטרכו לתת ברביכות שיאלצו להעמיס לתוך הסירים. דנה עפה מאושר, קווין מספר כמה שהוא מכור למתוק וכל לילה הוא חולש על המקרר, מיקי זוהר אומר שהשילוב של הכל עושה את הטעם המנצח שזה נשמע כמו אחלה של משפט לתעמולת הבחירות הבאה בעוד חמש שנים, בראבא מתחבר לטוויל ומוריד אותו לדרגה של קרקר תוך שהוא מדבר על סתירה בין מרקם קרם לארומה לימונית וקורץ לעברו של אייל שני פייטן הקולינריה ששלח לו בדואר פיתה עם קרקר.

שורה תחתונה – ריקי גל וירדן שוהם פתחו את פרק הבכורה של העונה החדשה בקול תרועה גדול והציבו למתמודדים רף גבוה במיוחד עם ציון משוכלל של 84 נקודות מתך 90!

קבלנו פיסות רכילות על הרומנטיקה של שריג וספקטור, ההכרות של מיקי וימית, המסע הפנימי של בראבא והבנו שאין כמו אהבה של אמא ע"ע קווין רובין וזוהר. סקרנים ורעבים נחכה לפרק הבא שייקלף את סודותיהם הכמוסים של הזוגות המתחרים...

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל