נגישות
נגישות

בואו לאכול איתי – אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

ערבי, צמד מתנחלים, מורה, ואישה עם שיער ורוד מרקר זו לא תחילתה של בדיחה - אלא אפיון מדויק של בשלני 'בואו לאכול איתי' בשבוע האוכל המתסיס ביותר בתולדות התוכנית!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 10/09/2022, 19:58
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יוצרי 'בואו לאכול איתי' לקו בבלבלת קלה בליהוק של שבוע האוכל שהתרחש בדן-שומרון. הרי שמדובר בתוכנית אוכל הומוריסטית, שמטרתה להשכיח לצופים את השגרה המבאסת שלהם, ולא להתעסק בנושאים פוליטיים לעוסים כמסטיק טרי. היה ברור שללהק בני אנוש שונים בתכלית, בעיקר מבחינת דעותיהם האידאולוגיות והפוליטיות יגרום לחיכוכים, המלווים בטיעונים פופוליסטים שלא מעניינים אף אחד, מה זה פה ערוץ הכנסת? אחרי השבוע הזה, והשבוע הקודם שוקלת לשנות את שמה של התוכנית ל'בואו להתבאס אית", אבל עם זאת – אפילו השבוע הזה, הביא עמו מספר רגעי אור מצחיקים והזויים למות.

צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי מרגיז – רבקה מדליקה את הגז בבית של מודי, כדי להפוך את האוכל ל'יהודי'
בערב האירוח הראשון, מודי אירח את שאר הבשלנים בביתו – באור, במתיקות ובשמחה שהוא מביא עמו. ובחוצפה אינסופית שהרגיזה מאוד את הבוחשת, רבקה המתנחלת ואשת היוגה, העליבה את מודי בכך שניגשה אליו למטבח, ורצתה להדליק את האש בגז. מדוע שתצא ביציאה משונה כזו אתם תוהים? כי היא מאמינה שכך האוכל הנוכרי של מודי, יהפוך ליהודי. האמת, שממש נעלבתי בשבילו, ואת רבקה חמודה - אם כבר באת להתארח בבית של אדם אחר, לא משנה מה הלאום שלו, תני לו לפחות את הכבוד המינימלי. גאלה עם השיער הממורקר, ושרון המורה העמידו במקום את אשת היוגה, והבהירו לה שמדובר בחוסר כבוד – אך היא רק צחקקה בוויב הקרינג'י שמאפיין אותה, המעיד על חוסר מודעות רצחני, המשולב עם נאיביות מעושה. בכל מקרה, מודי אמר שהוא מבין, והשתדל לא להזיז אף שריר בפניו, כדי שלא נראה את העלבון העז שחווה. אפילו אורן, המתנחל השני, הודה שההלכה הזו שרבקה בחרה להתעקש עליה ללא סיבה נראית לעין ממש לא חשובה, נו מילא.

מגוחכת להחריד. צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי קרינג'י - רבקה מספרת שקרעה ספר של הברית החדשה
בערב האירוח של שרון, הבשלנים החובבים שיחקו במשחק של קלפים עם שאלות – ולמרבה הפלא, רבקה קיבלה שאלה מכשילה מאוד. היא נשאלה מה הדבר הכי משוגע שהיא עשתה בחייה. האמת, שצפיתי שתגיד שלקחה חלק באיזה פעולת תג מחיר מזוויעה, אך התשובה שלה הייתה מחרידה אפילו יותר – היא אמרה שבגיל 16,היא הלכה לקניות ושמעה אדם שמדבר על ישו ועל הברית החדשה, וברגע של זעם שרק אדם שטוף מוח יכול להגיע אליו, היא פשוט קרעה את דפי ספר הברית החדשה שהוא החזיק בידו. הבשלנים הזדעזעו קשות מהסיפור שלה, והיא לבסוף היא פצחה בהתנצלות – לא, לא כלפי הבשלנים, אלא כלפי עצמה. גאלה עוד שנייה השתנקה, ומודי חמודי עוד רגע התעלף, ורק רבקה צחקקה את הצחוק הקריפי שלה - הדבר היחידי שיכול לעזור לה זה עזרה משמיים!

התנצלה כלפי עצמה בלבד. צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי לא ברור – השינוי האישיותי הקיצוני של גלה בארוחה שלה
בארוחה הלא מושקעת בעליל של גלה (לא, לזרוק בשר על המחבת, ולבשל פסטה במים זו לא השקעה), בביתה הוורוד מידי יש לומר – היא הציגה אופטימיות ונחמדות שיא, וזאת בניגוד לשאר ההופעות שלה בתוכניות, שאופיינו בירידות חוזרות ונשנות על שאר המתמודדים (רבקה מגיע לך), ביקורות אין קץ, ובעיקר קיתונות של מרמרה אינסופית. אך למרבה הפלא, (או שלא), כשהיא הייתה צריכה לארח, פתאום היא חייכה מאוזן לאוזן, ועטתה על עצמה מסכה של הפי הפי ג'וי ג'וי, שלא התחברה לי עם האישיות הסרקסטית עד כדי גועל שלה. והשיא היה כשיצאה בנאום מרים, של היפית מהאייטיז, עם שורה תחתונה אמרה שאסור להקשיב לרעשי רקע בחיים, ואיחלה לכל יושבי השולחן להצליח לראות את הטוב והיופי שלהם במראה, נו באמת – אבל לזכותה יאמר שהיא שחקנית טובה עד מאוד, כי היא זכתה במקום השני והמכובד, למרות שהכינה אוכל ברמה של ילד ביסודי.

התחנפה כדי להגיע רחוק בתחרות. צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי מביך – חוסר המודעות של אורן
אורן העלה משמעותית את הציפיות מהארוחה שלו, שהייתה האחרונה – הוא עשה רושם של אדם המבין באוכל, גם כי העיר בהתנשאות על אוכל של המתמודדים האחרים, וגם כי הוא מדבר בכל מיני מושגים קולינריים פלצניים שלא באמת הבנתי. בכל מקרה, אופן ההכנה של הארוחה היה מושקע מאוד, הוא הכין את נתחי הבשר במעשנה מרשימה, הכין כבד קצוץ בסוויד, וזילף את הקינוח במקצועיות של קונדיטור. אך למרבה התדהמה, המתמודדים סבלו מהאוכל, ואמרו שהבשר היה ללא טעם, הכבד היה כבד מידי, והקינוח היה קמצני. אפילו רבקה, שנראה שהיא לא ממש אנינת טעם, כי היא פינקה את כל הבשלנים בציונים גבוהים מאוד, של בין 9-10 לא ממש אהבה את האוכל של אורן – מדובר במקרה קלאסי של דיבורים כמו חול ואין מה לאכול, אז איפה האוכל הטעים שהבטחת אורן?? ממש ביאסת.

אין לך על מה להתנשא. צילום מסך מתוך "כאן 11".
בשורה התחתונה, השבוע הזה עסק יותר מידי בפוליטיקה, ופחות בצחוקים וכיף. הבוחשת כבר מחכה לשבוע הבא, כי קורניליוס האיום צפוי להשתתף בו – אז כנראה שיהיה קרנבל, בכל מקרה, הציפיות שלי בשיא, מקווה לא להתאכזב שוב, אבל כך או כך - מבטיחה לשרוד כדי לספר!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?